رپرتاژ اگهی /

ایده ثروتمند شدنم را از مقداری میوه گرفتم

ایده ثروتمند شدنم را از مقداری میوه گرفتم
کدخبر : 44976

مادرم همیشه میوه هایی که خورده نمیشد را با روشی به میوه خشک تبدیل می کرد که بشود مدت زمانی بیشتر از آن استفاده کرد و من نیز یک روز تصمیم گرفتم که این روش را از مادرم بیاموزم و کسب و کاری در این خصوص راه اندازی کنم که به کسب درآمد برسم.

پخش عمده دستکش وینیل

برای تمام کسانی که قصد خرید انواع دستکش یکبار مصرف از سایت آی گلاوز را دارند، به دستآوردنلیست قیمت انواع دستکش امری حیاتی میباشد. شما میتوانید بااستفاده از کلمات کلیدی همچون قیمت دستکش لاتکس حریر، قیمت دستکش وینیل، قیمت دستکش نیتریل، پخش دستکشنیتریل، قیمتدستکش لاتکس اپی پرفکت، قیمت دستکش پلاستیکی، دستکش یکبار مصرف بدون پودر، قیمت دستکش نیتریل، دستکش جراحی ساق بلند، دستکش مخصوص آشپزی، کیسه فریزر سینا،  دستکش وینیل رزمریم، دستکش یکبارمصرف مشکی، انواع دستکش آزمایشگاهی، قیمت دستکش یکبار مصرف پزشکی، دستکش وینیل حریر و ... جستجو را در موتورهای جستجو انجام دهید و به لیست قیمت انواع دستکش لاتکس دست یابید.

طرز تهیه میوه خشک پفکی

معمولا محصولات و تنقلات زیادی در کشور تولید می شوند که از جمله آنها می توان به میوه خشک ترد و پفکی اشاره کرد طرز تهیه میوه خشک پفکی بسیار آسان است و در نوع خود بی نظیر و نیز از خواص منحصر به فرد برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

این محصولات عمده، تحت شرایط خاص فرایند خشک کردن با کیفیت بالا انجام می شود و هیچ گونه ماده افزودنی ندارد بلکه کاملا طبیعی و ارگانیک بوده که امروزه فروش عمده این محصول با ارزش از طریق مراکز و نمایندگیهای عمده فروش در سراسر کشور بسیار به صرفه بوده چرا که عرضه محصول به روش مستقیم و بی واسطه صورت گرفته و باعث شده از قیمت ارزانتری نیز برخوردار باشد.

طرز تهیه سالاد انار و کلم سفید

افرادی که علاقه به گیاه خواری دارند و از مصرف گوشت اجتناب می کنند حتما طرز تهیه سالاد انار و کلم سفید را یاد بگیرند و از سالاد کلم سفید و جعفری استفاده نمایند و انرژی لازم برای خود را فراهم سازند.

شاید ندانید که کلم سفید ارگانیک و جعفری از سبزیجاتی هستند که تمام املاح معدنی و ویتامینها را در خود جای داده اند و علاوه بر تامین انرژی بدن توانایی درمان بیماریهای مختلف را داشته و به خصوص منبعی از آنتی اکسیدانهایی هستند که خطر ابتلا به سرطان را به طرز چشم گیری کاهش می دهند.

علاوه بر آن این دو سبزی باعث افزایش حافظه، تقویت بینایی، درمان مشکلات گوارشی به خصوص اسهال، درمان التهابات و تورمهای بدن، حفظ سلامت پوست و مو و جلوگیری از ریزش مو، سلامت قلب و عروق، کاهش اثرات حساسیت فصلی، خاصیت چربی سوزی، سلامت استخوانها، تصفیه بدن به خصوص کبد، درمان جوشهای پوستی و آکنه، درمان کم خونی و درمان بسیاری دیگر از امراض وبیماریهای شایع امروزی می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه