رپرتاژ اگهی /

برای رسیدن به ثروت وارد کسب و کار پالتو پوست شدم

برای رسیدن به ثروت وارد کسب و کار پالتو پوست شدم
کدخبر : 45179

از آنجایی که خیلی شنیده بودم که در تجارت سود و درآمد خوبی نهفته است و از طرفی دیگر در کسب و کار تولید و فروش پالتو های پوستی نیز سود خوبی است تصمیم گرفتم که وارد عرضه تجارت این محصول شوم و همان طور که توقع داشتم خیلی زود به ثروت دلخواهم رسیدم.

پالتو پوست سمور

هر محصولی که در بازار عرضه می شود با توجه به روشهای خاص قیمت گذاری خواهد شد، مثلا پالتو پوست سمور براساس جنس پوست پالتو، مقدار پوستی که در آن به کار رفته است.

و مسائل دیگری مانند رنگ لباس، سایزش و برندی که آن لباس را تهیه کرده است تعیین می شود.

در کنار تمام مواردی که در قسمتهای قبل به آن اشاره شد باید بدانید که پالتو پوست را با دو جنس طبیعی و مصنوعی تولید می کنند.

که پالتو پوست طبیعی به طور قطع بسیار گران تر است و دسترسی به آن سخت تر می باشد، این در صورتی است که پالتو پوست مصنوعی در هر فروشگاهی یافت می شوند.

پالتو پوست

همچنین قیمت ان به شدت رقابتی می شود و دلیل دوم که باعث می شود قیمت پالتو پوست پایین تر بیاید متاسفانه شرایط بسیار بدی می باشد که حیوانات خز دار مانند خرگوش ممکن است در ان نگهداری شود

این مورد می تواند بر کیفیت خز بسیار تاثیر بگذارد به همین دلیل معمولا خزهایی که در ان به حیوانات اهمیت داده شده و به حیوانات می رسند معمولا قیمت بالاتری دارد زیرا کیفیت خز بسیار بالا تر می باشد.

از جمله بهترین انواع لباسهای زمستانی که ارزش خرید بسیار بالایی دارد پالتو پوست خرگوش می باشد، یکی از مهم ترین مواردی که ارزش این لباس را افزایش می دهد.

پالتو پوست گرگ

بهتر است هر چند وقت یکبار پالتو پوست گرگ  خود را تمیز کنید و آلودگی و کثیفیهای روی آن را پاک کنید تا نو و سالم باقی بماند البته هر پارچه ای نگهداری مخصوص به خود را دارد به عنوان مثال؛ برای تمیز کردن پالتوهای چرم باید از مواد شوینده های مخصوصی که در بازار وجود دارد استفاده نمایید. در بازار انواع مختلفی از پالتو به فروش می رسد که تنوع پالتوهای زنانه بیشتر از پالتوهای مردانه می باشد و به همین دلیل فروش پالتوی زنانه نسبت به مردانه بهتر است. در گذشته افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می کردند از پوست حیوانات برای خود چیزی شبیه به پالتو درست می کردند تا در مناطق سرد آنها را گرم نگه دارد و بیمار نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه