رپرتاژ اگهی /

چطور از کسب و کار ساده خود به ثروت رسیدم

چطور از کسب و کار ساده خود به ثروت رسیدم
کدخبر : 45183

برای اینکه از کسب و کار ساده خود درآمد خوبی کسب کنم سعی کردم تا هیچ گونه بدهی و قرضی نداشته باشم و با این کار مسیر را برای ایجاد حساب پس انداز و در نهایت گسترش کسب و کار خود آماده نمایم و این کار در مدت زمان کوتاهی مرا به نتیجه دلخواه خود رساند.

عدس سبز خوش پخت

برای خرید بدون واسطه عدس سبز خوش پخت در سایت حبوباتی موجود است.

عدس یکی از انواع حبوبات است که مانند سایر انواع حبوبات خواص و فواید بسیاری دارد اما مزیت آن این است که پخت راحت تر و سریع تری دارد. عدس معمولا به دو نوع تقسیم می شود.

عدس سبز که ریز و درشت دارد و عدس قرمز که آن را لپه می کنند و به نام دال معروف است. به منظور کوتاه شدن دست دلالان و واسطه گران، مرکز حبوبات آراد به طور مستقیم عدس سبز خوش پخت را به دست مصرف کنندگان می رساند. این اقدام موجب می شود تا سود اصلی از فروش عدس به دست کشاورزان زحمت کش برسد و در این میان مطمئنا از قیمت راضی خواهند بود.

غذا با لوبیا چیتی

Pinto beans نام انگلیسی زبان یکی از محصولات حبوبات است با نام لوبیا چیتی که در چه غذاهایی به کار رفته میشه و می توان درست کرد که بسیار خواص بالایی دارد ما در این مقاله از خواص و استفاده های این ماده برای شما توضیح خواهیم داد پس در ادامه مطالب همراه ما باشید.

امروزه خانمها به علت وجود غذاهای متنوع به دنبال یه غذا با لوبیا چیتی خوشمزه هستند که در آن سبزی با لوبیا چیتی تازه به کار رفته است در این نوع غذاها طعم لوبیا چیتی به شدت خود را نشان می دهد.

لوبیا چیتی به دلیل زیبایی نقش و نگاری که دارد باعث شده تا زیبا ترین لوبیا بعد از لوبیای عروس شناخته شود لوبیا چیتی اصالت اسپانیایی دارد و برای اولین بار در اسپانیا کشت شد اما امروزه در کشورهای اسپانیا و پرتغال و ایتالیا و ترکیه و ایران استفاده می شود و اتفاقا طرفداران بسیاری هم دارد و در غذاهای بی شماری از آن استفاده می شود.

غذای ماهی

ماهیهای گوشتخوار مثل ماهیهای قزل آلا غذای ماهی متشکل از پنج ماده اولیه اصلی که پروتئینها لیپیدها و کربوهیدراتها مواد معدنی و ویتامینهای مختلف است تقسیم بندی می شود و فرایند هضم را برعهده می گیرند. جذب مواد معدن یو مقوی برای ماهیها در طول عمر آنها و گوشت آنها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت و از این رو می توان در طبقه بندیهای مختلف از آنها برای استفاده در پرورش ماهی قزل آلا و سوله های نگه داری ماهیها استفاده می شود. یکی از اصلی ترین اجزای غذاهای ماهیان گوشتخوار پروتئینها هستند که از اجزای کوچک تری به نام آمینواسید یا اسیدآمینه تشکیل شده است. البته برخی آمینواسیدها در بدن ماهیهای قزل آلا ساخته و تولید می شود که این ماده های اولیه آلانین و پرولین هستند که به آنها آمینواسیدهای غیر ضروری گفته می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه