رپرتاژ اگهی

فکر و اندیشه ای که مرا موفق کرد

فکر و اندیشه ای که مرا موفق کرد
کدخبر : 45229

افراد برای کسب موفقیت و ثروتمند شدن نیاز به جسمی سالم و کارآمد دارند؛ به یاد داشته باشید که با شروع تجارت می توان در حوضه های دلخواه خود فعالیت نمود و به ثروت بی کرانی رسید.

بادام بو داده

بادام بو داده و تفت داده یکی از انواع مختلف بادام درختی می باشد که دارای مواد بسیار مغذی می ‌باشد و خاصیت های زیادی به همراه دارد.

به دلیل این که این ماده خوراکی کربوهیدرات بسیار کمی دارد، بنابراین مناسب برای استفاده در اکثر غذاها و سالادها می باشد یا این که در تهیه انواع دسر ها و معجون ها از آن استفاده کرد.

برای این که یک میان وعده سالم و مغذی داشته باشید و هم چنین وزن خود را کنترل نمایید و کاهش دهید، می توانید از بادام بو داده استفاده نمایید.

برای سایر ایام سال می توان از دانه های خشک که به صورت بو داده یا خام در بازار موجود می باشد، استفاده نمود و به رفع نیاز های خویش پرداخت.

برای بو دادن و طعم دادن به بادام درختی از انواع چاشنی ها و طعم دهنده هایی مانند نمک و آبلیمو و سایر موارد مشابه که طعم دل پذیری به آن می بخشد.

بادام اشکی

دانه های روغنی و مغذی بادام اشکی که از آن ها به دست می آید، توسط کشاورزان و کشت کاران برداشت شده و به مصرف افراد می رسد.

خواص و ویژگی ‌های بسیار زیادی برای این دانه‌ های روغنی و مغزی وجود دارد که آن ها را در دسته گیاهان دارویی قرار داده است.

از این رو در طب سنتی و قدیمی از این دانه های مغزی برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها استفاده می شده است.

علاوه بر این که در درمان بسیاری از بیماری ها از این دانه های مغذی استفاده می کنند، این خوراکی خوشمزه می تواند کاربرد های آرایشی نیز داشته باشد.

به عنوان مثال برای تقویت فولیکول مو و پیاز مو از این دانه های خوراکی استفاده می شده که مانع ریزش مو شده و به رویش مجدد موهای ریخته شده کمک می کند.

بادام برزیلی

برای نام بردن از بهترین مدل اجیل، می توان به بادام برزیلی اشاره کرد، بادام برزیلی چیست؟ بادام برزیلی، یکی از گیاهان بومی موجود در کشور ایران به شمار می رود و از خواص بسیار زیادی برخوردار است.

بادام برزیلی، سرشار از منیزیم، آنتی اکسیدان، ویتامین E و مقدار زیادی کربوهیدرات می باشد که در هر ۱۰۰ گرم از آن تقریبا ۵۷۰ کیلو کالری انرژی دیده می شود.

وجود این میزان انرژی در بادام، ثابت می کند که بادام می تواند انرژی مورد نیاز بدن انسان را تا حد زیادی تامین کند، در صورتی که افراد از فشار خون رنج می برند، مصرف بادام برزیلی را توصیه می‌کنیم زیرا بادام می تواند فشار خون را تا حد استاندارد کاهش دهد.

برخی از افراد آجیل ها را به عنوان یک میان وعده مفید استفاده می کنند؛ در میان آجیل ها و بادام برزیلی از خواص بسیار بالایی برخوردار است و انواع متفاوتی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه