رپرتاژ اگهی /

استراتژی های ذهن ثروتمندم مرا به موفقیت رساند

استراتژی های ذهن ثروتمندم مرا به موفقیت رساند
کدخبر : 45270

به طور کلی و در مرحله اول باید بدانید که داشتن ذهن ثروتمند، بر داشتن راهکار اولویت دارد البته، داشتن راهکار و استراتژی برای کسب و کار نیز مهم است و من توانستم با داشتن این مهارت ها در زمینه کاری خود یعنی تولید یخچال ویترینی به موفقیت دست پیدا کنم.

یخچال ویترینی تک درب

انواع یخچال ویترینی تک درب می تواند به شکل چرخدار و ثابت ساخته و به شکل یخچال های مستقل، در محل مورد نظر نصب شود.

ابعاد و سایز انواع یخچال ویترینی، متفاوت از یکدیگر هستند و مناسب با محلی که قرار است در آن قرار بگیرند خریداری خواهند شد.

با توجه به نوع موادی که قرار است داخل چنین یخچال هایی ذخیره سازی شود قدرت سرمایشی آن تعیین شده و به فروش می رسند.

در میان انواع متداول یخچال ویترینی می توان به مدل های ایستاده، کابینتی، درب شیشه ای و غیره اشاره کرد. مشتریان یخچال ویترینی تک درب انتظار دارند محصول خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و تا سال های طولانی قابلیت کار کردن را داشته باشد.

یخچال ویترینی الکترواستیل

الکترواستیل یک برند نام آشنا در عرصه تولید لوازم برقی خانگی و صنعتی از جمله یخچال ویترینی الکترواستیل می باشد.

در محصولات تولیدی این برند، فناوری روز دنیا و متدهای جدید به کار گرفته شده و یخچال های تولیدی این برند علاوه بر حفظ ظاهر زیبا، استحکام، دوام و کیفیت بالا را با خود به همراه دارند.

یخچال الکترواستیل دارای انواع مختلفی از جمله مدل های ایستاده یا به اصطلاح عمودی، کابینتی، ویترینی، قصابی، کبابی و غیره هستند.

یخچال های الکترواستیل دارای مشخصات مختلفی می باشند که آن ها را به محصولی مطمئن برای خرید تبدیل می نمایند.

حفظ و نگهداری محصولات و مواد غذایی در دمایی مناسب، جلوگیری از یخ زدگی یا فاسد شدن محصولات، داشتن موتور قوی، سیستم برقی باکیفیت با طول عمر بالا، از مهم ترین مشخصه های این یخچال ها می باشند.

یخچال ویترینی خوابیده

به طور کلی یخچال ویترینی خوابیده با مشخصاتی که برای فروشگاه هایی با متراژ بزرگ کارایی بیشتری خواهد داشت و می توان در دو حالت کنار دیواری و یا حتی در وسط سالن اصلی فروش آن را قرار داد.

از یخچال های ویترینی اغلب توان برودتی زیر صفر درجه سانتیگراد را هم دارند و محل مناسبی برای نگهداری از حساس ترین مواد خوراکی هستند.

نمونه هایی که بدون درب باشند را به محل قرار دادن بسته بندی های انواع گوشت و مرغ اختصاص می دهند و یخچال های ویترینی خوابیده با درب شیشه ای برای ذخیره سازی محصولات لبنی در نظر گرفته می شوند.

استفاده از این یخچال ها آسان است و فقط باید به منبع انرژی که پریز برق است متصل شده و برای احتیاط در شرایط پیش بینی نشده حتما از یک محافظ الکتریکی هم استفاده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه