رپرتاژ اگهی /

بهترین زمان خرید اقساطی لپ تاپ

بهترین زمان خرید اقساطی لپ تاپ
کدخبر : 45274

علی‌رغم اینکه خرید کالای دیجیتال تازه عرضه شده می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، اما برای ما که دچار نوسان ارزی هستیم کار منطقی به شمار نمی‌آید.

 بنابراین اولین سوال این است که این دست کالاها را چه زمانی بخریم که هزینه منصفانه‌تری را پرداخت کرده باشیم؟ در ادامه پیرامون خرید لپ تاپ قسطی در زمان مناسب نکاتی را آورده‌ایم که به خریدی رضایت‌بخش کمک خواهد کرد.

لپ تاپ‌ها به مانند دیگر لوازم دیجیتال مثل گوشی و ساعت هوشمند از هزینه بالایی برخوردارند، چه‌بسا که هزینه آن‌ها گاها چندین برابر قیمت یک گوشی پرچمدار است. در این مواقع چه باید کرد؟  لپ تاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن، داشتن امکانات بسیار، اشغال کردن فضای کم و کم هزینه بودن نسبت به کامپیوترها محبوبیت زیادی دارند، به خصوص برای دانشجویانی که مدام به یک سیستم نیازمند هستند.

پر واضح است پرداخت هزینه یک لپ تاپ  به صورت یکجا می‌تواند برای بسیاری از ما سخت و گاها نشدنی باشد. به طوری که باید زمان زیادی را صرف کنیم تا مبلغ مورد نیاز جمع‌آوری شود، اما از طرفی بعد از تلاش برای تهیه مبلغ مورد نظر مجددا به تورم این دست کالاها برمی‌خوریم و باز هم باید برای تهیه مبلغ جدید صبر کنیم. این اتفاق زمانی که نیاز فوری به لپ تاپ داریم مشکل‌ساز می‌شود.

https://www.buyghest.com/

در این مرحله خرید اقساطی لپ تاپ بسیار کمک کننده است. خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه خدمات اقساط روی کالاهای دیجیتال در این زمینه به مشتریان کمک  می‌کنند تا در زمان نیاز به کالای مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. برای خرید اقساطی لپ تاپ نیز زمان مناسب وجود دارد که می‌توانید با توجه به بهترین زمان، این کالا را خریداری کنید.

 

بهترین زمان خرید لپ تاپ چه زمانی است؟

در درجه اول باید به چند نکته توجه داشته باشید، ابتدا باید بدانید که لپ تاپ مورد نیاز شما چه نوع لپ تاپی است، به عبارت دیگر باید نیاز خود را از لپ تاپ بدانید تا بتوانید لپ تاپ مناسب خود را تهیه کنید. برای مثال خرید یک  لپ تاپ ایسوس پیشرفته که بتوان با آن کارهای گرافیکی و فنی زیادی انجام داد، بی‌شک گران‌قیمت‌تر از یک لپ تاپ ایسوس معمولی است. از این جهت بهتر است ابتدا نیازسنجی کنید.

در مرحله بعد درباره برند مورد نظر خود تحقیق کنید. لپ تاپ‌ها نیز به مانند گوشی و ساعت هوشمند برند خوب و برند ضعیف دارند. از این جهت خرید لپ تاپ میان‌رده با لپ تاپ پرچمدار به لحاظ کیفیت و قیمت تفاوت‌های قابل توجهی دارند.

در مرحله‌ای دیگر توجه به مشخصات سخت‌افزاری لپ تاپ باید مشخص شود. برای مثال حافظه و رم و گرافیک مورد انتظار خود را تعیین کنید تا در زمان خرید بتوانید با دادن مشخصات مد نظرتان مشاوره‌ای دقیق‌تر دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که خرید لپ تاپ مانند گوشی همراه نیست که بتوانید هر دو سال یک بار به فکر تعویض آن باشید. اغلب افرادی که از این دستگاه به طور حرفه‌ای استفاده می‌کنند لپ تاپ خود را تا سال‌ها تعویض نمی‌کنند. از این جهت بهتر است انتظارات خود را به خوبی بدانید تا خرید مطمئنی داشته باشید. بنابراین وقت بگذارید و محصول مورد علاقه خود را بشناسید.

توجه به نمودار قیمت کالا

برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس لازم است قیمت نموداری لپ تاپ مورد نظر را رصد کنید. با این ترفند می‌توانید از قیمت واقعی لپ تاپ اطلاع کسب کنید و در زمان خرید از میزان سود و زیان خود مطلع شوید. ترفند توجه به نمودار قیمت می‌تواند به راحتی به شما بهترین زمان خرید لپ تاپ را نشان دهد. شما می‌توانید از طریق برخی سایت‌های فروش لوازم جانبی به راحتی به این دست نمودارها دسترسی داشته باشید.

روزهای پایانی سال

لپ تاپ نیز مانند دیگر لوازم دیجیتال و گاها خانگی در روزهای آخر سال وارد جشنواره پایان سال می‌شود. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی در این زمان با برگزاری جشنواره برخی کالاهای خود را با تخفیف‌های قابل توجه در دسترس کاربران قرار می‌دهند. البته که در این زمان هم نمودار قیمت می‌تواند کمک کند تا متوجه شوید تخفیف واقعی چه میزان است.

 

بلک فرایدی یا جمعه سیاه

این روز یعنی آخرین جمعه ماه نوامبر تقویم میلادی که در سال‌های اخیر روز طلایی فروش فروشندگان ایرانی هم قرار گرفته است، بهترین زمان خرید مشتریان هم به شمار می‌رود. این روز که زاده کشورهای خارج از ایران است می‌تواند شانس شما برای یک خرید منصفانه باشد. بیشتر فروشگاه‌های معتبر خارجی نیز در این روز امکان خرید کالا با تخفیف را فراهم می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. گرچه تخفیف‌های این دست سایت‌ها واقعی‌تر است، اما اغلب افراد ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های داخل ایران خرید خود را انجام دهند.

فصل شروع مدارس

تخفیف‌های پاییزی فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم دیجیتال نیز بهترین زمان خرید اقساطی لپ تاپ است. شما می‌توانید در این فصل به راحتی لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید. اکثر لپ تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در این فصل تخفیف‌های خوبی دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید.

رونمایی از محصول جدید

بکی دیگر از بهترین زمان خرید اقساطی لپ تاپ در زمان رونمایی محصول جدید است. بسیاری از برندهای لپ تاپ در سال دست‌کم یک مدل بالاتر برند خود را عرضه می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید آخرین مدل لپ تاپ را داشته باشید و از طرفی قیمت کمتری برای آن پرداخت کنید، بهتر است تا زمان رونمایی از مدل بعدی صبر کنید. چراکه وقتی نسل جدیدی از یک لپ تاپ عرضه می‌شود، قیمت مدل قبل کاهش پیدا می‌کند.

پیگیری اخبار بازار لپ تاپ

با مدتی پیگیری از اخبار بازار لپ تاپ می‌توانید به راحتی بهترین زمان خرید اقساطی لپ تاپ را شناسایی کنید. برای مثال زمان رونمایی از مدل جدید که در مورد بالا به آن اشاره شد، از طریق پیگیری اخبار امکان‌پذیر است. علاوه بر این دانستن قیمت لپ تاپ‌ها و همچنین پیگیری بازار ارز می‌تواند به شما در خرید لپ تاپ خوش قیمت کمک کند.

 

چطور لپ تاپ را به طور اقساط خریداری کنیم؟

با وجود تمام این ترفند‌ها برای شناسایی بهترین زمان خرید اقساطی لپ تاپ، وجود خدمات اقساطی خود می‌تواند مسیر خرید لپ تاپ در هر زمان از سال را برای شما هموار کند، بدون اینکه بخواهید به موارد فوق توجه داشته باشید. البته که توجه به موارد ذکر شده می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان مناسب‌تر و با هزینه کمتر اقدام به خرید اقساط لپ تاپ کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت بای قسط برای خرید اقساطی لپ تاپ اقدام کنید. این مجموعه با ایجاد اعتبار برای مشتریان امکان خرید اقساطی لپ تاپ و دیگر کالاهای دیجیتال را فراهم آورده است.

https://www.buyghest.com/

گفتنی است که خرید از طریق مجموعه بای قسط می‌تواند بدون ضامن و حتی بدون پیش پرداخت صورت گیرد که این مهم‌ترین وجه تمایز این مجموعه با مجموعه‌های اقساطی مشابه است. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه