رپرتاژ اگهی /

با روش های جذب سیگنال ثروت زیادی را تجربه کردم

با روش های جذب سیگنال ثروت زیادی را تجربه کردم
کدخبر : 45607

امروزه بهترین و آسان ترین روش برای درآمدزایی استفاده از کسب و کارهای اینترنتی است چرا که این کسب و کارها بدون اینکه نیاز به یک مکان فیزیکی برای فروش محصولات داشته باشند با یک فروشگاه اینترنتی می توانند محصولات خود را ارائه دهند. به طوری که اگر در این کسب و کارها از روش های نوین جذب سیگنال بهره مند شوید می توانید در مدت کوتاهی ثروتمند شوید. همانطور که من در حوزه دونات از این روش استفاده کردم و میلیاردر شدم.

دونات رضوی مشهد

دونات رضوی مشهد یکی از شناخته ترین و پر طرفدارترین انواع دونات می باشد. دونات یکی از محصولات تخمیری و یک اسنک سرخ کردنی ومحصولی پر مصرف در جهان به شمار می آید. کیفیت دونات سرخ شده به ظاهر (رنگ، شکل و درخشندگی )، عطر وطعم، بافت و ارزش تغذیه ای بستگی دارد. اکسیداسیون روغن ها وچربی ها در فرآورده های غذایی حاوی روغن منجر به کاهش ارزش تغذیه ای و ویژ گی های این فرآورده ها می گردد. یکی از راه های جلوگیری از اکسیداسیون روغن ها وچربی ها افزودن آنتی اکسیدان ها است. مستعد بودن چربی به اکسیداسیون یکی از مهمترین دلایل پیدایش بوی تعفن، طعم نامطلوب و تغییرات رنگ در محصول است استفاده از آنتی اکسیدان مناسب در به تاخیر انداختن اکسیداسیون و بالا بردن عمر انباری محصولات غذایی موثر است.

دونات شکلاتی

دونات شکلاتی یکی از پر طرفدارترین انوع دونات می باشد که طعم فوق العاده ای دارد. اولین بار در سال ۱۳۲۸ نمونه ی مشابه شیرینی دونات امروزی که خمیر شیرین سرخ شده ای بود در مغازه های ایران به فروش رسید. این شیرینی خوشمزه که پیراشکی نام داشت توسط فردی به نام خسروی، در مغازه اش در خیابان سی تیر تهران تولید می شد. در ایتدا تنها پیراشکی های مربایی، کرم دار، کلم و سیب زمینی در این مغازه تولید می شد اما بعد ها پیراشکی های گوشت و سوسیس و کالباس هم در این مغازه تولید شد که مشتریان فراوانی داشت. البته باید بدانید که دونات و پیراشکی با هم متفاوت هستند.

دونات کاکائویی

یکی از انواع دونات که محبوبیت بالایی دارد دونات کاکائویی می باشد. دونات های امروزی اولین بار در کشور آمریکا به وجود آمد. آشپزان هلندی این شیرینی را با نام کیک روغنی oliekoecken به قاره ی آمریکا آوردند و از آن در جشن کریسمس و مراسمات و جشن های آمریکاییان استفاده می شد. یکی از ویژگی های کیک روغنی چسبندگی آن بود که در سرخ کردنش مشکل به وجود می آورد و همین خاطر وسط خمیر آن را با خشکبار پر کردند و این باعث شد oliekoecken به دونات  Doughnut تبدیل شود. دونات های امروزی با حلقه ی توخالی وسطش جایگاه خوبی را در بازار کسب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه