رپرتاژ اگهی /

با این روش ثروت را سرلوحه ‌ی زندگی ‌ام قرار دادم

با این روش ثروت را سرلوحه ‌ی زندگی ‌ام قرار دادم
کدخبر : 46003

همه ما به ‌دنبال ثروتمند شدن هستیم اما مهم روش و مسیری است که شما برای رسیدن به این هدف بزرگ انتخاب می ‌کنید، درست است که برای رسیدن به ثروت سختی‌ ها و مشکلاتی وجود دارد اما من توانستم با ورود به حوزه زیر به‌ صورت عالی و موفق عمل کنم و با تلاش ‌هایی که انجام دادم به هدف بزرگ خود یعنی ثروت دست یافتم.

گچ ضد آب

گچ ضد آب کاربردهای زیادی در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساختمان سازی دارد به همین دلیل زمانی که قرار است. ساختمانهای بزرگ چندین طبقه با متراژهای مختلف ساخته شود نیاز به حجم بالایی از این نوع گچ احساس می شود. برای خرید در حجم بالا معمولا مشتری به سراغ فروشنده ای می رود که علاوه بر کیفیت محصول قیمت را نیز تضمین می کند به همین دلیل فروشنده عمده همیشه انتخاب اول مشتریان بزرگ است. گچ ضد رطوبت دارای مشهای مختلف بوده و درصد جذب آب آن بسیار پایین و کمتر از پنج درصد است به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در مکانهای با رطوبت بالا مثل جکوزی و استخر می باشد.

 

گچ خط کشی صنعتی

گچ خط کشی صنعتی تولیدی مجموعه ی ما به دلیل اینکه از کیفیت خوبی برخوردارند با کوچک ترین ضربه شکسته نمی شوند، اکثریت گچ های موجود در بازار به دلیل اینکه از نظر مواد مصرفی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند به هنگام خط کشی به سرعت شکسته می شوند. به همین دلیل شرکت ما با بررسی تمامی جوانب و نیاز های بازار هدف خود سعی کرده است همواره برای خریداران خود بهترین محصولات را عرضه نماید. پاسخ به ۲ سوال درباره گچ خط کشی به این شرح می باشد. ۱: گچ خط کشی صنعتی چیست؟ یکی از کاربردهای گچ در صنعت جوشکاری و فلزکاری برای نشانه گذاری بر روی فلز استفاده میشود، جنس این نوع گچ از Talk است که به این نوع محصول گچ خط کشی صنعتی می گویند. ۲: دلیل محبوبیت گچ خط کشی صنعتی چیست؟ دلیل محبوبیت گچ های صنعتی این است که بسیاری از سطوحی که با آن ها سر و کار داریم و نیاز به علامت گذاری دارند تا برش دقیقی صورت بگیرد.

 

گچ سمنان پارس

گچ سمنان پارس یکی از بهترین و مناسب ترین انواع گچ را تولید می کند. گچ یکی از مصالح ساختمانی پر مصرف است که به منظور پوشش دیوار و سقف و قالب بندی المان های دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد. گچ ساختمانی از سنگ گچ موجود در طبیعت بدست می آید. سنگ گچ دارای بافت بلوری بوده و از لایه های ضخیم تشکیل شده که پس از استخراج و فرآوری به پودر گچ ساختمانی تبدیل می شود. این سنگ بعد از آن که توسط دستگاه ها و ماشین آلات سنگ شکن از زمین استخراج شد به کوره منتقل می گردد و در درجه حرارت 180 سانتی گراد حرارت داده می شود. این حرارت تبلور سنگ گچ را از بین می برد و آب آن را تبخیر می کند، در نتیجه پودر گچ مورد نیاز امور ساختمانی از این طریق فراهم می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه