رپرتاژ اگهی /

رویای شیرین ثروتمند شدن که با سیم ظرفشویی به واقعیت تبدیل شد

رویای شیرین ثروتمند شدن که با سیم ظرفشویی به واقعیت تبدیل شد
کدخبر : 46004

موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند، بنابراین من تصمیم گرفتم از فرصت هایم به نحو احسن استفاده کنم، در این مسیر با تجارت نوین آشنا شدم و با قدم گاشن در این عرصه و با محصول سیم ظرفشویی توانستم به کسب و کارم رونق ببخشم و در نهایت به درآمد میلیاردی که در خواب هم تصورش را نمی کردم رسیدم.

سیم ظرفشویی رافونه

مشخصات سیم ظرفشویی رافونه با یکدیگر کاملا متفاوت است که می خواهیم به این تفاوت ها بپردازیم پس با ما همراه باشید. سیم ظرفشویی ها از دو جنس آهنی و استیل تولید می شود.

از کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از این فلز های استیل در کنار یکدیگر به صورت ورقه ای جمع می شود و به راحتی در دست نگه داشته می شود و هرکدام نوع مصرفی گوناگونی دارند.

سیم های آهنی که بزرگ تر از استیل هستند به عنوان سنباده در نجاری استفاده می شوند.سیم های ظرفشویی به دلیل مدت زمان طولانی که در آب هستند با استیل تولید می شود که دچار زنگ زدگی نشود.

 

سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری

در مورد مشخصات سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری می توان گفت، سیم ظرفشویی ماده ایست که با دریافت انرژی کافی به راحتی مشتعل می شود، این عمل در واقع یک اکسیداسیون ساده است. سیم ظرفشویی باید دارای الیاف نازک باشد تا به خوبی مشتعل شود.

هر چه سطح فلز بیشتر باشد راحت تر مشتعل می شود. این کار در واقع یک آزمایش علمی است که برای ما ایرانیها در جشن چهارشنبه سوری کاربرد فراوانی دارد، از این فرایند برای خلق تصاویر زیبا نیز می توان استفاده کرد.

خرید سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری از تمام فروشگاهها ممکن است. سیم های ظرفشویی خریداری شده را به صورت گلوله ای پشمی در می آورند و برای جشن چهارشنبه سوری استفاده می کنند.

 

سیم ظرفشویی تریستا

سیمهای ظرفشویی معمولا فلزی و به رنگ خاکستری هستند، رشته های فلزی به هم تابیده شده شبیه پشم هستند که سالیان دراز مانند یک سری لیف پشم شیشه یا الیاف یکسره در هم تنیده شده فلزی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. افراد برای تمیز کردن تمامی سطوح از دیرباز تا کنون سیم ظرفشویی تریستا را استفاده می نمایند زیرا این سیمهای فلزی نسبت به سایر پد های ظرفشویی غیر فلزی قدرت تمیز کنندگی بیشتری دارند و آلودگی کمتر در سطوح باقی می ماند.

برای سالهای متمادی در بین بسیاری از کشورها سیم ظرفشویی تریستا قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت، در گذشته از این سیمهای ظرفشویی به عنوان ساینده برای تمیز کردن قابلمه ها استفاده می شده است. شکل سیمهای ظرفشویی شبیه به دایره بوده است، استفاده از سیمهای فلزی به این صورت است که آنها را در آب و صابون غوطه ور می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه