رپرتاژ اگهی /

گنجی که در کسب و کار جدیدم کشف کردم

گنجی که در کسب و کار جدیدم کشف کردم
کدخبر : 46051

علت این که بیشتر مردم هیچ وقت نمی توانند آدم پولدار وجودشون را بیدار کنند اینه که آدم فقیرشون همیشه فکر می کنه شکست خوردن بده. من با شکست های فراوانی که در زندگی خود خوردم محکم تر و پر تلاش ترادامه دادم و سر انجام توانستم صاحب کسب و کاری پر رونق در زمینه ماسک شوم.

ماسک جلبک اسپیرولینا لدورا

ماسک جلبک اسپیرولینا لدورا یک ماسک صورت پودری است که از جلبک اسپیرولینا تهیه می شود.

این جلبک در حقیقت دارای مواد معدنی و مغذی بسیار زیادی است و سرشار از انواع ویتامین ها بوده و به همین دلیل به عنوان یکی از کامل ترین منابع غذایی دنیا به شمار می آید.

جلبک اسپیرولینا در آب هایی رشد می یابد که غنی از آمینواسید ها، ویتامین ها، مواد معدنی کمیاب، پروتئین، ویتامین های گروه (آ) و بتاکاروتن هستند.

ماسک جلبک اسپیرولینا لدورا بدون هیچ گونه دستکاری ژنتیکی بوده و کاملا خالص و فاقد هر گونه مواد افزودنی می باشد و در بهترین و بهداشتی ترین شرایط تولید می شود. 

 

 

ماسک زغال خارجی

همانطور که میدانید سلامت پوست و مو از اهمیت ویژه‌ ای برای تمامی افراد به ویژه خانمها و دختران جوان برخوردار است و همه روزه برای داشتن پوست و موی زیبا از روش ها و ماسک زغال خارجی مختلفی استفاده می نمایند.

در عصر حاضر صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی با بهره گیری از بهترین مواد اولیه به تولید انواع کرم های آرایشی، شوینده ها و... پرداخته است که سبب حفظ و بهبود سلامت پوست می شوند.

یکی از بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی برای سلامت پوست استفاده از ماسک می باشد.

انواع ماسک برای پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی پوست می باشد که برای لایه برداری منافذ مرده پوست تهیه گردیده اند.

 

ماسک سه بعدی 5 لایه

این نوع ماسک سه بعدی 5 لایه در میان مردم محبوبیت زیادی دارند و به دلیل ویژگی‌ های خاص به خود افراد زیادی خواهان خرید آن ها هستند.

در میان انواع ماسک موجود در بازار ماسک سه بعدی پنج لایه علاوه بر این که موجب پیشگیری از ورود هرگونه گرد و غبار و کثیفی به داخل حلق و بینی می شود از ورود ویروس کرونا به بدن نیز جلوگیری می کند

این محصول قابلیت چاپ و طراحی بر روی خود دارد و می‌ توان از آن در جنبه تبلیغات هم استفاده نمود.

این ماسک علاوه بر حفظ سلامت بدن در برابر بیماری ها، موجب حفظ زیبایی صورت نیز می شوند و هیچ گونه لک یا التهابی را بر روی پوست ایجاد نمی کند.

ماسک های سه بعدی پنج لایه از مقاوم ترین و بهترین نوع ماسک ها هستند که به دلیل دارا بودن پنج لایه متعدد، مانع از ورود هر گونه آلودگی به بدن می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه