رپرتاژ اگهی

با راهکار طلایی برای لمس ثروت آشنا شوید

کدخبر : 46262

افراد موفق با پیش بینی موقعیت‌ های آینده، امروز انتخاب درست را پیش گرفته و راهکار مناسب را در زمان حال برمی‌ گزینند تا در آینده به مشکلی بر نخورند. شما می توانید با انتخاب صحیح و گام نهادن در مسیر موفقیت همراه با تلاش و همت مضاعف نتایج درخشانی را کسب نمایید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

کشمش تیزابی تاکستان

طعم کشمش تیزابی تاکستان به خصوص برای افرادی که در این زمینه کار می کنند و تجربه دارند با دیگر کشمش ها نیز متفاوت است.

محلول تیزاب که  متمایل به سفید است دارای  خواص قلیایی برای خشک  نمودن  انگور به شکل سریع است و خراش هایی که تیزاب به روی انگور ایجاد می کنند موجب خشک شدن آن می شود.

 کشمش طبع گرمی دارد و برای تقویت کبد و قلب بسیار موثر بوده و این ماده مغذی در زندگی روزمره افراد بسیار استفاده می شود و اکثرا برای خرید مورد توجه است؛ افزودن آن به عنوان میان وعده روزانه حائز اهمیت است.

اگر شما جز افرادی هستید که خواهان کشمش تیزابی است و آن برای صادرات و یا حتی استفاده شخصی می خواهید تهیه کنید لطفا با کار شناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

کشمش سبز اعلا

از مشخصات کشمش سبز اعلا می توان به کیفیت بالای آن و سالم بودنش اشاره کرد که از مواد شیمیایی در تولید این نوع کشمش استفاده نمی شود و در خانه از انگور های سبز با کیفیت به دست می آید.

از مشخصات خاص کشمش سبز مزه دلپذیر آن است که شیرینی آن کمتر از کشمش های زرد می باشد و مزه ای ملس دارد و این کشمش گزینه مناسبی برای میان وعده همراه با چای و یا درون دسر ها و کیک و کلوچه می باشد.

در ایران بیشتر کشمش را همراه با پلو دم می کنند که نرم تر می شود و با غذا مصرف خواهد شد.

کشمش سبز از خشک کردن دانه های انگور سبز در سایه تولید می شود که طبع گرمی دارد و سرشار از خواص است و از مهم ترین خواص آن می توان به تقویت کبد، تقویت کلیه و تقویت حافظه اشاره کرد.

 

کشمش آفتابی پاک شده

نوع خشک شدن انگور در شهری مانند ملایر تا حد امکان به شیوه سنتی انجام می شود و کشمش آفتابی پاک شده مرغوب تولید می شود.

شیوه سنتی به این شکل است که کشمش را در آفتاب خشک می‌کردند و یا اینکه این کشمش ها به وسیله ورود هوا به محوطه که کشمش را در آن می گذاشتند و در سایه و با جریان هوا خشک می کردند.

سپس این کشمش ها را از هرگونه مواد اضافه ای پاک می کردند.

کشمش آفتابی پاک شده برای صادرات بسیار مناسب هستند به دلیل طعم خوبی که در نحوه خشک شدن آن انجام می شود.

همچنین روش مرسوم دیگر این بود که با ماده ای با نام تیزاب که انگور به آن آغشته می شد و در آفتاب می گذاشتند مرحله خشک کردن انجام می شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه