رپرتاژ اگهی /

دانلود سریال

دانلود سریال
کدخبر : 46336

برای بسیاری از افرادی که به دیدن فیلم و سریال علاقه دارند ، تماشای سریال جذاب تر است زیرا در یک سریال برای مدت طولانی تری با داستان آن همراه می شوند و زمان بیشتری از اوقات فراغت خود را پر میکنند.

 امروزه در صنعت فیلم و سریال ، تولید سریال ها روند سریعتری دارد و انتشار سریال های بیشتری را شاهد هستیم که برای دانلود سریال ها میتوانیم به سایت های اینترنتی همچون سایت کاران مووی مراجعه کنیم و درمیان تمامی سریال ها، سریال مورد علاقه خود را دانلود کنیم.

 


سریال ونزدی

سریال ونزدی(به انگلیسی Wednesday) یک سریال آمریکایی محصول سال 2022که ژانر کمدی ترسناک دارد که اساس داستان این سریال از شخصیت ونزدی آدامز از  خانواده آدامز ساخته شده است.سریال ونزدی یک سریال آمریکایی  به کارگردانی تیم بروتن است و سازنده آن آلفرد گاف و مایلز میلار می باشند. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند،جنا اورتگا در نقش اصلی، لند هوم،جیمی مک شین، هانتر دوهان،پرسی هاینز وایت،اما مایرز،جوی ساندی،کریستینا نارچی موسی مصطفی و گوئندولین کریستی می‌باشند.تهیه کننده سریال ونزدی کارمن پپلیا و توزیع کننده آن ام جی ام تله ویژن و نتفلیکس است. زبان اصلی سریال ونزدی انگلیسی  می باشد و در یک فصل و 8 قسمت منتشر شده است  و مدت زمان هر قسمت بین 47 تا 59 دقیقه می باشد تاریخ انتشار سریال ونزدی 22 نوامبر 2022 از طریق نتفلیکس بود و همچنین فیلمبرداری این سریال بین سپتامبر 2021 و مارس 2022 در رومانی صورت گرفته است.این سریال توانسته امتیاز 6.7 از 10را به خود اختصاص دهد. به شما عزیزان پیشنهاد میکنم با دانلود سریال ونزدی و تماشای آن تجربه دیدن یک سریال بی نظیر را داشته باشید. داستان سریال ونزدی از این قرار است که این سریال کمدی_ترسناک ماورا طبیعی بر سال های تحصیلی در دبیرستان ونزدی آدامز در آکادمی نورمور متمرکز است که در آن سعی دارد تا بر قدرت روانی خود مسلط شود و کشتار وحشتناکی را که برای شهروندان شهر اتفاق می‌افتد، متوقف کند و در این حال یک معمای فراطبیعی را حل کند که 25 سال پیش خانواده اش را تحت تاثیر قرار داده است.

سریال


سریال لوکی

لوکی (انگلیسی: Loki) یک  سریال  محصول کشور آمریکا است که این مجموعه را مایکل والدرون برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته و بر اساس شخصیتی به همین  نام (لوکی)  از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این سریال دارای ژانر اکشن، جنایی ، فانتزی ، درام ،علمی–تخیلی و ابرقهرمانی است.تام هیدلستون بار دیگر نقش لوکی از این مجموعهٔ فیلم را ایفا می‌کند. بازیگرانی نظیر گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، تارا استرانگ، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو و ساشا لین نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند. موسیقی این سریال ساخته ناتالی هولت است و به زبان انگلیسی در تاریخ 9ژوئن 2021 منتشر شده است. سریال لوکی در 2فصل که هر فصلی 6قسمت دارد، تولید شده و مدت زمان هر قسمت آن 42تا54دقیقه است.دانلود دوبله فارسی این سریال از سایت کاران مووی امکان پذیر است.  پخش این سریال از دیزنی پلاس  و همچنین شرکت تولیدکننده آن مارول استودیوز و توزیع‌کننده آن دیزنی پلت‌فرم دیستربیوشن است. خلاصه داستان این سریال از این قرار است که ، پس از دزدیده شدن مکعب کیهانی یا تسرکت، لوکی به سرزمین جدیدی می‌رود ولی پس از چند دقیقه توسط سازمان مغایرت‌های زمانی دستگیر می‌شود. در ادامه این داستان، هدف اصلی آنها پیدا کردن شخصی است که سازمان مغایرت زمانی را به‌وجود آورده و خط زمانی را کنترل می‌کند.امتیاز این سریال درIMDb 8.3از 10می باشد.

سریال


سریال خاندان اژدها

خاندان اژدها (انگلیسی: House of the Dragon) مجموعه  با ژانر درام فانتزی آمریکایی است که به عنوان پیش‌درآمدی بر بازی تاج‌وتخت (2019_2011)، دومین نمایش در این فرنچایز است و توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است و همچنین کندال و میگل سپاچنیک تهیه‌کنندگان اصلی این سریال هستند.بازیگران این فیلم پدی کانسیداین، مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دآرسی، ریس ایفانز، استیو توسان، ایو بست، سونویا میزونو، فابین فرانکل، میلی آلکاک و امیلی کری هستند.  موسیقی این سریال توسط رامین جوادی ساخته شده است. این سریال به زبان های انگلیسی ، اسپانیایی و مجاری در تاریخ 21اوت 2022منتشر شده است ودر یک فصل و 10قسمت به اکران رسید که مدت زمان هر قسمت 54تا 68 دقیقه می باشد.سریال خاندان اژدها توانست امتیاز 8 از 10را کسب کند. هزینه کلی تولید فصل اول این سریال حدوداً 200میلیارد دلار تخمین زده شد. شرکت توزیع‌کننده سریال خاندان اژدها‌ استودیوهای تلویزیون برادران وارنر و پخش آن از شبکه اچ بی او است.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه