رپرتاژ اگهی /

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم ، خانگی و دستی

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم ، خانگی و دستی
کدخبر : 46765

استفاده از دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم راه حل مناسبی برای افرادی می باشد که برای شروع کار از منابع مالی محدود تری برخوردار هستند.

  استفاده از دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم راه حل مناسبی برای افرادی می باشد که برای شروع کار از منابع مالی محدود تری برخوردار هستند.

دستگاه بسته بندی حبوبات در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی و ساخته می شود که اشخاص می توانند با توجه به ظرفیت تولیدی و فضای کار دستگاه بسته بندی دست دوم را انتخاب کنند.

البته خرید این دستگاه بهتر است همراه با یک کارشناس فنی صورت بگیرد تا مشکلی در عملکرد دستگاه به وجود نیاید و از صحت و سلامت دستگاه مطمئن شوید.

 

دستگاه اتوماتیک بسته بندی حبوبات

به طور واضح دستگاه اتوماتیک بسته بندی حبوبات برای تولید در ظرفیت صنعتی و مخصوص کارخانجات بزرگ می باشد.

این دستگاه پیشرفته ترین مدل دستگاه بسته بندی حبوبات می باشد و از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد که سرعت دستگاه و ظرفیت آن با توجه به تعداد توزین های دستگاه و درخواست خریدار قابل تغییر می باشد.

تعیین وزن بسته و نوع دوخت در دستگاه های بسته بندی اتوماتیک می تواند کاملا سفارش باشد، با وجود این موارد استفاده و کار کردن با دستگاه بسیار ساده و راحت می باشد.

این دستگاه ها به صورت دو توزین، چهار توزین، شش توزین و مولتی هد با قابلیت کار کردن با برق تک فاز و سه فاز ساخته می شوند.

7159511a-cbe9-4030-9d83-e0fbcd75ae3c

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

دستگاه هایی که در زمینه مشاغل خانگی به کار گرفته می شوند تنوع بالایی دارند و از جمله آنها می توان به دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی اشاره کرد.

استفاده از دستگاه های خانگی علاوه بر راحت تر شدن کار و سرعت بخشیدن به آن سبب بهداشتی تر شدن فعالیت نیز می شود و زیبایی کار را بالا می برد.

تلاش در ساختن دستگاه های خانگی به نحوی می باشد که این دستگاه ها علاوه بر وزن سبک و حجم پایین ، عملکرد ساده و کاملی داشته باشد.

دستگاه بسته بندی خانگی با استفاده از یک دکمه و یا پدال به صورت نیمه اتوماتیک حبوبات را در بسته های مورد نظر با وزنی که از قبل تعیین شده پر می کند.

 

 

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی در واقع همان دستگاه پر کن رومیزی می باشد که برای مشاغل خانگی بسیار پر کاربرد می باشد و توانایی بسته بندی انواع مواد گرانولی را دارد.

دستگاه بسته بندی دستی نقش یک دستگاه پر کن مواد را در ظرف پلاستیکی، شیشه ای و یا سلفون را به دلخواه اپراتور دارد.

برای این کار ابتدا وزن مورد نظر را از طریق صفحه دیجتیالی دستگاه تعیین کرده سپس از طریق پدال و یا دکمه حبوبات را تخلیه می کنیم.

اگر بسته بندی در ظروف شیشه ای ویا پلاستیکی باشد می توان از طریق دستگاه سیل القایی درب آن را پلمپ کنید، اما اگر بسته بندی سلفونی باشد به یک دستگاه دوخت برای پک کردن آن نیاز می باشد.

بر روی مدل های رومیزی توزین می توان با نصب یک سیستم ویبره کوچک از آنها برای بسته بندی پودر نیز استفاده کرد.

خروجی دستگاه را می توان به گونه ای طراحی کرد که هم برای پر کردن محصول در سلفون و هم قوطی از آن استفاده کرد.

میزان وزن محصول هم که به راحتی و با پی ال سی دستگاه با دقت بسیار بالا و خطای پائین قابل تنظیم می باشد.

این دستگاه به صورت تمام استیل ساخته می شود.

99080778-1a7a-488c-975a-a18cb5b85258

فروش اقساطی دستگاه بسته بندی

فروش اقساطی دستگاه بسته بندی شرایط خاص خود را دارد و برای همه سازندگان این امر ممکن نیست و باید شرایط آن فراهم شود.

زیرا عده زیادی از اشخاص توانایی خرید دستگاه را به صورت نقدی ندارند و پرداخت وجه دستگاه به طور یکجا مقدور نمی باشد.

ساخت دستگاه باید به صورت انبوه صورت بگیرد و سازنده هم باید از دریافت تمام وجوه مربوط به دستگاه در شرایط معین مطمئن باشد.

 

دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات

عملکرد کلی دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات بسیار شبیه به عملکرد دستگاه پر کن رومیزی می باشد با این تفاوت که دستگاه در ابعاد بزرگ تری ساخته می شود و سرعت بالاتری برای بسته بندی دارد.

البته مخزن ورودی دستگاه نیز بزرگ تر می باشد و قابلیت بسته بندی اوزان سنگین تری نسبت به دستگاه خانگی دارد.

عمل پر کردن بسته ها معمولا از طریق پدالی که برروی زمین قرار می گیرد توسط اپراتور انجام می شود.

ابعاد دستگاه، ابعاد مخزن دستگاه و تعیین وزن بسته بندی را در دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک با دلخواه خریدار می توان تغییر داد.

 

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات

در دستگاه بسته بندی حبوبات قیمت گذاری بدین صورت انجام  می شود که از بالا ترین قیمت متعلق به دستگاه بسته بندی اتومانیک می باشد و به ترتیب دستگاه نیمه اتوماتیک و رومیزی از هزینه های مناسب تری برخوردار هستند.

کیفیت دستگاه، ابعاد دستگاه و قطعات به کار رفته در آن نیز از عوامل مهم تعیین قیمت می باشد .

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه