رپرتاژ اگهی /

پیش فروش پروژه‌های ساختمانی منطقه 22 در تهران

پیش فروش پروژه‌های ساختمانی منطقه 22 در تهران
کدخبر : 47244

مشاورین املاک پدیده غرب با نام تجاری مسترملک ، شما را در امر مشاوره پروژه های منطقه 22 یاری می‌کنند. پروژه های ستین، نیکان و پدافند ارتش از مهمترین این پروژه ها به حساب می‌اید.

امروزه خرید ملک یکی از دغدغه‌های اصلی طیف گسترده‌ای از اقشار مردم است. همه به دنبال راه‌های مختلف هستند تا بتوانند به خانه موردعلاقه خود دست پیدا کنند. از همین رو پروژه‌های ساختمانی مختلف و متنوعی در سرتاسر دنیا احداث شده‌اند که در آنها تعداد زیادی واحد مسکونی ساخته شده و پیش‌فروش می‌شوند. خرید آپارتمان و خانه‌های پیش فروشی می‌تواند سود زیادی را برای خریداران به دنبال داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا با سه تا از پروژه‌های ساختمانی در حال ساخت در تهران آشنا شوید.

پروژه ساختمانی ستین

عکس از نمای پروژه ستین واقع در منطقه 22 است.

همان‌طور که اشاره کردیم پروژه‌های سنگین و فوق‌العاده‌ای در تهران در حال اجرا هستند که یکی از آنها پروژه ستین است. این پروژه توسط شرکت آرین سازه در منطقه 22 (محدوده چیتگر) بلوار اردستانی در حال احداث است. پروژه ساختمانی ستین در زمینی با مساحت 23 هزار مترمربع بنا شده است. در این پروژه برج‌های 12 طبقه‌ای وجود دارد که هر طبقه دارای 8 واحد مسکونی مجزاست. در مجموع در این پروژه ساختمانی 1100 واحد در متراژهای 60، 90، 120، 150، 160، 170 و 180 ساخته شده و به خریداران تحویل داده می‌شود. تنوع متراژهای این مجموعه باعث شده تا هر شخص با هر میزان بودجه و بسته به نیاز خود، بتواند اقدام به خرید یک واحد آپارتمان کند.

از ویژگی‌های واحدهای این مجموعه، می‌توان به ارائه سند آنها اشاره کرد. شرکت آرین سازه به خریداران و سرمایه‌گذاران تعهد محضری می‌دهد که یک سال بعد از تحویل پروژه، سند تفکیک شده مربوطه را به آنها اعطا کند. همچنین طبق قرارداد محضری، موعد تحویل واحدهای این مجموعه، اواخر سال 1404 است.

امکانات موجود در پروژه ستین

برای آشنایی بیشتر شما با این پروژه در این قسمت به معرفی اصلی‌ترین امکانات رفاهی موجود در آن می‌پردازیم. شرکت آرین سازه تمام نیازهای ساکنین را در نظر گرفته و براین‌اساس امکانات رفاهی موردنیاز را به‌صورت کامل فراهم کرده است. برخی از این امکانات به شرح زیر هستند.

  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات
  • زمین چندمنظوره ورزشی
  • سونا و استخر
  • فضای آموزشی مدرن
  • هایپرمارکت
  • زمین بازی ویژه ساکنین
  • لابی مجلل
  • فضای سبز و محوطه‌سازی اصولی
  • دسترسی سریع به مترو، دریاچه چیتگر و ایران مال
  • چند لاین آسانسور فوق‌العاده

دسترسی‌های پروژه ستین

عکس مربوط به پروژه ستین در منطقه 22 تهران است

از دیگر نکاتی که برای معرفی کامل پروژه ساختمانی ستین باید به آن اشاره کنیم، موقعیت مکانی و دسترسی‌های آن هستند. همان‌طور که گفتیم این پروژه در منطقه 22 تهران واقع شده است. می‌دانیم که این منطقه، در حال حاضر آخرین منطقه ضمیمه شده به تهران است، به همین دلیل از جدیدترین الگوها و متدهای شهرسازی بهره می‌برد. ازاین‌رو می‌توان آینده بسیار درخشانی را برای منطقه 22 و کسانی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند در نظر گرفت.

این مجموعه تا ایستگاه مترو فقط 3 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. همچنین دسترسی به دریاچه چیتگر، ایران مال، باغ گیاه‌شناسی و  مجموعه بام لند و پارک بزرگ چیتگر نیز به‌سادگی امکان‌پذیر است. این مجموعه دسترسی یک‌دقیقه‌ای تا اتوبان‌های حکیم، همت، تهران کرج و همچنین شهید لشکری دارد. شهربازی هزار و یک شهر نیز از دیگر مراکز تفریحی نزدیک به ای مجموعه است که می‌تواند باعث سرگرمی شما شود.

معرفی پروژه پدافند ارتش

پروژه در حال احداث دیگری که در این قسمت معرفی می‌کنیم، پروژه پدافند ارتش است. سازنده این مجموعه نیز شرکت آریان سازه بوده. درواقع می‌توان گفت این مجموعه به‌صورت مشارکت 60 درصدی آریان سازه و 40 درصدی تعاونی مسکن پدافند هوایی ساخته می‌شود. این برج‌ها را نیز می‌توان یکی از محبوب‌ترین برج‌های پیش فروشی در محدوده چیتگر دانست که موعد تحویل آنها برای سال 1403 تخمین زده شده است.

واحدهای این مجموعه مساحتی بین 60 تا 240 مترمربع دارند و خریداران می‌توانند بسته به نیاز و بودجه خود، از بین آنها انتخاب کرده و اقدام به خرید کنند. آنچه که درباره این پروژه جلب‌توجه می‌کند، قیمت فوق‌العاده واحدهای مسکونی است که از متری 6 میلیون و 500 تا متری 9 میلیون تومان متغیر است.

دسترسی‌های پروژه پدافند ارتش

زمانی که برای خرید ملک اقدم کنید، بدون شک به محدوده و دسترسی‌های آن توجه زیادی خواهید داشت. می‌دانیم که پروژه پدافند ارتش نیز دقیقا مانند پروژه ستین در منطقه 22 تهران واقع شده است. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم این منطقه از چشم‌انداز آینده بسیار خوبی برخوردار بوده و می‌توان به آن امیدوار بود که رشد قیمت بالایی داشته باشد. این پروژه یکی از بهترین موقعیت‌ها را در شهرک چیتگر داشته، به این صورت که از غرب به ایران مال، از جنوب به باغ ملی گیاه‌شناسی، از شمال به شهربازی هزار و یک شهر و از شرق به بلوار پژوهش دسترسی دارد. همچنین این مجموعه به اتوبان‌های همت، حکیم، شهید فهمیده و آزادگان نیز به‌راحتی دسترسی دارد.

معرفی پروژه نیکان

یکی دیگر از پروژه‌های ساختمانی در حال ساخت تهران که از سال 98 شروع به عضوگیری کرده، پروژه نیکان است. این پروژه در زمینی به مساحت 19300 مترمربع واقع شده است. پروژه نیکان از 6 بلوک 14 طبقه تشکیل شده که هرکدام از طبقات آنها 12 واحد را در خود جای داده‌اند. چهار طبقه از  این طبقات منفی بوده که شامل پارکینگ و انباری می‌شوند. یک طبقه نیز به لابی اختصاص‌داده شده و الباقی طبقات کاملا مسکونی هستند. در مجموع پروژه نیکان دارای 700 واحد مسکونی و تجاری است که در موعد مقرر به خریداران تحویل داده می‌شوند.

متراژ واحدهای مسکونی پروژه نیکان بین 70 تا 150 مترمربع و واحدهای تجاری بین 20 تا 25 مترمربع است. در این حالت طیف گسترده‌ای از مردم توان خرید واحد دلخواه خود از این مجموعه را دارند. پروژه نیکان از همان ابتدا با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد، چراکه سازندگان آن از زیرمجموعه‌های سازمان هوا فضای وزارت دفاع هستند و اعتبار بالایی دارند. تعاونی مسکن ثمین که سازنده اصلی این مجموعه است، از سال 1370 تاکنون، پروژه‌های متعدد و باکیفیتی را احداث کرده و تحویل داده است. موعد تحویل این پروژه به اعضا، بین سال 1403 تا 1404 تخمین زده شده است.

امکانات رفاهی پروژه نیکان

پروژه نیکان در چیتگر

سازندگان این پروژه امکانات رفاهی متعددی را برای راحتی هرچه بیشتر ساکنین برای آن در نظر گرفته‌اند که در این قسمت به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

  • سالن بازی کودکان
  • سالن ورزشی بزرگسالان
  • لابی شیک و مجلل
  • سالن اجتماعات
  • محوطه‌سازی شیک و فضای سبز
  • دسترسی سریع به ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی
  • 6 لاین آسانسور باربر و نفربر در هر بلوک از مجموعه
  • کارواش
  • سیستم سرمایش و گرمایش چیلر

دسترسی‌های پروژه نیکان

پروژه برج نیکان مجموعه به سه اتوبان اصلی تهران یعنی همت، حکیم و شهید فهمیده دسترسی سریع دارد. مراکز تفریحی و تجاری متنوعی مانند ایران مال، باغ ملی گیاه‌شناسی، دریاچه چیتگر، بام لند چیتگر و ... نیز در محدوده این پروژه واقع شده‌اند که تأثیر به سزایی در رشد قیمتی آن خواهند داشت.

خرید ملک از مستر ملک

خرید ملک و خانه یکی از سنگین‌ترین معاملاتی است که بین افراد انجام می‌شود. از همین رو شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید که با اشخاص حقیقی و حقوقی با اعتبار و مطمئن وارد معاملات ملکی شوید. مستر ملک یکی از معتبرترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. کارشناسان مستر ملک، به‌صورت کاملا رایگان و دلسوزانه، مشاوره تخصصی در زمینه خردی ملک به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید یک خرید هوشمندانه داشته باشید. این گروه بیشتر از یک دهه سابقه در زمینه فروش برج‌های مسکونی دارند. در صورتی که قصد خرید ملک در غرب تهران و منطقه 22 را دارید، مستر ملک یک خرید امن را  برای شما فراهم می‌کند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه