مبلمان

مقرون به صرفه ترین روش سفارش مبلمان کلاسیک چیست؟

مقرون به صرفه ترین روش سفارش مبلمان کلاسیک چیست؟
کدخبر : 47343

می خواهیم با شما در ابتدا از مبلمان کلاسیک بگویم. این محصول برای دکوراسیون های سنتی و نوستالژی شما ایده ال ترین گزینه به شمار می آید. در ادامه بخشی از ویژگی های این مبل را با شما در میان می گذاریم.

می خواهیم با شما در ابتدا از مبلمان کلاسیک بگویم. این محصول برای دکوراسیون های سنتی و نوستالژی شما ایده ال ترین گزینه به شمار می آید. در ادامه بخشی از ویژگی های این مبل را با شما در میان می گذاریم.

  • استفاده از هنر لمسه دوزی روی پارچه با استفاده از دکمه های الماسی و پارچه ای

  • استفاده از هنر دوخت با ماشین و به صورت دستی برای لمسه دوزی بدون دکمه

  • به کار گیری چوب بیشتر نسبت به پارچه بیشتر در فرآیند ساخت محصول

  • مد نظر قرار دادن پارچه های با کیفیت به صورت ساده و گل دار

  • استفاده از هنر منبت کاری برای دسته و تاج مبل

  • پایه های که با هنر خراطی طراحی و تولید شده

  • کلاف مقاوم و بادوام با تضمین طول عمر بالا

مبل راحتی

تجربه خرید مبل کلاسیک با کیفیت

اگر نمی خواهید یک مبل کلاسیک ارزان قیمت و بدون کیفیت را به منزل خود مهمان کنید نکات ارائه شده را به دقت مورد توجه قرار دهید.

کلاف مبل کلاسیک از چوب مرغوب

مد نظر داشته باشید که اصلی ترین بخش یک مبل کلاف آن است. در زمان ساخت اگر از چوب مرغوب در این بخش استفاده نشود قطع به یقین عمر مفید مبل کلاسیک شما بسیار کوتاه خواهد بود. به این خاطر که با هر بار نشستن و بر خواستن در طی گذر زمان شکستگی و فرسودگی در بخش میانی مبل شما پیش خواهد آمد.

مبل کلاسیک فرانسوی

پارچه مبل کلاسیک طرح دار و ساده

انتخاب استر رویه مبل به لطف تولید چوبکده ایرانیان برای شما عزیزان مهیا است؛ یعنی شما هر طیف رنگی که با دکوراسیون منزل شما هم خوانی داشته باشد با هر سبک طراحی را می توانید تهیه کنید. مد نظر قرار داشته باشید که استرهای استفاده شده برای به کار گیری هنر لمسه دوزی با دست باید از کیفیت بالایی برخورد دار باشد تا مانع از پارگی پارچه در طی کار شود.

استفاده از هنر منبت کاری و لمسه دوزی

هنر منبت کاری عموماً برای دسته و تاج استفاده می شود که شبیه به هنر لمسه دوزی روی پارچه به صورت دستی و ماشینی این دو برای شما قابل انجام است. بدون شک اگر پروسه دوخت پارچه با دست دنبال شود یا اینکه منبت کاری دستی روی چوب پیدا شود قیمت بیشتری برای مبل شما در نظر گرفته می شود و در نقطه مقابل این روند اگر به صورت ماشینی مد نظر قرار گرفته شود قیمت مقرون به صرفه تری را البته با کیفیت پایین تر برایتان فراهم می آورد.

رنگ های با کیفیت برای چوب مبل کلاسیک

برخلاف مبل راحتی مبل های کلاسیک از چوب بیشتری بهره گرفته است. به همین خاطر نیاز است علاوه بر چوب با کیفیت رنگ ایده الی در این مرحله از کار برای بهره وری بهتری مشتری به کار گرفته شود. به این خاطر که استفاده از رنگ های بدون کیفیت سبب می شود رنگ کار پوسته پوسته شود و حتی مبل در گذر زمان دچار آسیب دیدگی شود چون رنگی نیست که از بدنه اصلی چوب مراقبت کند.

نوع فوم و اسفنج برای نشیمن راحت تر

هر چقدر اسفنج استفاده شده در کار با کیفیت تر باشد کار شما شکیل تر و زیباتر نمایش داده می شود. عموماً سه نوع فوم و اسفنج با نام های فوم سرد و گرم و اسفنج ۳۰ الی ۳۵ کیلویی است که هر کدام مزیت های مخصوص به خود را دارد. استفاده از اسفنج ۳۵ کیلویی برای مبلمان کلاسیک سبب می شود که مبل شما خیلی زود فرو رفته و بد فرم جلوه نکند.

فروشگاه چوبکده ایرانیان تمامی پارامترهای فوق را در پروسه طراحی و ساخت مبل های کلاسیک خود در نظر گرفته است. به این خاطر که شما با یک بار هزینه برای خرید در گذر زمان نیاز به تعمیر و بازسازی مجدد مبل خود نداشته باشید و این امر خود یک خرید مقرون به صرفه را برای شما فراهم می سازد.

سرویس خواب فانتزی

نکاتی که تجربه خرید مقرون به صرفه تری را فراهم می سازد

  • همه شما به خوبی می دانید که خرید صندلی مهمان هم راستای با سرویس مبل کلاسیک مزیت های بی شماری را برای شما به همراه دارد. فضای بیشتر برای پذیرایی از مهمان ها، جایگذاری شیک تر مبلمان با صندلی های تک در هم جواری مبلمان کلاسیک و رسیدن به ایده پردازی جدیدتر با تنوع گسترده تر از مزیت های خرید صندلی مهمان به شمار می آید. حال اگر به شما بگویم صندلی مهمان همان صندلی های میز ناهار خوری است آیا بازهم به فکر خرید دو صندلی خواهید بود. بدون شک خیر. با خرید یک سرویس ناهار خوری شما می توانید در کنار مبلمان کلاسیک هشت نفره تان شش صندلی دیگر نیز برای پذیرایی از ۱۴ نفر را فراهم سازید.

  • نکته دیگری که سبب می شود تا شما خاص تر ایده پردازی خود را به تصویر بکشید. بهره گیری از ست سرویس نهار خوری و میز ناهار خوری است. استفاده از پایه، پارچه، رنگ و اکسسوری های که در یک تم رنگی ایده پردازی شده است بدون شک جلوه با شکوه تری از ایده پردازی را برای شما به تصویر خواهد کشید.

  • نکته آخر خرید ست میز ناهار خوری، میز تلویزیون، میز پذیرایی، میز عسلی، مبل کلاسیک و میز ناهار خوری است. آیا می دانستید که اگر قرار باشد تمامی این پارامترها را به صورت جداگانه سفارش دهید هیچ وقت شاهد تم رنگی یکسانی روی آن ها نخواهید بود. حتی اگر همه محصولات را در هر بار خرید از یک فروشگاه تهیه کنید. به این دلیل خرید یک جا توصیه می شود که رنگ ساخته شده برای پکیج شما تهیه می شود و رنگ کاری در یک دوره کاری به انجام می رسد.

شما می توانید به وب سایت چوبکده ایرانیان سری بزنید و شاهد تنوع گسترده ای از صندلی های میز های ناهار خوری، مبلمان کلاسیک و ست چوبی میز تلویزیون، میز جلو مبلی، میز عسلی و میز ناهار خوری ست با این پارامترهای انتخابی باشید. این امر با یک تیر سه نشان را برای شما به هدف خواهد زد. صرفه جویی در هزینه خرید، هارمونی رنگ یکسان برای تمام محصولات و در نهایت دکور کردن منزل با یک ست بی نظیر که مشابه آن را در هیچ خانه ای نخواهید دید.

میز ناهار خوری فرانسوی

مزیت های خرید از چوبکده ایرانیان چیست؟

اگر قرار است هر سه پارامتر انتخابی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید به شما توصیه می کنیم به چوبکده ایرانیان سری بزنید. دلیل این امر مزیت های است که در پیش روی شما قرار داده می شود.

  • خرید از فروشگاه چوبکده ایرانیان با مشاهده محصولات و انتخاب سبک ایده ال شما هم راستا با سایر پارامترهای خریداری شده در منزلتان دنبال می شود.

  • مشاهده روند ساخت محصولات انتخابی شما در تولیدی چویکده ایرانیان اگر حساسیت خاصی روی محصول سفارشی خود دارید.

  • به صورت غیر مستقیم و با خرید آنلاین می توانید صفر تا صد نیازهای خود را از هر شهری که در آن زندگی می کنید با مشاورین بخش تولید چوبکده ایرانیان در میان بگذارید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

  • انتخاب تم رنگی، اکسسوری های همراه، محصولات ست با مبلمان و میز ناهار خوری و ده ها حق انتخاب دیگر در این راستا در پیش روی شما قرار داده می شود.

خرید میز ناهار خوری به سبک کلاسیک، مبلمان کلاسیک، میز پذیرایی، میز عسلی، میز تلویزیون و سایر اکسسوری های چوبی هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت چوبکده ایرانیان قابل انجام می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه