رپرتاژ اگهی /

رویاهای خودتان را بزرگ کنید تا ثروتمند شوید

رویاهای خودتان را بزرگ کنید تا ثروتمند شوید
کدخبر : 47712

چه چیزی می‌توانید به جهان ارائه دهید که منحصربه‌فرد و مفید باشد و بتواند زندگی‌ها را تغییر بدهد و کسب‌وکارهای جدید ایجاد کند؟ هیچ میلیاردری برای موفقیتی متوسط شرکتش را راه‌اندازی نکرده است. میلیاردرها در تشخیص آنچه می‌تواند انجام شود ماهر بوده و آن را به حقیقت تبدیل می‌کنند. من برای تغییر زندگی م و برای پیشرفتم وارد تجارت شدم و با محصول دستگاه گریل به موفقیت رسیدم.

دستگاه گریل صنعتی

دستگاه گریل صنعتی در انواع برقی، گازی، زغالی و ترکیبی تولید شده اند و از انواع مدل های آن می توان به دستگاه های گریل ایستاده و رومیزی اشاره کرد. 

ظرفیت این دستگاه ها دارای تنوع بالایی است و می توان این ابزار را متناسب با میزان استفاده تهیه نمود.

دستگاه های برقی گریل به دلیل عدم تولید مونوکسیدکربن برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند و از این حیث به نسبت دستگاه های زغالی مزایای بیشتری دارند.

آلیاژ به کار رفته در این دستگاه ها عموما از استیل و چدن بوده و دارای ابعاد متنوعی هستند که این تنوع با توجه به نیاز کاربر طراحی شده است.

 

دستگاه گریل

دستگاه گریل در انواع متفاوتی وجود دارند که از پراستفاده ترین نمونه ها می توان به دستگاه های گریل گازی و برقی اشاره کرد.

صفحه دستگاه های گریل گازی جنس چدن داشته و دیواره های آن از جنس استیل است و فندک های فشاری مورد استفاده در این دستگاه ها سهولت راه اندازی آن ها را فراهم کرده اند.

این دستگاه ها به دو نوع تخت و شیاردار تولید می شوند و کاربری آن ها به شکل پایه دار یا رومیزی است.

دستگاه های گریل برقی دارای گرم کن بوده و مجهز به سیستم ایمنی هستند و به دلیل حجم کوچک از امکان جا به جایی راحتی برخوردارند.

همچنین لولای به کار رفته در ساخت این نوع دستگاه گریل به صورت متحرک است که باعث می شود دستگاه به طور افقی یا عمودی نگهداری شود.

 

دستگاه گریل تفال

تنها وجه تمایزی که این مدل از دستگاه گریل تفال نسبت به مدل های دیگر دارد این است که صفحات به کار رفته در آن قابلیت تبدیل شدن به صفحات گریل تخت را ندارند.

پوشش نچسب صفحات گریل یکی از مشخصات دستگاه گریل تفال است که جنس آن ها از لایه نچسب است و مانع چسبیدن غذا به صفحات دستگاه می شود.

از دیگر ویژگی های ممتازی که این دستگاه دارد این است که پایه های به کار رفته در آن ضد لغزش طراحی شده اند.

ضد لغزش بودن پایه های دستگاه گریل تفال این امکان را می دهد که دستگاه بدون آن که دچار تکانه های شدید شود، روی هر سطحی قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه