رپرتاژ اگهی /

با این شیشه فورا نه ولی قطعا پیروز می شوید

با این شیشه فورا نه ولی قطعا پیروز می شوید
کدخبر : 47854

موفقیت در کار و کسب ثروت بسیار یکی از راه های رهایی از مشکلات می باشد و برای اینکار می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم در زمینه ی انواع شیشه فعالیت خود را آغاز کنید زیرا این محصول با سود بسیاری که دارد می تواند شما را ثروتمند سازد اکنون تا انتهای مطلب با ما باشید تا بیشتر با نمونه های پرسود این محصول آشنا شوید.

شیشه رفلکس در اصفهان

شیشه رفلکس قابلیت انعکاس نور را دارد و با منعکس کردن نسبی نور خورشید باعث سرد شدن محیط داخلی ساختمان می شود هر طرف شیشه رفلکس در اصفهان در معرض نور باشد مانند آینه عمل می کند، روز ها شیشه های بیرون ساختمان به شکل آینه می باشد و شب ها شیشه های داخل ساختمان مانند آینه است.

با توجه به‌ تنوع رنگ بندی استفاده از این شیشه ها در نمای ساختمان باعث جذابیت و زیبایی فضای بیرون ساختمان می شود انواع شیشه رفلکس تک جداره، دو جداره، سکوریت در رنگ های دودی، طلایی، نقره‌ای، آبی، سبز در بازار موجود است شیشه های رفلکس دوجداره استحکام بالایی نسبت به شیشه معمولی دارد.

 

شیشه رفلکس قهوه ای

قیمت خرید و فروش انواع شیشه رفلکس قهوه ای با همدیگر متفاوت می باشد معمولاً به شیشه رفلکس دوجداره گران‌تر از نوع تک جداره می باشد به لحاظ کلی این طور می‌ توان بیان کرد که قیمت شیشه های رفلکس رنگی از نوع ساده گران تر می باشد هم اکنون در مراکز خرید و فروش انواع شیشه رفلکس نوع قهوه ای این شیشه بازه قیمتی بین 100 تا 300 هزار تومان به ازای هر متر مربع می باشد.

به خاطر نوسانات حاکم بر بازار قیمت این نوع از شیشه مدام در حال نوسان است شما برای آگاهی از وضعیت قیمت روز این شیشه می توانید به مرکز اینترنتی ما مراجعه کنید برای خرید از این مجموعه آنلاین شما می‌توانید با کارشناس این مجموعه تماس برقرار کنید و ضمن آگاهی های لازم خرید خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید.

 

شیشه رفلکس دو جداره

قیمت شیشه رفلکس دو جداره بر پایه معیار های گوناگون تعیین می شود در واقع همین فاکتور های هستند که قیمت نهایی این محصول را تعیین می کنند، نکته مهم در تعیین قیمت آن، کیفیت و اندازه آن است به گونه ای که شیشه های با اندازه بالا و با مرغوبیت بیش تر، قیمت بالاتری هم خواهند داشت نوسانات بازار شیشه نیز می تواند در قیمت این نوع محصول تاثیر زیادی بگذارد شیشه های رفلکسی دو جداره معمولا از 500 هزار تا 2 میلیون تومان قیمت گذاری می شوند.

توصیه می کنیم برای اطلاع از نحوه سفارش و قیمت این محصول، با کارشناسان فروش سایت ما تماس بگیرید قبل از خرید شیشه رفلکس دو جداره، حتما به نیاز خود توجه کنید معمولا این نوع محصول در بسیاری از ساختمان های نو ساز مورد استفاده قرار می گیرد حتما دقت کنید که که این محصول معمولا برای خانه هایی به کار می رود که ساختمان های اطراف به داخل آن دید دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه