رپرتاژ اگهی /

سرازیری ثروت به سوی من از پله های سحرامیز

کدخبر : 47943

گاهی به هر دری می زنی، باز نمی شود و گاهی به طور اتفاقی در مسیر پر از شیرینی و موفقیت می افتید.

من در مسیر تجارت به ثروت باورنکردنی دست یافتم و توانستم با عرضه محصولاتی بی نظیر ثروتسازی برای خود و اطرافیانم داشته باشم. در ادامه محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

پله برقی چینی

تعیین قیمت پله برقی چینی به پارامترهای زیادی بستگی دارد که از مهمتین آن ها کیفیت می باشد.

از گزینه های دیگر می توان به ابعاد آن ها اشاره نمود و هرچقدر که ارتفاع بلندتری داشته باشند با قیمت گرانتری به فروش می رسند.

از گزینه‌ های دیگر توجه به موتور آن ها می باشد و هرچقدر موتور قوی تری باشد بازدهی بهتری را به دنبال داشته و با قیمت گرانتری به فروش می رسند.

شاید برای شما سوال باشد که شیب استاندارد در پله برقی چند درجه است؟ باید بگوییم که شیب استاندارد و مناسب در پله برقی 30 تا 35 درجه است.

همان طور که می دانید جنس پله برقی چینی اغلب از فلزهای محکم ساخته شده است.

 

پله برقی بهران

همان طور که می دانید قیمت پله برقی بهران که برای خرید و فروش تعیین می شود، امروزه یک بازه کلی است و ناگفته نماند این بازه در مواردی تحت تاثیر نوسانات قرار می گیرد.

به همین دلیل است که برای اینکه شما خریدی آسان را داشته باشید، تمامی نمایندگی های برند بهران و مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، یک بازه قیمتی را برای فروش این محصولات مشخص می کنند.

شاید برای شما هم سوال باشد که پله برقی بهران بیشتر در کدام مکان ها کاربرد دارند؟ این پله در مغازه، فروشگاه، پاساژ و ساختمان کاربرد فراوانی دارد.

 

پله برقی فروشگاهی

همان طور که می دانید امروزه پله برقی فروشگاهی کاربرد فراوانی دارد و اغلب شرکت ها با خدمات پس از فروش در این زمینه وسیله ای مطمئن برای جابه جایی افراد در اماکن عمومی افراهم نموده اند.

پله برقی فروشگاهی از یک سری پله های متحرک که به صورت رفت و برگشت در یک مسیر عمودی مشخص حرکت می کند تشکیل شده است.

پله برقی در سال 1900در نمایشگاهی در پاریس عرضه گردید ولی طرح اولیه آن قبل تر بعنوان وسیله ای برای جابجایی لوازم به داخل کشتی طراحی شده بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تعداد زیادی پله های برقی برای استفاده در مکان های عمومی مانند مترو و فروشگاه ها تولید، نصب و راه اندازی شده است.

برخی از شرکت ها مانند شرکت مه فخر آسانکار با نام تجاری هیوندا به عنوان اولین شرکت دارای تمامی استانداردهای جهانی در تولید، طراحی و نصب پله برقی فروشگاهی در ایران می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه