رپرتاژ اگهی /

دست خود را در حنا گزاشتم و پول به دست آوردم

دست خود را در حنا گزاشتم و پول به دست آوردم
کدخبر : 48307

در دنیای امروزی شاید رسیدن به ثروت کار سختی به نظر برسد اما شما باید راه درست و اصولی آن را یاد بگیرید آنگاه به راحتی می توانید به ثروت برسید.

من با تحقیق و بررسی ها مکرر متوجه شدم که تجارت شغلی است که با آن می توان به راحتی به ثروت رسید بنابراین بدون وقفه وارد این شغل شدم و توانستم در مدت زمانی کوتاه با کمک محصول حنا به ثروت برسم.

حنا سبز

حنا سبز که اغلب به صورت پودر حنا در عطاری ها یافت می شود، برای درمان مشکلات مربوط به مو به کار می رود.

از گذشته تا کنون در علم طب سنتی توصیه فراوانی به استفاده از انواع گیاهان در هر شکلی اعم از پودر و عصاره آن ها شده است.

یکی از انواع این گیاهان که مزیت ها و خواص فراوانی دارد حنا می باشد که در انواع گوناگونی از جمله نوع سبز آن در بازار موجود است.

بیشترین کاربرد حنای رنگ سبز برای درمان مشکلات مربوط به مو است.

افرادی که دارای مو هایی ضعیف، شکننده، کم پشت هستند و یا دارای شوره سر هستند توصیه به استفاده از حنا بر روی موهای خود می شوند.

از دیگر کاربرد های حنا برای درمان مشکلات قائدگی زنان است.

 

حنا شابلون

کسری از نکات وجود دارد که باید در خرید حنا شابلون رعایت کنید اولین نکته انتخاب شابلون یک بار مصرف یا دائمی است.

ویژگی مثبت شابلون یک بار مصرف تنوع و ارزان بودن آن است و این مسأله که شما با هزینه یک شابلون دائمی چندین شابلون یک بار مصرف در طرح های مختلف تهیه کنید.

ویژگی مثبت خرید حنا شابلون دائمی این است که شما می توانید به صورت بلند مدت از آن استفاده کنید و مهم تر از آن کیفیت طرح کشیده شده با این شابلون بیشتر است و معمولاً شابلون های کاغذی به واسطه رطوبت خمیر حنا متلاشی می شوند.

 

حنا صادراتی

حنا صادراتی از آنجایی که ساختن رنگ از برگ ها دشوار است حنا به صورت پودری در دسترس است که از خشک کردن و الک کردن برگ ها تهیه می شود سپس پودر خشک با مایعاتی از جمله آب، قهوه، آب لیمو و سایر مواد مخلوط می شود.

مخلوط حنا باید برای مدت کوتاهی استراحت کند و سپس آن را روی پوست بمالید.

بسته به برگ های حنا، استفاده از اسانس هایی مانند اسطوخودوس یا درخت چای نیز باعث بهبود کیفیت رنگ می شود.

خمیر حنا طبیعی پایدار نیست، به این معنی که تاریخ مصرف آن تمام می شود و نباید بیش از یک هفته آن را نگه داشت و یا پس از یک هفته آن را استفاده کرد.

از حنا به منظور نرم و لطیف کردن مو، رفع شوره سر، تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو و درمان قارچ های پوست سر صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه