رپرتاژ اگهی /

به همراه انگیزه و تلاش به ثروتمندی رسیدم

به همراه انگیزه و تلاش به ثروتمندی رسیدم
کدخبر : 48311

اعتماد به نفس داشته باشید و مثبت باشید ببینید دیگران چگونه پاسخ انرژی مثبت تان و خودباوری را می دهند. با خود باوری قله های موفقیت را فتح خواهید کرد.

اعتماد به نفس داشته باشید و مثبت باشید ببینید دیگران چگونه پاسخ انرژی مثبت تان و خودباوری را می دهند. با خود باوری قله های موفقیت را فتح خواهید کرد. من هم روزی با خود باوریم و پشتکار تصمیم گرفتم تجارتم را آغاز کنم. حال به شکر الهی امروز یکی از تاجرین موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

 

دانه قهوه چیبو

از مشخصات دانه قهوه چیبو  کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد. محبوبیت قهوه استارباکس در تمامی دنیا به دلیل همین مرغوبیت و کیفیت است. یکی از مدل های صد در صد قهوه مدل چیبو آن می باشد؛ طعم عالی دارد و مصرف کنندگان عاشق آن می باشند. طعمی نسبتا شیرین دارد ‌‌‌و با نوشیدن آن به یاد شکلات تلخ خواهید افتاد. دانه قهوه چیبونسبتا طعم کاراملی دارد و مخصوص افرادی است که طعم تلخ قهوه را دوست ندارند.

 

دانه قهوه گلد

دانه قهوه گلد برای اولین بار توسط یک شرکت ایتالیایی، از ترکیب چند نوع دانه قهوه تولید شده و به مرور زمان در کل جهان طرفدارانی را به خود اختصاص داده است. قهوه های گلد کافئین نسبتا بالایی داشته و در عین حال تلخی آنها کم و کمترین میزان ترشی را در بین قهوه ها به خود اختصاص داده است و همین امر موجب محبوبیت این نوع قهوه فوری در جهان شده است. کافئین موجود در قهوه گلد عملکرد مغز را در پردازش اطلاعات 15 درصد افزایش داده و برای افرادی که نیاز به هوشیاری بالا برای فعالیت روزانه خود دارند بسیار مناسب است.

 

دانه قهوه پی بی

دانه قهوه پی بی یکی از نوشیدنی های گرم به شمار می رود که با فرارسیدن فصل زمستان و گرما بسیاری از مردم دوست دارند که از آن استفاده کنند. شما می توانید برای پذیرایی کردن از مهمان هایتان و یا در مراسماتی مانند: تولد و دورهمی ها از قهوه فرانسه به جای چای استفاده کنید تا یک پذیرایی شیکی داشته باشید. بسیاری از افراد هستند که علاقه زیادی به دانه قهوه پی بی دارند به گونه ای که دوست دارند که به جای چای از این نوع قهوه استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه