رپرتاژ اگهی /

برنامه ریزی و پشتکارم به ثروتمندی ختم شد

برنامه ریزی و پشتکارم به ثروتمندی ختم شد
کدخبر : 48544

دلیل این که بسیاری از افراد هرگز به اهداف خود نمی­ رسند این است که آنها تعریفی از اهداف خود ندارند یا حتی به طور جدی اهداف خود را قابل باور و دست یافتنی نمی­دانند. برندگان می تواند به شما بگویند به کجا می روند، چه برنامه ریزی برای طول راه و اهدافشان دارند و حتی تعیین می­کنند در ماجراجویی­ هایشان چه کسانی در کنارشان هستند.

روزی من هم تصمیم گرفتم باور هایم را عملی کنم. در این مسیر تجارتی جدید شروع کردم و با افتخار امروز یکی از تاجرین موفق این حوزه می باشم. در ادامه با من همراه باشید.

آویشن

آویشن بیشتر به صورت خودرو رشد می کند هر چند در مناطق وسیعی نیز توسط کشاورزان کشت می شود. از برگ های آن برای طعم دادن به گوشت ها، تهیه سوسیس ها و حتی به عنوان دمنوش گیاهی استفاده می شود. آویشن گیاهی داروی و معطر است.

 

 

آویشن آسیاب شده

آویشن آسیاب شده فراتر از عملکرد آشپزی خود، دارای خواص دارویی نیز می باشد که با قولنج، معده درد یا گاز معده و موارد دیگر مقابله می کند. گیاه آویشن از یک درختچه چند ساله به دست می آید که اغلب در شرایط آفتابی و بدون مراقبت زیاد رشد می کند.

 

 

آویشن برگ پهن کوهی

آویشن برگ پهن کوهی از جمله دارو های گیاهی ارگانیک است که در منطقه شیراز و کردستان بهترین آن ها به صورت خودرو رشد می کند. بهترین نوع محصولات برگ های سبز رنگ خشکی هستند که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید هستند. این محصولات در بهترین کیفیت هستند که با تحقیقات گسترده ای که روی آن ها انجام شده است. می توان گفت سرشار از مواد مغذی چون کلسیم، پتاسیم، آهن و منیزیم می باشد و می تواند بیماری ها را درمان کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه