بیت کوین

صعود بیت کوین یادآور احیای گاو نر در سال 2019 است؟

صعود بیت کوین یادآور احیای گاو نر در سال 2019 است؟
کدخبر : 48747

صعود آخر بیت کوین تله گاوی است یا واقعی؟ آیا روند نزولی بیتکوین تمام شده است؟

 

صعود چهار سال پیش بیت کوین مصادف شد با زمانی که فدرال رزرو، پای خود از روی پدال برداشت! با توجه به اینکه بیت کوین از ژانویه تقریباً 40 درصد افزایش یافته است و فدرال رزرو در ماه های آینده افزایش نرخ های آهسته‌تر را در نظر دارد، پس بیت کوین می تواند در موقعیت و مسیر یک حرکت بزرگ بالاتر باشد.

اگر تاریخ، راهنمای ما باشد، با افزایش قیمت اخیر و به موازات احیای صعودی در اواسط سال 2019 که شاهد افزایش قیمت تقریباً 250 درصدی بود، این جهش بزرگ دور از انتظار نیست.

بر اساس داده‌های CoinDesk، بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار در این ماه نزدیک به 40 درصد افزایش قیمت یافته و به 23000 دلار رسیده است. این افزایش قیمت به دنبال یک کاهش یک ساله است که باعث کاهش 68 درصدی قیمت شد و به دنبال آن تثبیت طولانی مدت در اعماق بازار نزولی در حدود 18000 دلار و در حالی رخ می دهد که فدرال رزرو ایالات متحده به پایان چرخه انقباض نقدینگی خود نزدیک می شود و دارایی های پرریسک از جمله دارایی های مخاطره آمیز را تحت تأثیر قرار داده است.

از دید فاندلن این شرایط منعکس کننده شرایطی است که قبل از احیای صعودی بیت کوین در سه‌ماهه دوم سال 2019 بود. سپس با اوج گرفتن چرخه انقباض فدرال رزرو، قیمت 247 درصد افزایش یافت و به 13800 دلار رسید.

جئو چن، معامله گر کلان در 20 ژانویه از Fidenza Macro Substack محبوب خود گفت: در طول چهار ماه قبل از رالی 2019، BTC در محدوده ای نزدیک به پایین ترین سطح معامله می شد، در حالی که دست های قوی جمع می شد، رالی 2019 مصادف شد با منطقه گلدیلاکس از کندی رشد و تورم، و این باعث شد فدرال رزرو پای خود را از روی پدال سفت بردارد.

چرخه قبلی انقباض فدرال رزرو سه سال به طول انجامید. از دسامبر 2015 شروع شد و به دسامبر 2018 پایان یافت و نرخ بهره بانک مرکزی را به محدوده 2.25٪ - 2.5٪ رساند.

نمودار تحلیل بیت کوین 2019 تا 2023

سال گذشته، فدرال رزرو نرخ استقراض معیار را از 0 درصد به 4.25 درصد افزایش داد. اکنون بازار انتظار دارد که سرعت افزایش نرخ را در فوریه و مارس به 25 واحد پایه کاهش دهد و سپس چرخه افزایش نرخ خود را متوقف کند، در حالی که شاخص های آینده نگر حاکی از کاهش قابل توجه تورم و فعالیت های اقتصادی است.

کاهش فروشنده در نوامبر گذشته و افزایش متعاقب آن از یکسو و نصف کردن پاداش چهارم بیت کوین که یک کد برنامه ریزی شده است تا سرعت گسترش عرضه را هر چهار سال یکبار 50 درصد کاهش دهد، از سوی دیگر، قرار است در ماه مارس یا آوریل رخ دهد، تایید این حرکت روبه بالای بیت کوین خواهد بود.

با در نظر گرفتن همه موارد، به نظر می رسد مسیر کمترین مقاومت برای بیت کوین در سمت بالاتری قرار دارد. با این حال، چن خرید ETH، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار را از نظر ارزش بازار به بیت کوین ترجیح می دهد. تحلیل ارزهای آینده دار، از دید بزرگان کریپتو  را اینجا ببینید.

چن خاطرنشان کرد : من معتقدم پتانسیل ETH برای عملکرد بهتر از BTC به دلیل ادغام است، اما به دلیل بازار نزولی به طور کامل محقق نشده است. من همچنین معتقدم Web3 و DeFi، همچنان بزرگترین منبع رشد و نوآوری در اکوسیستم رمزنگاری خواهند بود و اکثر Web 3 و DeFi از ETH به عنوان لایه پایه استفاده می کنند. چن انتظار دارد قیمت ETH/USD در سه ماه آینده تا 3400 دلار افزایش یابد.

از دید مجله فاندلن به طور کلی فعالیت بازار بیت کوین از ژوئیه تا کنون به طرز وحشتناکی شبیه به حرکت هایی است که از اواخر نوامبر 2018 تا اوایل آوریل 2019 شاهد بودیم و به احتمال زیاد، حرکت اخیر قیمت بیت کوین یادآور تغییر روند نزولی به صعودی است که چهار سال پیش مشاهده شد. این تحلیل برگرفته از سایت fundlan.com است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه