رپرتاژ اگهی /

با کنسانتره میوه ثروتم را به دست آوردم

با کنسانتره میوه ثروتم را به دست آوردم
کدخبر : 48881

شاید برایتان سوال شده باشد که بنده ثروت امروزم را چگونه به دست آورده ام که باید به شما بگویم من توانستم با تولید کنسانتره میوه های مختلف و فروش این محصول کسب و کار کوچکی برای خود راه اندازی کنم و بعد از مدتی با توسعه و گسترش آن ثروتمند شدم.

کنسانتره موز

از ویژگیهای منحصر به فرد موجود در کنسانتره موز قم می توان به کیفیت بی نظیر و غلظت خوب آن اشاره نمود. اطلاع از خصوصیات موجود در این محصول و همچنین آگاهی از قیمت کنسانتره میوه قم از طریق اینترنتی امکان خرید کلی و ارزان آن را برای خریداران فراهم نموده است و علاوه بر این امر حجم کم کنسانتره میوه نیز از دیگر فواید استفاده از این محصول محسوب می شود، زیرا برای نگه داری محیط کمتری را نیاز دارد. قیمت نهایی کنسانتره میوه بر حسب کیفیت و مرغوبیت آن و همچنین خالص بودن این محصول تعیین می گردد.

 

کنسانتره طبیعی میوه

میوه های مختلفی در جهت تولید کنسانتره طبیعی میوه به کار برده می شوند که از جمله ی آنها می توان به هلو، انار، زرشک، سیب درختی، توت فرنگی، انگور، لیمو ترش، پرتقال، موز و غیره اشاره نمود.

از دیگر عوامل مهم و پارامترهای تاثیرگذار بر نرخ نهایی این محصول علاوه بر میزان خلوص کنسانتره میوه می توان به نوع میوه های نیز اشاره نمود. انواع میوه هایی که کنسانتره آن تهیه و تولید می شود قیمت‌های مختلفی را نیز به خود اختصاص داده اند و علاوه بر این امر نحوه خرید نیز بر نرخ نهایی آن تاثیرگذار است.

کیفیت میوه های که در کارخانه به منظور گرفتن آب آنها و تهیه کنسانتره مورد استفاده قرار می گیرند از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت و مرغوبیت این محصول است. خرید کنسانتره میوه از درب کارخانه و علاوه بر آن خرید گالنهای این محصول در اندازه های مختلف کوچک و یا بزرگ نیز بر نرخ قیمت این محصول اثر گذار می باشد.

 

کنسانتره لیمو

طعم و مزه کنسانتره لیمو که به صورت ارگانیک و طبیعی به دست می آید دارای کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت خوبی می باشد و از این جهت خرید آن به بستنی سازیها، کارگاه کیک و کلوچه، کمپوت سازی، تولید توتون و تنباکو، پختن نان طعم دار، تهیه مارمالاد و مربا و غیره توصیه می شود. به عصاره به دست آمده از میوه های مختلف کنسانتره گفته می شود که استفاده از آن در صنایع غذایی گوناگون رواج دارد.

استفاده از کنسانتره میوه قم با توجه به کیفیت خوبی که در خود جای داده است مناسب استفاده در تولید نوشیدنیهای مختلف می باشد. کنسانتره ها دارای ویتامینهای مختلفی از جمله سی و بی می باشند و علاوه بر این امر خواص ضد سرطانی را نیز دارا می باشند.

در تهیه رب میوه و همچنین ترشک، لواشک آلوچه نیز از کنسانتره میوه که مرغوبیت بسیار خوبی را در خود جای داده است بهره گیری می شود و از جمله میوه های پرکاربرد در تولید این محصول می توان به آلوچه، توت فرنگی، آلو، زرشک و غیره اشاره نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه