رپرتاژ اگهی

همنشین بزرگان بودم و ثروتمند شدم

همنشین بزرگان بودم و ثروتمند شدم
کدخبر : 48934

هر روز آغازی دوباره است مشتی امید در جیب‌هایت بریز و اهدافت را دوباره از سر بگیر بی خیال هر چیز که تا امروز نشد.

در جلسه ای که با بزرگان اقتصادی داشتم یکی از تاجران موفق بهم گفت این همه فکر میکنی این همه برنامه میچینی این همه پست انگیزشی میبینی بعضی شبا از شوق هدفت خوابت نبرده اما چه فایده وقتی عمل نمیکنی واقعا سخت نیست برات اینکه هدفت فقط یه رویا و فکر باقی بمونه شروع سخته ولی کاری کن پایان قشنگ باشه. شاید اگه تصویر ذهنی بزرگ تری تو گذشتت برای آیندت داشتی، امروز تو جایگاه دیگه ای بودی این میتونه واسه امروز و آیندتم دوباره تکرار بشه. من با این حرفایش تلنگری خوردم و الان یکی از تاجران موفق و ثروتمند همانند خودش شدم.

 

فلفل دلمه ای زرد

سهم عمده ای از فلفل دلمه ای زرد رنگ و همچنین نارنجی و قرمز رنگ تولید داخل، به بازارهای خارجی اختصاص می یابد که کیفیت بالایی نیز دارد.

طبیعت این فلفل گرم و خشک می باشد و در هنگام میل غذا موجب ایجاد اشتها در فرد می شود. در طب سنتی استفاده از این فلفل برای لاغری توصیه می شود زیرا که مقدار زیادی فیبر دارد که سوخت و ساز بدن انسان را افزایش می دهد و باعث لاغری می شود.

عوارض و مشکلات دوران یائسگی را کم می کند. فلفل دلمه سرشار از آهن است که به شکل ویتامین C موجود می باشد‌.

مصرف مواد غذایی که آهن دارند به همراه فلفل دلمه از کم خونی ناشی از کمبود آهن جلوگیری می کند.

با استعمال فلفل دلمه به همراه هویج بر روی پوست سر خود می توانید رشد مویتان را افزایش دهید. این فلفل موجب تنظیم جریان خون در پوست سر می گردد.

 فلفل دلمه یک منبع خوب از سیلیکون است که برای موی سر و ناخن ها مفید می باشد.

در فلفل دلمه تانن وجود دارد که به سیستم گوارش بدن انسان کمک می کند و مثل یک مرطوب کننده است. این ماده از تشکیل زخم های پپتیک با کمک لعاب معده جلوگیری می کند.

 

 

فلفل دلمه ای دراز

از دیگر مشخصه های فلفل دلمه ای دراز می توانیم به تنوع رنگی آنها اشاره کنیم و ترد، آبدار و گوشتی بودن آنها که نحوه عرضه کیلویی و بسته بندی دارد.

در ارقام سبز، قرمز، زرد، نارنجی و حتی سیاه به صورت گلخانه ای کشت و فرآوری می شوند که طرفداران زیادی در بین مردمان جنوب کشور دارند.

فلفل دلمه یک نوع فلفل شیرین از خانواده سیب زمینیان می باشد که به رنگ های سبز، نارنجی، زرد و قرمز موجود است. این فلفل بومی آمریکای مرکزی، شمال آمریکای جنوبی و مکزیک می باشد‌. فلفل دلمه مثل دیگر انواع فلفل تند نیست از این رو در کشور های ایرلند و انگلستان به آن فلفل شیرین هم می گویند. 

 

 

فلفل دلمه ای خام

خریداران باید دقت داشته باشند فلفل دلمه ای خام را به صورت کاملا تازه و سالم انجام دهند.

برای خرید هر ماده غذایی باید توجه بسیار زیادی را به کار بگیرید تا بتوانید از این محصول با کیفیت و سالم استفاده نمایید.

خریداران باید با با توجه به نیاز خود تهیه این محصول را انجام دهند تا در مدت زمان کوتاه آن ها را مصرف کنند. افراد می توانند این فلفل دلمه ای را در تعداد دلخواه خریداری کنند.

همچنین با توجه به مناسب بودن بهای این محصول در بازار مصرف کنندگان می توانند با پرداخت هزینه مناسب از یک ماده غذایی پر خاصیت استفاده نمایند. خرید این محصول بهتر است با بسته بندی های با کیفیت انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه