رپرتاژ اگهی

الان شروع کن موفق میشوی

الان شروع کن موفق میشوی
کدخبر : 48936

میدونی بدترین اتفاق زندگی چیه؟ اینکه به پشت سرت نگاه کنی و ببینی از ترس شکست خوردن هیچوقت شروع نکردی مهم نیست قبلا چیکار کردی مهم نیست چند سالته مهم نیست که تا الان شروع نکردی مهم نیست که از نظر بقیه دیگه دیر شده مهم نیست.

شروع کن  یکبار تصمیم بگیر بهت قول میدم چند سال بعد وقتی به گذشته و تصمیم امشبت نگاه کنی به خودت افتخار میکنی. من با محصول پر سود ترشی سیر شروع کردم و صاحب درآمد بالایی از این حوزه شدم.

ترشی سیر مروارید بدر

ترشی سیر مروارید بدر طعم دلپذیری دارد و به رنگ قهوه ای تیره می باشد که برای افرادی که فشار خون بالا دارند ایده آل است.

انواع مختلف ترشی سیر مروارید بدر ماندگاری بالایی دارد و هر چقدر از زمان ترشی سیر بگذرد خوشمزه تر است و به هیچ عنوان خراب نمی شود.

یکی دیگر از مشخصات انواع ترشی سیر این است که کاملا سالم می باشد از تازگی خاصی برخوردار است و این چاشنی بسیار خوشمزه می باشد.

از فواید سیر ترشی می‌توان به ویتامین‌های B ،C، پتاسیم، فسفر، آهن موجود در سیر اشاره کرد ولی استفاده زیاد سیر و سیر ترشی باعث سردرد، ضعف نیروی جنسی، ضعف چشم و ایجاد جوش در داخل چشم می ‌شود.

 

ترشی سیر فله

برای خرید ترشی سیر فله اولین فاکتور مهمی که باید به آن دقت نظر بالایی داشته باشید کیفیت ترشی است.

با توجه به این که محصول ترشی به دو صورت کارخانه ای و خانگی وجود دارد شما باید نوعی را برای خرید انتخاب کنید که بهداشتی تر باشد.

دقت کنید که بجز سیر و سرکه و در مواردی مقداری رب انار یا شیره، مواد دیگری در ترکیب ترشی مورد نظر وجود نداشته باشد.

همیشه انواعی از ترشی را خریداری کنید که از نوع چند ساله هستند زیرا خواص آنها بیشتر است همچنین این انواع از ترشی مزه خیلی بهتری هم دارند.

 

ترشی سیر ۴ساله

طبع ترشی سیر 4ساله طبع متعادلی دارد که مصرف آن به عموم مردم توصیه می شود که بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنیم چون باعث افت فشار و سرگیجه می شود.

سیر ترشی بسیار اشتها آور است به افرادی که لاغر می باشند توصیه می شود در کنار غذا حتما مصرف کنند.

خرید و فروش ترشی سیر 4 ساله همیشه در بازار های شمال کشور رواج داشته اما در سال های اخیر با نوسانات بازار قیمت این محصول نیز تحت تأثیر قرار گرفته و نسبت به قبل تغییر کرده است.

ترشی سیر 4 ساله در عین جا افتادگی نباید له شده باشد تا هنگام خرید شکل ظاهری بدی نداشته باشد و مشتری با شوق برای خرید آن اقدام کند.

قیمت ترشی سیر 4 ساله در بازار بین 70 تا 125 هزار تومان می باشد.

برای دیدن انواع مختلف و طعم ها و رنگ های متفاوت می توانید با ورود به سایت ما و سفارش آنلاین این محصول بی نظیر را سفارش داده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه