رپرتاژ اگهی

تصورات بزرگ موفقیت های بزرگ می آفریند

تصورات بزرگ موفقیت های بزرگ می آفریند
کدخبر : 48938

یکی ار افراد موفق معتقد است که برای موفقیت و برداشتن گام های بزرگ همیشه باید بر تصویر بزرگ تمرکز کرد. او می گوید هنگامی که وارد زمین بازی می شوید به جای تمرکز روی بازیکنان به کلیت زمین بازی نگاه کنید. تصویر سازی بزرگ به من کمک کرد تا بتوانم با دید بازتری به دنیای تجارت روی آورم و موفقیت و ثروت زیادی در این مسیر از آن من شد.

کود مایع لوبیا

کود مایع لوبیا حاوی اسید آمینه و مواد مغذی نظیر نیتروژن ،ازت، آهن و غیره است که در خاک های قلیایی، آهکی و سایر خاک های دیگر قابل استفاده است.

یکی از روش های رایج برای بهبود رشد، حاصلخیزی و باروری گیاهان و درختان استفاده از انواع کود های شیمیایی است.

کود مایع یک نوع از کودهای شیمیایی است که محتویات آن شامل عناصر مورد نیاز برای بهبود رشد، طراوت و شادابی گیاهان است.

کود مایع از طریق برگ و ریشه گیاه جذب می‌شود.

از مزیت خوب کود مایع می توان به دسترسی راحت گیاه و سرعت بالای جذب آن اشاره کرد.

کود مایع لوبیا برای استفاده در مزارع، گلخانه ها و باغ ها کاربرد دارد.

 

کود مایع بامبو

کود مایع بامبو سرشار از انواع مواد مغذی مورد نیاز گیاه بامبو می باشد، اصلی ترین عناصر آن نیتروژن و فسفر است.

کود نوع مایع بامبو در واقع غذای گیاه تزئینی بامبو می باشد، این گیاه شرایط نگهداری خاصی دارد که آن را از سایر گیاهان متمایز می کند، این گیاه در آب یا خاک ژله ای نگهداری می شود.

بامبو یک درختچه محسوب نشده، بلکه یک علف چند ساله است، این گیاه در اصول فنگ شویی به عنوان نماد شانس معرفی شده است، به همین علت در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد.

بامبو بومی کشور آفریقا است، اما بامبو هایی که در حال حاضر در بازار موجود است، پرورش یافته کشور چین می باشد که از طریق روش های مختلف در آن ها خم و پیچش ایجاد شده است.

 

کود مایع بذرمال

کود مایع بذرمال برای بهبود جوانه زنی و ریشه زایی بذور و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی پیش از کاشت بذر به آن اضافه می شود.

کود مایع مدل بذرمال نوعی کود شیمیایی می باشد که برای بذور گیاهان پیش از کاشت استفاده می شود، در واقع به استفاده از مواد شیمیایی مختلف برای محافظت از بذرها در مقابل پاتوژن ها و تقویت جوانه زنی، بذرمال گفته می شود.

کود بذرمال دقیقا برای انجام این اهداف تولید و عرضه می شود، استفاده از این کود به نحوی سبب غنی سازی محصولات کشاورزی خواهد شد.

زیرا بذر نقطه شروع زندگی یک گیاه است، بنابراین سلامت آن تاثیر به سزایی در محصول آن بذر خواهد شد، بنابراین تقویت بذر گیاه یک کار بنیادی برای بهبود فرآورده های گیاهی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه