رپرتاژ اگهی /

ارزانترین نمای شیشه ای

ارزانترین نمای شیشه ای
کدخبر : 49581

اگر در خیابان های محل زندگی خود راه بروید، ساختمان هایی که به نظرتون محصور کننده به نظر میرسند، با استفاده از متریال های شیشه ای ساخته شده اند، از این رو استفاده از متریال های شیشه ای در نمای ساختمان می تواند ارزش اقتصادی ساختمان شما را تا میزان زیادی بالا ببرند، با این حال اجرای نمای شیشه ای می تواند هزینه بر باشد!

در این مقاله به بررسی یکی از پرطرفدارترین نماهای شیشه ای در ایران و جهان خواهیم پرداخت، که علاوه بر زیبایی ویژه ای که به نمای ساختمان شما می بخشد می تواند ارزش مالی ساختمان شما را تا 30 درصد افزایش دهد.

در این مقاله علاوه بر بررسی انواع نمای کرتین وال در ساختمان، راهکارهایی برای کاهش هزینه های اجرایی نمای کرتین وال به شما ارائه می دهیم تا بتوانید نمای شیشه ای ساختمان خود را در عین کیفیت مطلوب به صرفه کنید؛ با ما همراه باشید.

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال چیست؟

محبوب ترین نمای شیشه ای را می توان به نمای کرتین وال اختصاص داد، این نوع از نمای شیشه ای که تشکیل شده از متریال شیشه ای و پروفیل های آلومینومی است.

نمای کرتین وال را می توان در انواع کاربری ها همچون مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و … به کار برد، با این حال این نکته حائز اهمیت است که طراحی و اجرای این نوع از نمای شیشه ای نیازمند نیروی متخصص و حرفه ای دارد، چرا که در صورتی که اتصالات به درستی انجام نگیرد، نمای کرتین وال ایستایی خود را از دست داده و دوام آن کاهش می یابد.

نمای کرتین وال را می توان به دو دسته ی اصلی تقسیم بندی کرد.

نمای کرتین وال استیک

در این روش از اجرای نمای کرتین وال متریال های اصلی اجرایی همچون شیشه و پروفیل های آلومینیومی بعد از تولید در کارخانه و به محل پروژه ارسال می شود، در ادامه متخصصان اجرایی وظیفه ای نصب هر یک از متریال های را به عهده خواهند گرفت، از این رو نسبت به اجرای نمای کرتین وال یونیتایز سرعت اجرایی کمی کمتر است!

کرتین وال استیک از انواع بسیاری برخوردار است، از این رو کارفرمایان می توانند متناسب با سلیقه و بودجه ی خود بهترین روش در اجرای نمای کرتین وال را انتخاب کنند، از جمله انواع نمای شیشه ای می توان به روش های زیر اشاره کرد.

کرتین وال فیس کپ

نمای کرتین وال فیس کپ

اگر به دنبال نمای شیشه ای مقرون به صرفه می گردید، کرتین وال فیس کپ می تواند بهترین گزینه باشد.

در این روش از اجرای نمای کرتین وال برای اتصال شیشه به لامل ها (پروفیل های آلومینیومی) نیاز به نگهدارنده های آلومینیومی بنام پرشر پلیت داریم، حال برای زیبایی کار و پوشاندن این پروفیل ها از درپوش هایی (کپ هایی) استفاده می شود که می تواند نمای شیشه ای شما را زیباتر نشان دهد.

با این حال این رو در نظر داشته باشید که در استفاده از کپ ها قدرت انتخاب بالایی دارید و می توانید از انواع طرح ها و رنگ ها استفاده کنید، از جمله طرح های کپ ها می توان به طرح دوکی، نیم دایره، مستطیلی و … اشاره کرد. برای انتخاب رنگ نیز شما می توانید از دو نوع رنگ استاتیک و آنادایز استفاده کنید، با این حال پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های آنادایز است، چرا که در عین مقاومت بالا در برابر ضربه، خط و خش و … زیبایی منحصر به فردی را به نمای ساختمان شما می بخشد.

کرتین وال فریم لس

نمای کرتین وال فریم لس

از دیگر انواع نمای کرتین وال می توان به کرتین وال فریم لس اشاره کرد، این نوع از نمای شیشه ای کرتین وال میتواند نمایی یکپارچه را برای شما به ارمغان آورد، چرا که در این روش از اجرا خبری از نگهدارنده های آلومینیومی نیست و برای مستحکم کردن شیشه در پروفیل های آلومینیومی از چسب های سیلیکونی مخصوصی استفاده می شود.

نمای کرتین وال فریم لس را می توان به دو روش اجرا کرد.

  • کرتین وال فریم لس یو چنل
  • کرتین وال فریم لس استپ یونیت

آب بندی این روش از اجرای نمای کرتین وال نیازمند نیروی متخصصی دارد، از این رو برای اجرای این رذوش از اجرای نمای شیشه ای باید از نیروی حرفه ای و باسابقه کمک بگیرید، چرا که در غیر این صورت ممکن است از دوام نمای شیشه ای شما کاسته شود!

نمای کرتین وال یونیتایز

اگر می خواهید نمای شیشه ای ساختمان خود را در کمترین زمان به بهره وری برسانید، مناسب ترین گزینه کرتین وال یونیتایز است.

اجرای نمای کرتین وال یونیتایز به صورت پیش ساخته انجام می گیرد، به عبارتی کلیه مراحل اجرایی در کارخانه ها و به صورت تخصصی انجام می گیرد و پانل کرتین وال به صورت پیش ساخته به محل پروژه ارسال خواهد شد، از این رو شما می توانید سرعت اجرایی نمای ساختمان خود را دو برابر کنید.

با این حال هزینه های اجرایی در متراژ های کم میتواند سرسام آور باشد، از این رو بهتر از این روش اجرایی در ساختمان های اداری، تجاری یا صنعتی با متراژ بالا کمک بگیرید.

شرکت نما دیزاین مجری انواع نمای کرتین وال

اجرای نمای کرتین وال با هزینه ارزان

در قسمت های بالا با انواع روش های اجرای نمای کرتین وال آشنا شده اید، در این بخش می خواهیم راهکاری برای کاهش هزینه های اجرایی این نوع از نمای شیشه ای را شرح دهیم.

بهتر است طراحی و اجرای نمای کرتین وال خود  را به شرکت های با تجربه و حرفه ای ارائه دهید، در این صورت علاوه بر اطمینان خاطر در اجرای صحیح نمای شیشه ای خود می تواند هزینه های اجرایی خود را کاهش دهید.

شرکت های باسابقه قبل از اجرای نمای کرتین وال ساختمان ، نقشه های اجرایی را با نقشه های ازبیلت (وضع موجود) ساختمان شما مطابقت می دهند تا در هنگام اجرا کمترین اتلاف زمان و انرژی وجود داشته باشد، از طرفی نقشه های اجرایی را بهینه (OPTIMIZE) می کنند تا در هنگام خرید متریال هزینه های پرتی مصالح تا 20 درصد یا بیشتر کاهش یابد.

از جمله شرکت های باسابقه در طراحی و اجرای نمای کرتین وال می توان به شرکت نما دیزاین اشاره کرد.

دلایل محبوبیت نما دیزاین در طراحی و اجرای نمای کرتین وال 

شرکت نما دیزاین با کادر حرفه ای طراحان و مجریان خود همواره توانسته مورد تایید بسیاری از کارفرمایان و پیمانکاران باشد، این شرکت با سابقه 12 ساله ی خود در طراحی و اجرای انواع نمای کرتین وال و نمونه پروژه های فراوانی که تاکنون داشته اند، می تواند مهر تاییدی برای اطمینان شما باشد.

همچنین شرکت نما دیزاین می تواند متریال های ساختمانی شما را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولیدی تهیه کنند، به این صورت شما می توانید متریال های ساختمانی خود را با هزینه ای کمتر و در عین حال با کیفیتی مطلوب نیز تهیه کنید.

برای اطلاع از نمونه پروژه های این شرکت و مشاوره رایگان می توانید همین حالا به سایت نما دیزاین مراجعه کنید و با شماره های موجود در سایت تماس فرمایید، کادر فروش شرکت نما دیزاین می توانند پاسخگوی تمام سوالات شما باشند؛ همچنین می توانید شماره های خود را در صفحه ی تماس با ما به اشتراک بگذارید تا در کمترین زمان با شما تماس برقرار کنند.

در پایان ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی میباشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه