رپرتاژ اگهی /

دید مثبت دریچه های ثروت را به رویتان می گشاید

دید مثبت دریچه های ثروت را به رویتان می گشاید
کدخبر : 49670

اگر به سرگذشت افراد سرشناس و موفق جهان نگاه کنیم، می‌ بینیم که به هیچ عنوان عجول نبوده‌ اند و همواره به کارهای خود دید مثبتی داشته‌ اند.‌

 افراد ثروتمند می‌ دانند برای دستیابی به ثروت و موفقیت‌ های مالی بزرگ با چالش‌ های سختی رو به رو می‌ شوند و خود را برای این مواقع سخت و دشوار آماده می‌ کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

لوبیا چیتی محلی

از مشخصات بارز لوبیا چیتی محلی می توان اندازه درشت این دانه ها را در نظر گرفت، هرچه اندازه آن ها درشت تر باشد، مسلماً کیفیت کالا نیز بیشتر است.

مشخصه دیگر دارا بودن ویتامین b زیاد و همچنین دیگر انواع مواد مغذی می باشد که برای جلوگیری از ریزش مو و خشکی پوست مناسب هستند.

از مشخصات لوبیا از نوع چیتی می توان شکل ظاهری آن ها را در نظر گرفت، این لوبیاها دارای رنگ روشنی هستند و روی سطح پوست آن ها به صورت ناهمگن لکه های رنگ قرمز دیده می شود.

نوع تازه این محصولات دارای رنگ جذاب و روشنی است، همچنین پزا هستند و با کمترین حرارت خیلی زود پخته می شوند.

 

لوبیا چیتی کهنه

از مشخصات بارز لوبیا چیتی کهنه می توان به طعم و مزه عالی آن اشاره کرد که می توان در پخت اکثر غذاها و خورشت ها از این محصول بی نظیر استفاده نمود.

همان طور که شنیده اید، از ویژگی بارز این نوع لوبیا چیتی می توان به پخت سریع آن را نام برد زیرا هیچ گونه رطوبت اضافی در داخل پوسته خود ندارد.

همین عامل باعث می شود در مدت زمان کمتر از نیم ساعت آن را به راحتی پخت و در غذا استفاده کرد.

لوبیا های چیتی کهنه کاربرد گسترده ای در انواع آشپزخانه ی هتل ها و رستوران ها و غیره دارد.

خانمهایی که در دوران قاعدگی دچار دل درد، تهوع و دیگر علائم ناخوشایند می شوند به این دلیل می باشد که از اکسیژن بدن آنها کاهش یافته است.

برای بازگردانی مجدد بهتر است کمی از لوبیا چیتی پخته را با سبزی جاتی مانند کاهو و کمی روغن زیتون اصل ترکیب و نوش جان کنند.

 

لوبیا چیتی مجلسی

در خصوص مشخصات لوبیا چیتی مجلسی بهتر است که شما با کاربرد آن آشنا شوید چرا که در بین حبوبات با توجه به طعم خوبی که دارد بسیار معروف می باشد.

اصولا از لوبیا چیتی بسیاری از افراد برای تهیه لوبیا گرم استفاده می کنند که طعم عالی نیز دارا می باشد.

همچنین از لوبیا چیتی امروزه برای تهیه موارد همچون دمپخت و استانبولی نیز بسیاری از افراد استفاده می کنند که هم سبب خوش طعم شدن آن ها و هم سبب افزودن آهن در این غذا ها می شود.

امروزه با شیوع کم خونی شما می توانید از نمونه پخت شده آن با آب نیز مصرف کنید که در حقیقت با مصرف آن کمبود آهن شما جبران می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه