رپرتاژ اگهی /

از غیرممکن ها پل زدم به سمت ممکن ها

از غیرممکن ها پل زدم به سمت ممکن ها
کدخبر : 49689

همه از غیر ممکن بودن برای رسیدن من به ثروت صحبت می کردند اما من به دنبال راهی بودم که بتوانم این محال را به واقعیت تبدیل کنم بنابراین از هیچ کاری کوتاهی نکردم و تمام مسیرهایی را که به پول منتهی می شود را تست کردم تا سرانجام توانستم با ورود به دنیای تجارت به ثروت محال آرزوهایم دست پیدا کنم.

بذرکار سینی نشا

وجود کاتالوگ حاوی اطلاعات کامل دستگاه از امتیازاتی است که خرید بذرکار سینی نشا درجه یک را برای صنعتگران حوزه کشاورزی و باغداری صنعتی و گلخانه داران آسان نموده است.

برای تهیه این تجهیزات لازم است علاوه بر شناسایی برندهای معتبر و دارای سابقه درخشان، مشخصات و ویژگیهای عملکردی و فیزیکی بذرکار به دقت بررسی شود و ظرفیت تولید با توجه به نیاز انتخاب شود.

بررسی محصول از حیث کیفیت و جنس بدنه، کیفیت مونتاژ دستگاه و داشتن استانداردهای لازم از حیث ایمنی و بازدهی نیز از موارد قابل توجهی است که خریداران عمده و جزئی باید به آن دقت داشته باشند.

 

بذرکار صیفی جات

از مشخصه های بذرکار صیفی جات می توان به سرعت بالای این دستگاه در کاشت انواع بذرها اشاره نمود و در مقایسه با روش سنتی این دستگاه برتری بیش تری دارد.

ویژگی دیگر جنس بدنه این دستگاه است که معمولا از فلز آهن یا فولاد ساخته می شود که مقاومت خیلی بالایی در زمینهای کشاورزی خواهند داشت.

در حقیقت می توان به اندازه های این دستگاه اشاره نمود که تنوع زیادی دارد اما به طور معمول دارای طول 320 cm و عرض 220 cm می باشد.

همچنین این دستگاه دارای وزن بالا بوده که جابه جایی آن را سخت خواهد کرد و با چرخهایی که دارد جابه جا خواهد شد و وزن تقریبی آن 1000 kg است.

 

بذرکار عمیق کار

قیمت بذرکار عمیق کار را بر چه اساس تعیین می کنند؟در این مقاله قصد داریم شما را با این محصول و بازار آن آشنا کنیم.

بذرکار عمیق کار نیز در رابطه با این بذر، هنگامی که بذر در زیر خاک کاشته می شود و هدف از آن سبز شدن اش می باشد، کاشت بذر می گویند؛ از طرفی این که بذر در چه عمقی کاشته شود نیز به عواملی بستگی دارد.

بذرکار عمیق کار، منظور از عمق کاشت همان لایه خاک که روی بذر یا همان گیاه قرار دارد می گویند که عمق کاشت هم مانند بذر کار تحت تاثیر عواملی می باشد، عمق کاشت یک عامل بسیار حساس است.

بنابراین جنس خاکی که در آن بذر کاشته می شود نیز به عمق کاشت آن هم بستگی خواهد داشت، چرا که بذر داخل آن خاک کاشته شده و تحت تاثیر فرآیند های زیر خاک قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه