رپرتاژ اگهی /

ایده ای جدید که موجب میلیاردر شدنم بود

ایده ای جدید که موجب میلیاردر شدنم بود
کدخبر : 49854

در واقع ایده ای که باعث شد من میلیاردر شوم استفاده از اینترنت بود، به این شکل که پدرم یک فروشگاه تجهیزات پزشکی داشت اما مدتی بود که بازارش کساد شده بود و من با استفاده از اینترنت وارد عرصه تجارت این محصولات شدم و با ارسال آن به سراسر کشور میلیاردر شدیم.

یونیت دندانپزشکی میلیونیکو

بازوهای ابزار متعادل یونیت دندانپزشکی میلیونیکو دارای بازوهای ابزار متعادل ارگونومیک هستند. بازوهای خم شده در وسط به یک مسیر فعال سازی کوتاه برای ابزار کمک می کند - به حداقل رساندن فشار روی شانه ها. نصب نامتقارن شیلنگ ابزار و بازوی متعادل از گیر کردن شیلنگ تخلیه در پشت بازو جلوگیری می کند در حالی که حرکات جانبی دسترسی کامل به حفره دهان را تضمین می کند.

شما می توانید تعادل را با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنید. دید ایده آل در همه شرایط موقعیت یابی دقیق و روشنایی فوق العاده روشن چراغ های عامل ما دید کاملی را در کل منطقه درمان ایجاد می کند.

با سه محور چرخشی در سر نور، می توانید نور را از موقعیت فک بالا به پایین به صورت انعطاف پذیر تنظیم کنید. کنترل نور نیز به دلیل تنظیم شدت نور بدون دست و دستگیره های اتوکلاو کارآمد است.

 

یونیت دندانپزشکی ایتالیایی

محدوده و برند صندلی یا یونیت دندانپزشکی ایتالیایی دارای اقلام متفاوت بوده و دارای عملکردهای خاصی هستند که بر حسب همین ویژگیها از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. برای کسانی که محدودیت در بودجه خود دارند مدل دست دوم این کالاها نیز با قیمت بسیار پایین تر در بازار عرضه شده که در این مقاله قطعات صندلی دندانپزشکی را به شما نشان داده و به تشریح آن می پردازیم.

یونیت دندانپزشکی ابزار کار ضروری هر متخصص دندانپزشکی است و این یونیت از قسمتهای خاصی تشکیل شده است که شامل صندلی دندانپزشکی، نورپردازی، جعبه هیدریک، آسپیراسیون، کاسپیدور و سایر عناصر می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

یونیت دندانپزشکی زیگر

لازم به ذکر می باشد که یونیت دندانپزشکی زیگر به نسبت کارایی بسیار بالا و سیستم پیشرفته ای که دارند همواره از قیمت بسیار مناسب ولی تقریبا بالا برخوردار بوده و افراد متخصص به راحتی می توانند یونیت دندانپزشکی را در مدل و سبکی که نیاز دارند با یک قیمت معقول خریداری نمایند.

این یونیتها دارای اسپیتتون یا ظرفی است که در کنار صندلی دندانپزشکی قرار می گیرد تا بتوانید در طول این فرآیند بزاق را بشویید و ترشح کنید. که در این حالت، کاپ کاسپیدور با چینی ساخته شده، قابل جابجایی و دستگاه اتوکلاو می باشد و باید به این مورد نیز اضافه کنیم که شیر آب قابل جدا شدن است تا بتوان آن را به روشی بسیار ساده تر تمیز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه