رپرتاژ اگهی /

رزرو هتل تهران

رزرو هتل تهران
کدخبر : 49937

تهران، پایتخت ایران که در دامنه رشته‌کوه البرز قرار دارد، همه‌ساله مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. این شهر تاریخی، جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد.

تهران، پایتخت ایران که در دامنه رشته‌کوه البرز قرار دارد، همه‌ساله مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. این شهر تاریخی، جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد. کاخ گلستان، موزه ملی جواهر، بازار بزرگ تهران، برج آزادی و پل طبیعت از این جمله هستند. هتل‌های بسیاری جهت اقامت بازدیدکنندگان این شهر وجود دارد. به همین دلیل، رزرو هتل تهران می‌تواند بسیار دشوار باشد. از بهترین هتل‌های این شهر می‌توان به هتل آزادی و هتل استقلال اشاره کرد. برای رزرو هتل تهران اینجا کلیک کنید.

 

هتل آزادی تهران

هتل آزادی یا هایت سابق، یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های تهران است که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز قرار دارد. هتل آزادی از سال ۱۳۷۰ تحت‌نظر گروه هتل‌های پارسیان فعالیت می‌کند، به همین دلیل به آن هتل پارسیان آزادی هم می‌گویند. این هتل پنج‌ستاره در مجاورت جاذبه‌های گردشگری خاص مانند مجموعه تاریخی سعدآباد، مرکز تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران قرار دارد.

هتل پارسیان آزادی دارای ۴۷۵ اتاق در ۶ تیپ مختلف است. اتاق‌های این هتل به‌صورت یک و دوتخته، سوئیت و اتاق ویژه معلولین هستند. یک رستوران ایرانی ۲۴ ساعته، رستوران بین‌المللی و رستوران ایتالیایی در طبقه ۲۶ این مجموعه قرار دارند. هتل از سیستم مقرون‌به‌صرفه انرژی بی ام اس (BMS)  بهره می‌برد و به‌عنوان اولین هتل سبز ایرانی محسوب می‌شود.

یک کلاب ورزشی با استخر، اتاق‌های بخار سونا، جکوزی، مرکز ماساژ و حمام سنتی برای استفاده مهمانان در این هتل وجود دارد. اینترنت در لابی و اتاق‌ها، استخر و بوفه صبحانه در هتل آزادی تهران برای مهمانان به‌صورت رایگان در دسترس هستند. شما می‌توانید از طریق این لینک هتل آزادی تهران را رزرو نمایید.

a547464f-7c6f-449f-be3b-7540d8902421

هتل استقلال تهران

هتل بین‌المللی پنج‌ستاره پارسیان استقلال، از سال ۱۹۶۲ میزبان مهمانان، رویدادها و سمینارهای بی‌شماری بوده است. برج‌های دوقلوی غربی و شرقی، چشم‌اندازی بدون مانع از کل شهر تهران به اقامت‌کنندگان هدیه می‌دهند. این ملک ۷۰ هزار مترمربعی، درگذشته اولین هتل در نوع خود در خاورمیانه بود. در این مجموعه ۵۰۴ اتاق رو به کوه و شهر، ۴۸ سوئیت جونیور و رویال و همچنین تالاری با ظرفیت ۸۵۰ مهمان وجود دارد.

هتل پارسیان استقلال طیف کاملی از امکانات رفاهی مانند رستوران رز با تم رز قرمز، رستوران و کافی‌شاپ روباز کازبار در کنار باغ و استخر روباز را ارائه می‌دهد. علاوه بر تالار دریای نور، این مجموعه با ۳ سالن دیگر از جمله یک سالن نوستالژیک با تم فرانسوی، میزبان رویدادها است.

مهمانان همچنین می‌توانند از اسپا با استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و همچنین مرکز تناسب‌اندام استفاده کنند. مرکز خرید فروش سوغاتی‌های جذاب و آرایشگاه نیز در مجموعه وجود دارد. هتل استقلال تهران یک مرکز تجاری در لابی خود دارد که با بوی معطر قهوه، مکانی مناسب برای گفتگوهای کاری است. برای رزرو هتل استقلال تهران اینجا کلیک کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به دنبال رزرو هتل تهران هستید، هتل اسپیناس پالاس، ایستاده در شمال تهران، گوهری پنهان و بهشتی آرام است. در این مجموعه زیبا لابی باشکوه، فضاهای عمومی چشمگیر و اتاق‌خواب‌های راحت وجود دارد. تمام امکانات و خدمات یک هتل پنج‌ستاره لوکس همراه با جاذبه‌های منحصربه‌فرد در این هتل موجود هستند.

هتل اسپیناس پالاس در مجموع دارای ۲۰ طبقه با ۴۰۰ اتاق است. تلویزیون، کمددیواری، تلفن، یخچال مینی، چای‌ساز و مبلمان در همه اتاق‌های بزرگ آن وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند. اینترنت نامحدود رایگان در سرتاسر فضاها موجود است.

دو رستوران هتل یکی به غذاهای سنتی ایرانی و دیگری به غذاهای مدرن بین‌المللی اختصاص دارد. اسپیناس پالاس کافی‌شاپ سلطنتی خود را نیز دارد. از دیگر امکانات رفاهی و خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود، می‌توان به استخر، اسپا، مرکز سلامتی، خشک‌شویی، سالن بدنسازی، صرافی، فروشگاه سوغات، مرکز خرید و خدمات پی آی پی اشاره کرد. جاذبه‌های نزدیک این مجموعه نیز شامل مرکز خرید دیدار و پارک پرواز و فرحزاد است.

 

هتل هما تهران

هتل پنج‌ستاره هما، واقع در قلب تهران، خیابان ولیعصر با دسترسی آسان و سریع به مراکز تجاری میزبان مهمانان و مسافران است. گردشگرانی که قصد رزرو هتل در تهران را دارند، معمولاً به هتل هما به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی فکر می‌کنند. طراحی و چیدمان این هتل ۵۰ ساله با مدرن‌ترین و زیباترین مبلمان برگرفته از گران‌بهاترین آثار هنری انجام شده است.

اتاق‌های هتل هما تهران دارای تلویزیون صفحه تخت و تهویه‌مطبوع هستند. همچنین اینترنت وای‌فای، صبحانه و استخر به‌صورت رایگان برای تمام مهمانان قابل‌دسترسی است. اگر قصد سفر با ماشین به تهران داشته باشید، این هتل پارکینگ مناسبی نیز دارد.

مکان‌های دیدنی محبوب مانند باغ کتاب تهران و برج میلاد به این مجموعه نزدیک هستند. به همین علت، مهمانان هتل تهران هما می‌توانند به‌راحتی برخی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های تهران را تجربه کنند.

مسافرانی که به دنبال دونر کباب هستند، می‌توانند به رستوران یاس بروند. در غیر این صورت، امکان میل غذا در رستوران ایتالیایی بسیار باکیفیت هتل وجود دارد.

جمع‌بندی

تهران، پایتخت ایران، همه‌ساله از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. در این کلان‌شهر، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد. به همین علت، رزرو هتل تهران می‌تواند گاهی کمی گیج‌کننده باشد. در این مقاله سعی کردیم برخی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های تهران را معرفی کنیم. هتل آزادی، هتل اسپیناس پالاس و هتل استقلال تهران از آن جمله هستند. در تمامی این مجموعه‌ها، طیف وسیعی از خدمات و امکانات به مهمان ارائه می‌شوند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه