رپرتاژ اگهی /

فولاد ضد زنگ غذایی چیست؟ 5 نکته مهم برای دانستن

فولاد ضد زنگ غذایی چیست؟ 5 نکته مهم برای دانستن
کدخبر : 51228

فولاد ضد زنگ کاربردهای زیادی دارد که یکی از مهم ترین آنها صنایع غذایی است. فولاد ضد زنگ غذایی برای استفاده در رستوران ها و صنایع غذایی و حتی آشپزخانه منازل شما ایده آل است. در این بلاگ فولاد مارکت به بررسی پنج نکته مهم درباره انتخاب استیل مناسب می پردازیم:

 فولاد ضد زنگ کاربردهای زیادی دارد که یکی از مهم ترین آنها صنایع غذایی است. فولاد ضد زنگ غذایی برای استفاده در رستوران ها و صنایع غذایی و حتی آشپزخانه منازل شما ایده آل است. در این بلاگ فولاد مارکت به بررسی پنج نکته مهم درباره انتخاب استیل مناسب می پردازیم:

 

  1. فولاد ضد زنگ دارای روکش تمیز و بدون زنگ زدگی است. فولاد ضد زنگ به دلیل ترکیبی از آهن و کروم در برابر بسیاری از عناصری که آهن به تنهایی قادر به تحمل آنها نیست مقاوم است. خوردگی یا قرارگرفتن طولانی مدل در معرض آب برای بسیاری از فلزات مضر است. اما در مورد فولاد ضد زنگ اینطور نیست. بدون نگرانی از زنگ زدگی می توانید استیل را در مجاورت آب قرار دهید.
  2. مقاومت فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی هنگام بهداشتی نگه داشتن سطوح غذا و نوشیدنی برای استفاده بسیار مفید است. روکش فولاد ضد زنگ بیشتر احتمالا رشد باکتری را از بین می برد و تمیز کردن و ضد عفونی کردن آن آسان است. همچنین قیمت استیل 304 بسیار مناسب است.
  3. همه فولادهای ضد زنگ یکسان ساخته نمی شوند. محبوبترین گریدهای فولاد ضد زنگ گریدهای 304 و 316 هستند. 304 معمولا برای لوازم و تجهیزات آشپزخانه استفاده می شود  و پرمصرف ترین فولاد ضد زنگ است. 316 بیشتر با عنوان گرید جراحی درنظر گرفته می شود و برای کارد و چنگال استفاده می شود و از انواع خاصی از خوردگی جلوگیری می کند.
  4. فولاد ضد زنگ علاوه بر قوی بودن ، ایمن بودن و خوردگی سخت، مزیت نامرئی دیگری هم دارد. فولاد ضد زنگ رنگ، بو و سایر مواد شیمیایی را جذب نمی کند. این مزیت برای ضدعفونی سریع ظروف آشپزی مهم است. این ویژگی دفع کننده برای غذا، جراحی و سایر مصارف هم استفاده می شود.
  5. هنگام درنظر گرفتن جایگزین هایی برای فولاد ضد زنگ، آلومینیوم اغلب به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب می شود. اگرچه آلومینیوم یک انتخاب بالقوه ارزان تر است اما در آشپزخانه مشکلاتی دارد. استحکام کششی کم آلومینیوم آن را برای سینی های پخت عالی می کند که می تواند به سرعت سرد یا گرم شود . با این حال، هنگام استفاده از کارد و چنگال یا وسایل آشپزخانه ایده آل نیست. ایمنی را می توان با تغییرات دما به خطر انداخت. استیل 304 و 316 بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

انتخاب استیل مناسب می تواند چالش بزرگی باشد. شما می توانید برای خرید فولاد به سایت www.foladmarket.com مراجعه کنید و درباره انواع استیل اطلاعات لازم و کافی را بدست بیاورید. همچنین برای خرید استیل 304 می توانید به وبسایت فولاد مارکت مراجعه کنید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه