رپرتاژ اگهی /

آیا خرید اتریوم سرمایه گذاری مطمئنی است؟

آیا خرید اتریوم سرمایه گذاری مطمئنی است؟
کدخبر : 51229

رمز ارز اتریوم در سال ۲۰۱۵ توسط فردی ۲۳ ساله‌ به نام ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) به بازار کریپتوکارنسی معرفی و عرضه شد. اتریوم بخشی از رمز ارزهای نسل دوم بوده و هدف آن، ایجاد شرایطی جهت انجام غیرمتمرکز برنامه‌ها و هوشمندسازی فرآیند‌ها است. بنابراین اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که از بلاک‌چین جهت ایجاد و توسعه برنامه‌ها در فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کند.

رمز ارز اتریوم در سال ۲۰۱۵ توسط فردی ۲۳ ساله‌ به نام ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) به بازار کریپتوکارنسی معرفی و عرضه شد. اتریوم بخشی از رمز ارزهای نسل دوم بوده و هدف آن، ایجاد شرایطی جهت انجام غیرمتمرکز برنامه‌ها و هوشمندسازی فرآیند‌ها است. بنابراین اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که از بلاک‌چین جهت ایجاد و توسعه برنامه‌ها در فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کند.

رمز ارز اتریوم یک توکن به نام اتر (ETH) دارد که مانند رمز ارز بیت کوین برای انجام تراکنش‌های مالی از آن بهره می‌گیرد. اتر بخشی از ارز دیجیتال اتریوم بوده که ارزش پولی دارد و سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال اتریوم بر روی اتر انجام می‌شود. بنابراین هدف از طراحی اتریوم، تسهیل روند توسعه نرم‌افزارها با استفاده از ارز دیجیتالی به نام اتر است.

در ادامه مطلب به بررسی بیشتر درباره خرید اتریوم جهت سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

855f6b29-cf2c-4bfd-b2e6-7bb2d8b70676

چرا اتریوم برای سرمایه گذاری مناسب است؟

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران سراسر دنیا در بازار کریپتوکارنسی با استفاده از ارز دیجیتال اتریوم بدون هیچ واسطه‌ای می‌توانند سرمایه‌های زیادی را خریداری کنند. همچنین اتریوم از کاربران و مشاغل سراسر جهان حمایت می‌کند. بنابراین ارز دیجیتال اتر با قدرتی که در بازار کریپتوکارنسی دارد، آینده‌ای روشن و صعودی را برای خود رقم خواهد زد.

نکته مهم دیگر درباره اتریوم این است که این رمز ارز برخلاف بیت‌کوین که تعداد محدودی از آن وجود دارد، قابل ساخت است. همچنین نسبت به بیت کوین که سابقه طولانی دارد، تنها چندین سال از ورود اتر به بازار سرمایه‌گذاری می‌گذرد و سابقه طولانی مدت نسبت به بیت‌کوین ندارد. به همین سبب اتریوم در مقابل نوسانات شدید بازار کریپتوکارنسی در امان خواهد ماند.

با توجه به پیش‌بینی‌های مربوط به قیمت اتریوم، تحلیل‌گران و متخصصین در حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که بعد از سقوط قیمت بیت‌کوین، شاهد روند صعودی رمز ارز اتریوم هستیم و اتریوم مجدداً به نقطه اوج خود بازگشته و با قیمت‌های نجومی جهت خرید اتریوم روبه‌رو خواهیم بود.

به علت خاص بودن تکنولوژی اتریوم و تمرکز آن روی فرآیند قرارداد‌های هوشمند، در آینده جهان با دگرگونی فراوانی روبه‌رو خواهد شد. بنابراین با توجه به عقیده متخصصین و تحلیل‌گران بازار کریپتوکارنسی، قیمت رمز ارز اتر در آینده به اوج خود رسیده و از قیمت فعلی آن، بالاتر خواهد رفت.

09617577-1b94-4a8f-9b09-2cb8e5112010

مزایای خرید اتریوم جهت سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی

ارز دیجیتال اتریوم که قابل اجرا بر روی بلاک‌چین‌ها است، از تمام مزایای بلاک‌چین‌ها نظیر امنیت بالا، غیرقابل نفوذ و تغییر بودن برخوردار است. همچنین مزایای دیگری جهت سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی دارد که این رمز ارز را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال برتر کرده است. این مزایا عبارتند از:

تطبیق‌پذیری ارز دیجیتال اتریوم

رمز ارز اتریوم نسبت به سایر ارزهای دیجیتال نظیر بیت‌کوین، قابلیت تطبیق‌پذیری بیشتری دارد. اتریوم علاوه‌ بر اینکه ارزی رمزنگاری شده است، همچنین برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده می‌شود. بنابراین بلاک‌چین ارز دیجیتال اتریوم به عنوان پلتفرمی جهت توسعه برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین (Open source) بودن رمز ارز اتریوم موجب ایجاد فرصتی برای ایجاد و ارائه برنامه‌های جدید می‌شود.

(DeFi) یکی از مشهورترین و معروف‌ترین ابزارهای مالی بوده که در بستر بلاک‌چین اتریوم توسعه یافته و این ابزار مالی از قراردادهای هوشمند بر پایه بلاک‌چین اتریوم استفاده می‌کند.

 

پردازش سریع‌تر تراکنش‌ها

از مزایای‌ دیگر ارز دیجیتال اتریوم، سرعت بیشتر و مصرف انرژی کمتر برای پردازش سریع تراکنش‌ها نسبت به رمز ارز بیت‌کوین است. بیت‌کوین از فرآیند اثبات کار Proof of Work)) و ارز اتریوم از اثبات سهام proof of stake)) جهت تأیید تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند که این مورد موجب ایجاد تفاوت در سرعت پردازش آن‌ها می‌شود.

منظور از فرآیند اثبات کار این است که کاربر ثابت کند کار لازم جهت انجام تراکنش‌ها را انجام داده است. همچنین منظور از اثبات سهام در فرآیند استخراج رمز ارز این است که(proof of stake) به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد.

اثبات سهام مانند اثبات کار جهت اعتبار بخشیدن انجام می‌گردد. اما در روش اثبات سهام، استخراج رمز ارزی در کار نبوده و هر کاربر بر اساس سرمایه‌ و دارایی خود راهی را جهت تأیید تراکنش‌ها و ایجاد بلاک‌چین جدید پیدا خواهد کرد.

خرید ارز دیجیتال اتریوم (Ethereum)

جهت خرید اتریوم ابتدا باید یک کیف پول دیجیتال و یک صرافی معتبر انتخاب کنید. در ادامه مراحل ثبت نام و احراز هویت را در آن صرافی انجام دهید. سپس با احراز هویت، یک حساب کاربری ایجاد کرده و حساب خود را شارژ نمایید. در این مرحله شما آماده خرید ارز دیجیتال اتریوم خواهید بود.

توجه داشته باشید که احراز هویت در صرافی از ایجاد خسارت جبران‌ناپذیر به سرمایه و دارایی شما پیشگیری کرده و راه کلاهبرداری و سرقت را به روی افراد سودجو و فرصت‌طلب می‌بندد.

امروزه با افزایش تنوع و تعداد ارزهای دیجیتال، کارگزاری‌های فراوانی در این حوزه مشغول به فعالیت شده‌اند. بنابراین به نسبت افزایش صرافی‌ها در بازار کریپتوکارنسی، تعداد افراد کلاهبردار، سودجو، سارقان و هکرها نیز افزایش یافته است. بنابراین برای حفظ دارایی و سرمایه خود و ذخیره‌سازی آن‌ها باید به دنبال یک کیف پول دیجیتال مناسب و صرافی معتبر باشید. با انتخاب یک کارگزاری مناسب، خرید اتریوم یا فروش اتریوم را در بستری امن، در کمترین زمان ممکن و پرداخت کارمزد پایین انجام می‌دهید.

c033f37b-f175-49dc-8ab3-a1b8925813fa

برخی از ویژگی‌های مهم یک کارگزاری مناسب به شرح زیر است:

  • رابط کاربری آسان و سریع
  • پیشتیبانی 24 ساعته
  • امنیت بالا
  • حجم معاملات بالا
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف
  • دریافت کارمزد پایین

اکسکوینو یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های داخلی ایران است که هدف آن ایجاد بستری امن برای معاملات، در کمترین زمان ممکن با دریافت کارمزد پایین است. بنابراین برای خرید آنلاین اتریوم می‌توانید با متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای اکسکوینو ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

کلام آخر

ارز دیجیتال اتریوم، ارزی بسیار محبوب در بازار کریپتوکارنسی بوده که بسیاری از پروژه‌های کریپتو بر پایه شبکه آن توسعه پیدا کرده‌اند. بنابراین با توجه به پیش‌بینی‌ها، در آینده یکی از برترین ارزهای دیجیتال جهت سرمایه‌گذاری، اتریوم خواهد بود. همچنین به عقیده تحلیل‌گران رمز ارز اتریوم با داشتن مزیت‌هایی نظیر تطبیق‌پذیری و پردازش سریع‌تر تراکنش‌ها، می‌تواند آینده درخشانی نسبت به سایر رمز ارزها نظیر بیت‌کوین داشته باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه