رپرتاژ اگهی /

انتخاب ساعت بازیگران از چه برندهایی است؟

انتخاب ساعت بازیگران از چه برندهایی است؟
کدخبر : 52311

وجود ساعت مچی در استایل هر شخص با توجه به بیان هویت و سبک سلیقه آن شخص، اهمیت استفاده از ساعت را دوچندان کرده. با انتخاب ساعت مچی علاوه بر اینکه استایل کامل‌تری دارید به نوعی سبک سلیقه و یا حتی میزان وقت و هزینه‌ای که برای داشتن یک استایل خوب در نظر میگیرد را بیان می‌کنید.

وجود ساعت مچی در استایل هر شخص با توجه به بیان هویت و سبک سلیقه آن شخص، اهمیت استفاده از ساعت را دوچندان کرده. با انتخاب ساعت مچی علاوه بر اینکه استایل کامل‌تری دارید به نوعی سبک سلیقه و یا حتی میزان وقت و هزینه‌ای که برای داشتن یک استایل خوب در نظر میگیرد را بیان می‌کنید. خرید ساعت گران قیمت لزوما به معنی خوش استایل‌تر شدن شما نیست اما انتخاب برندهای مطرح می‌تواند میزان اهمیت و دقت شما را نشان دهد. به همین دلیل اکثر افراد معروف و بازیگران از ساعت مچی به عنوان یک اکسسوری تاثیر گذار در استایلشان استفاده می‌کنند. شاید برای شما هم جالب باشد که بازیگر یا فرد مشهوری که طرفدارش هستید از چه سبک ساعت مچی یا چه برندی را انتخاب می‌کند. در ادامه همراه ما باشید…

images_1679137673_64159b89f1c54.jpg

1. ساعت ادمارس پیگه، انتخاب امیر جدیدی در جشنواره کن

امیر جدیدی، به عنوان یکی از بازیگران خوش پوش و خوش استایل ایرانی برای فیلم قهرمان در جشنواره کن شرکت کرده بود. استایل مناسب او توجه حضار را به خود جلب کرده بود و البته توجه ما را به ساعت مچی روی دستش. ساعت مچی امیر جدیدی از برند ادمارس پیگه بود و ظاهری کلاسیک و نیمه اسپرت داشت. برند ادمارس پیگه جزو برندهای لوکس در رده برندهای ساعت سازان دنیا شناخته میشود. بند رابر (پلاستیکی) و بدنه استیل ضد حساسیت و ضد زنگ ساعت امیر جدیدی نشانده دهنده یک ساعت غواصی است. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این ساعت مردانه شیک، کرنوگراف می‌باشد. برند ادمارس پیگه گویا در بین بازیگران مرد ایرانی طرفدار زیادی دارد. یک نمونه دیگر مشابه به این ساعت هم در دستان محمد رضا گلزار دیده شده.

images_1679137681_64159b91f36fd.jpg

2. ساعت رولکس، انتخاب نوید محمد زاده در جشنواره کن

نوید محمد زاده از دیگر بازیگران مشهور ایران که در چند قدمی سوپراستار شدن قرار دارد، در هفتاد و پنجمین فستیوال فیلم کن در سال ۲۰۲۲، یک ساعت رولکس به دست داشت. ساعت رولکس نوید محمد زاده از مدل Milgauss 116400 GV می‌باشد و رنگ آبی داخل صفحه زیبایی آن را دو چندان کرده. همانطور که از ظاهر ساعت مچی نوید محمدزاده مشخص می‌باشد، انتخاب او خرید ساعت مردانه با سبک کلاسیک بوده. قاب و بند ساعت از جنس استیل ضد حساسیت است. و از موتور اتوماتیک دارای گواهینامه COSC برای این مدل ساعت رولکس استفاده شده.

images_1679137692_64159b9cc1d26.jpg

3. ساعت کاسیو، انتخاب سارا رسول زاده

سارا رسول زاده از مجریان قدیمی و بازیگر ایرانی، ساعت کاسیو زنانه‌ای را برای استایلش انتخاب کرده که در بین اکثر طرفداران کاسیو دارای محبوبیت می‌باشد. ساعت کاسیو زنانه دیجیتالی که به ساعت نوستالژی کاسیو هم معروف است. احتمالا انتخاب این ساعت توسط خانم رسول زاده، سبک طراحی خاص و ویژگی‌های کاربردی این مدل می‌باشد. این ساعت دیجیتالی دارای قابلیت‌هایی از جمله: زنگ هشدار، نمایش تقویم کامل و کرنوگراف است. معمولا این مدل کاسیو به عنوان ساعت دانشجویی بین دانشجویان و دانش آموزان هم طرفداران زیادی دارد.

images_1679137717_64159bb5700a3.jpg

 

4. ساعت امگا، انتخاب طناز طباطبایی در فیلم یاغی

در اکران مردمی سریال یاغی استایل بازیگر محبوب این سریال، خانم طناز طباطبایی با ساعت زنانه بند فلزی به چشم می‌خورد. و نکته حائز اهمیت در استایل او استفاده از برند ساعت امگا است. برند امگا به عنوان یکی از برندهای لوکس جهان نه تنها در بین عموم مردم، بلکه در بین بازیگران و افراد مشهور همیشه جزو اولویت‌هاست. رنگ قهوه‌ای صفحه ساعت با ترکیب رنگ بدنه سیلور و مسی جذابیت این مدل را دو چندان کرده. 

 

5. ساعت‌هابلوت، انتخاب مهران مدیری 

مهران مدیری بازیگر، مجری و کارگردان معروف ایرانی به یکی کلکسیون‌دارهای ساعت مچی‌های گران قیمت مشهور است. در بین ساعت‌های گران قیمت و متنوع مهران مدیری، این ساعت بند چرمی از برند‌هابلوت در جشن پایان سریال خاتون به چشم می‌خورد. یک ساعت بند چرمی مشکی، صفحه مشکی با قاب خوشرنگ مسی که برای هر استایلی می‌تواند استفاده شود.

 

خرید ساعت اورجینال و برند

حتما تا الان متوجه تاثیر ساعت مچی در خوش استایل‌تر شدن هر شخص شده‌اید. انتخاب یک برند معتبر، ظاهر مناسب با سلیقه و توجه به متریال استفاده شده در ساعت از مواردی است که حتما باید قبل از خرید ساعت مچی اورجینال به آن توجه کنید. انتخاب بهترین برند متناسب با بودجه‌ای که برای خرید ساعت اصل در نظر دارید کار سختی نیست اگر که از یک مشاور و متخصص کمک بگیرید. ایران تایمر اولین سایت مرجع ساعت مچی در ایران است که به عنوان نمایندگی بیش از 250 مطرح جهانی دنیا با بهترین مشاورانش می‌تواند شما را برای داشتن یک انتخاب خوب راهنمایی کند. سایت اینترنتی و فروشگاه حضوری ایران تایمر یک مرجع کامل و معتبر برای دوستداران و علاقه مندان به ساعت مچی است. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه