رپرتاژ اگهی /

بهترین زمان خرید ارز دیجیتال اتریوم

بهترین زمان خرید ارز دیجیتال اتریوم
کدخبر : 52618

امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای سرمایه‎گذاران و معامله‌گران در بازار کریپتوکارنسی، انتخاب زمان مناسب جهت خرید ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین و اتریوم است.

امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای سرمایه‎گذاران و معامله‌گران در بازار کریپتوکارنسی، انتخاب زمان مناسب جهت خرید ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین و اتریوم است.

بنابراین برای خرید اتریوم بهترین زمان مناسب، زمانیست که بازار دچار نوسانات شدید نباشد و سرمایه‌گذاران با بهره‌گیری از یک استراتژی درست، نقاط ورود و خروج خرید و فروش ارز را یافته و مبادلات خود را انجام دهند. در ادامه این محتوا قصد داریم به بررسی بهترین زمان خرید اتریوم در بازار کریپتوکارنسی بپردازیم، بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال اتریوم

بازار بین‌المللی ارز‌های دیجیتال به صورت 24 ساعته بوده و امکان انجام معاملات در طول 24 ساعت شبانه‌روز برای کاربران فراهم شده و این ویژگی بازار کریپتوکارنسی موجب جذب بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران حرفه‌ای از سراسر جهان به این بازار شده است.

کاربران قبل از سرمایه‌گذاری در این بازار باید هدف خود از سرمایه‌گذاری را مشخص کنند. کاربران خواهان سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازار کریپتوکارنسی، نیازی به انتخاب زمان دقیق برای خرید اتریوم ندارند.

زیرا این دسته از افراد تصمیم به نگهداری دارایی‌ها و سرمایه خود به صورت بلندمدت هستند و در طولانی مدت نیز سود دریافت می‌کنند. اما معامله‌گرانی که خواهان سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت هستند و قصد دریافت سود در مدت زمان کوتاهی دارند، باید زمان مناسبی را برای خرید ارز دیجیتال اتریوم انتخاب نمایند. در این روش افراد باید برای انتخاب بهترین زمان خرید اتریوم، نوسانات بازار را در نظر بگیرند.

از آنجایی که ارز دیجیتال بیت‌کوین سهم بسیار بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده، بنابراین قیمت بیت‌کوین روی قیمت سایر ارزهای دیجیتال تأثیر مستقیمی می‌گذارد. به این صورت که با کاهش قیمت رمز ارز بیت‌کوین، قیمت سایر ارزهای دیجیتال کاهش یافته و بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال اتریوم در بازار کریپتوکارنسی خواهد بود.

همچنین بهترین زمان برای خرید اتر، زمانیست که معامله‌گر آمادگی خرید این رمز ارز را داشته باشد. زیرا باید بخشی از دارایی خود را برای خرید ارز دیجیتال اتر در نظر بگیرد. بنابراین باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که اگر آن بخش از سرمایه خود را در طول مبادلات و خرید ارز از دست داد، دچار خسارت جبران‌ناپذیری نشود.

ارز

بهترین ساعت برای خرید و فروش اتریوم

بازارهای مالی بین‌المللی ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعته هستند و در هیچ یک از روزهای هفته، تعطیلی ندارند. کاربران نیز به ‌صورت ۲۴ ساعته در 7 روز هفته می‌توانند به مبادلات خود در این بازار مالی بپردازند. اما برخلاف بازارهای مالی بین‌المللی ارزهای دیجیتال، بازار فارکس در روزهای شنبه و یک‌شنبه تعطیل بوده و حجم معاملات در این روزها کاهش پیدا می‌کند.

بنابراین خرید اتریوم در این روزها سخت بوده و قیمت‌ها با تغییرات شدیدی روبه‌رو می‌شوند. اما در روزهای دوشنبه تا جمعه با افزایش حجم معاملات، نوسانات بازار نیز افزایش یافته و فرصت مناسبی برای خرید رمز ارز اتریوم است.

همچنین کاربر برای خرید ارز دیجیتال اتریوم، باید ساعت خرید رمز ارز را نیز در نظر گرفته و بعدازظهرها از ساعت 15 تا 16 اقدام به خرید نماید. زیرا در آن زمان، قیمت ارز دیجیتال کاهش پیدا می‌کند. همچنین از ساعت ۲۳ شب به بعد نیز زمان خوبی برای انجام مبادلات است. در این زمان نیز ارزش ارزهای دیجیتال کاهش یافته و مبلغ اضافی برای خرید اتریوم پرداخته نمی‌شود.

نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم

بهترین و امن‌ترین روش برای خرید ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی‌ معتبر است. امروزه صرافی‌های داخلی و خارجی زیادی در این بازار، شروع به فعالیت کرده‌اند. هدف این صرافی‌ها ایجاد بستری امن و مطمئن برای انجام مبادلات ارزهای دیجیتال در بازار سرمایه‌گذاری است. همچنین این صرافی‌ها با ثبت‌نام و احراز هویت افراد، از ایجاد کلاهبرداری و سرقت جلوگیری کرده، از دارایی‌ها و سرمایه کاربران به درستی محافظت می‌کنند.

بنابراین برای انتخاب یک صرافی مناسب جهت خرید اتریوم باید به مواردی نظیر رابط کاربری راحت و آسان صرافی، حجم معاملات روزانه، پشتیبانی 24 ساعته، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف، دریافت کارمزد پایین و انجام احراز هویت توجه شود.

ارز

کلام آخر

در مجموع، انتخاب بهترین زمان برای خرید و فروش رمز ارز اتریوم ارتباط مستقیمی با استراتژی معاملاتی کاربر دارد. زیرا ارز دیجیتال اتریوم یک سیستم آزاد و بر پایه بلاک‌چین بوده که از زبان برنامه‌نویسی، سیستم پرداخت ویژه و مرورگر اختصاصی برخوردار است. همچنین اتریوم بعد از بیت‌کوین، دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار کریپتوکارنسی بوده که سرمایه‌گذاران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

بنابراین برای خرید اتریوم ابتدا باید هدف از سرمایه‌گذاری خود (کوتاه‌مدت یا بلندمدت) را مشخص کرده و سپس با توجه به نوع سرمایه‌گذاری خود برای کسب سود، زمان مناسب را برای انتخاب نمایید.

همچنین برای انتخاب بهترین زمان خرید اتر، باید نوسانات بازار را در نظر گرفت زیرا با ایجاد نوسان در بازار، قیمت ارزهای دیجیتال نیز دچار کاهش یا افزایش می‌شود. با افت قیمت بیت‌کوین، قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش پیدا کرده و بهترین زمان برای خرید اتریوم است.

نکته دیگر اینکه، بازار بین‌المللی ارزهای دیجیتال بر خلاف بازار فارکس به صورت ۲۴ ساعته در 7 روز هفته فعالیت دارد. اما بازار فارکس در روزهای شنبه و یک‌شنبه تعطیل بوده و حجم مبادلات در این روزها کاهش پیدا می‌کند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه