رپرتاژ اگهی /

بررسی دلایل فروش بالای تلویزیون BU8000 سامسونگ در ایران

بررسی دلایل فروش بالای تلویزیون BU8000 سامسونگ در ایران
کدخبر : 52939

BU8000 پرفروش‌ترین تلویزیون سامسونگ 2022 در بازار ایران بوده که به عنوان مدلی پیشرفته‌ جانشین AU8000 شده است. مدل‌های مشابه این تلویزیون نیز با نام‌های BU8072 و BU8100 عرضه می‌شوند

BU8000 پرفروش‌ترین تلویزیون سامسونگ 2022 در بازار ایران بوده که به عنوان مدلی پیشرفته‌ جانشین AU8000 شده است. مدل‌های مشابه این تلویزیون نیز با نام‌های BU8072 و BU8100 عرضه می‌شوند که دارای برخی تفاوت‌ها با این مدل هستند. BU8000 به دلایل مختلفی در صدر جدول پرفروش‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار قرار گرفته که در این مطلب با هم این دلایل را بررسی می‌کنیم. به نقل از فروشگاه بانه سرویس تلویزیون BU8000 در تنوع سایز بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه شده تا خریداران بتوانند متناسب با سلیقه و محیط منزل خود مدلی با اندازه ایده‌آل را انتخاب کنند. تمامی سایزهای موجود در بازار ایران از سری BU8000 را می‌توانید در فروشگاه بانه سرویس بیابید. این فروشگاه معتبر با سابقه چندین و چند ساله در زمینه فروش لوازم خانگی اورجینال و ارائه گارانتی‌های معتبر تجربه یک خرید امن و آسوده را برایتان به ارمغان می‌آورد.

علت فروش بالای تلویزیون BU8000 سامسونگ در ایران

قیمت مناسب؛ اصلی‌ترین دلیل فروش بالای BU8000

در وهله اول برای خرید تلویزیون، قیمت مهم‌ترین نقش را در راستای انتخاب گزینه مناسب ایفا می‌کند. بسیاری از کاربران خواهان تلویزیونی با وضوح مناسب و قیمت پایین هستند تا با صرف هزینه‌ای معقول بتوانند مدلی متناسب برای خود را بیابند. سامسونگ لاین‌های متنوعی از تلویزیون‌های 4K را داشته که هر ساله مدل‌هایی جدید با امکاناتی بهبودیافته را در این لاین‌های تولید تلویزیون معرفی می‌کند. سه خط تولید اصلی تلویزیون در سال 2022 توسط برند سامسونگ شامل مدل‌های سری کریستال (Crystal)، تلویزیون‌های کیولد (QLED) و تلویزیون‌های نئوکیولد (Neo QLED) هستند. در این میان تلویزیون‌های سری کریستال مدل‌های 4K معمولی‌ محسوب می‌شوند که قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های کیولد و نئوکیولد دارند.

تلویزیون BU8000 پرفروش‌ترین مدل از سری کریستال 2022 است که تمامی سایزهای آن از قیمت پایینی به نسبت مدل‌های میان رده و بالارده برخوردار شده‌اند. به طور کل از سایز 43 اینچ گرفته تا 85 اینچ با قیمتی معقول عرضه شده‌اند تا خریداران بتوانند تلویزیونی باکیفیت را در قیمت مناسب تهیه کنند. قیمت فوق العاده مناسب تلویزیون‌های سری BU8000 باعث محبوبیت این مدل در بازار ایران شده و یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های حال حاضر موجود در فروشگاه بانه سرویس اینچ‌های مختلف این سری هستند.

طراحی با ظرافت و جزئیات قابل لمس

سامسونگ در طراحی تلویزیون اقتصادی BU8000 سنگ تمام گذاشته است. این تلویزیون زیبایی را با فریم‌های باریک دور نمایشگر به شما هدیه می‌دهد. نوع پایه‌های استفاده شده در ساختار تلویزیون‌های BU8000 دوطرفه و تخت است که در حین ظرافت استحکامی فوق العاده دارند. برترین نقطه تمایز تلویزیون سامسونگ به نسبت سایر مدل‌های پایین رده و معمولی از سایر برندها مربوط به ضخامت نمایشگر است. بدنه تمامی سایزهای این تلویزیون شیک با کمترین میزان ضخامت تولید شده و جزو باریک‌ترین تلویزیون‌های LED موجود در بازار به حساب می‌آیند.

وضوح تصویر عالی در تلویزیون BU8000

وضوح تصویر عالی

کیفیت تصویر تلویزیون BU8000 سامسونگ، 4K است و نوع پردازنده مخصوص کریستالی Crystal Processor 4K در بخش تصویر به کار رفته تا پردازشی دقیق از داده‌های ویدیویی انجام شود. با تلویزیون سامسونگ سری 8 از برنامه‌های زنده گرفته تا محتواهایی که سریع و پرجنب و جوش هستند در وضوحی واقعی و کیفیتی تماشایی به تصویر کشیده می‌شوند. صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus و Motion Rate 120 صحنه‌های سریع را واضح نمایش داده و از تاری تصاویر جلوگیری می‌کند. این تلویزیون 4K با نوع پنل VA نسبت کنتراستی واقعی را در نمایشگر ایجاد کرده و در مجموع به نسبت یک تلویزیون پایین رده و اقتصادی بهترین وضوح تصویر را در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

امکاناتی متنوع در تلویزیون اقتصادی سامسونگ

برخلاف تصور عموم که اغلب تلویزیون‌های اقتصادی و پایین رده را به عنوان مدل‌هایی با وضوح تصویر نامناسب و عدم برخورداری از امکانات اسمارت می‌شناسند، حتی مدل‌های پایین رده و اقتصادی سامسونگ نیز از امکاناتی متنوع و کاربردی در بخش هوشمند بهره‌مند می‌شوند. در تلویزیون سامسونگ BU8000 سیستم عامل تایزن با رابط کاربری SmartHub در نسخه جدید 2022 اجرا شده که راحتی کامل را به همراه امکاناتی متنوع مهیا می‌سازد. این تلویزیون دارای قابلیت‌های هوشمند بسیار کاربردی همچون امکان اتصال به اینترنت، برخورداری از مرورگر وب، برنامه SmartThings، امکان دانلود اپلیکیشن و اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند است. خرید تلویزیون سامسونگ BU8000 به شما این امکان را داده تا با صرف هزینه‌ای معقول تلویزیونی عالی را در منزل خود داشته باشید.

 . در تلویزیون سامسونگ BU8000 سیستم عامل تایزن با رابط کاربری SmartHub در نسخه جدید 2022 اجرا شده است.

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد  سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه