ویدیو لو رفته از تیپ جنجالی بازیگران در جشن رونمایی از البوم همایون شجریان + فیلم و عکس

ویدیو لو رفته از تیپ جنجالی بازیگران در جشن رونمایی از البوم همایون شجریان + فیلم و عکس
کدخبر : 5016

تیپ جنجالی بازیگران مشهور ایرانی در جشن رونمایی از آلبوم همایون شجریان در ادامه مطلب می بینید

تیپ جنجالی بازیگران مشهور ایرانی در جشن رونمایی از آلبوم همایون شجریان را در ویدیو پایین می بینید 

 

 

مراسم رونمایی از آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی شب گذشته با حضور هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.

 

 

در مراسم رونمایی از آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی با نام افسانه چشم هایت با آهنگسازی مهیار علیزاده هنرمندانی چون نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، بهنوش طباطبایی، ترلان پروانه ، سپند امیرسلیمانی، رویا نونهالی، حامد کمیلی و ... حضور داشتند.

1yatj4PN3cNa

آلبوم مشترک دو خواننده سنتی به نام افسانه چشم هایت بعد از 5 سال منتشر شد و بالاخره بعد از پنج سال و پشت سر گذاشتن حواشی این دو خواننده موسیقی سنتی توانستند اثر مشترکشان را روانه بازار موسیقی کنند.

ROLxfPmloXHQ

در مراسم شب گذشته رونمایی از آلبوم افسانه چشم هایت قطعه هایی از این آلبوم با نوازندگی کوارتت شهرزاد و گروه آوازی تهران اجرا شد و همایون شجریان و علیرضا قربانی چند دقیقه ای به صورت بداهه برای تماشاگران خواندند.

BBkmd7tOkxkW

xquzTwYKgbzh

ben2VQQhsMLL

zp12JkfQGs9f

E7B9nA87ZVjn

d8wVvhdmclcd

پاسخ به دو حاشیه درباره آلبوم افسانه چشم هایت

یکی از حواشی مطرح شده درباره آلبوم افسانه چشم هایت مربوط به انتساب شعری به اشتباه به نام استاد هوشنگ ابتهاج بود که با عذرخواهی مهیار علیزاده و توضیح درباره بی دقتی صورت گرفته مرتفع شد.

مهیار علیزاده درباره اشتباه صورت گرفته در خصوص انتساب شعری به نام استاد ابتهاج پیش از این مراسم توضیحاتی داده بود که بار دیگر در این مراسم آنها را تکرار کرد و گفت که زمانی که به دنبال شعر برای قطعه ای از آلبوم بود به اشعاری برخورد که همه جا به نام هوشنگ ابتهاج ثبت شده بود و همین موضوع موجب ایجاد این اشتباه شد که در نهایت با صحبت با استاد ابتهاج و عذرخواهی حل شد.

انتشار تصاویری از تیزر تبلغاتی این آلبوم در مجموعه ایران مال یکی دیگر از حواشی بود که دامنگیر آلبوم افسانه چشم هایت شد و شب گذشته عوامل این آلبوم در نشست خبری که در تالار وحدت برگزار شد درباره این موضوع توضیحاتی را ارائه کردند و علت انتخاب مجموعه ایران مال را برای تیزرهای تبلیغاتی تنها داشتن یک لوکیشن دارای کتابخانه 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه