عکسهای جنجالی مدلینگ پرستو صالحی + تصاویر و بیو گرافی

عکسهای جنجالی مدلینگ پرستو صالحی + تصاویر و بیو گرافی
کدخبر : 7181

عکسهای جنجالی و لو رفته از پرستو صالحی بازیگر معروف سینما را در زیر تماشا کنید.

پرستوصالحی|  الهام صالحی با نام مستعار پرستوصالحی  (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران ) بازیگر ایرانی است .پرستوصالحی در حال حاضر مشغول تدریس خصوصی “خودآرایی بر مبنای گریم ” است.فیلمهای سینمایی اعتراض و خانه ای روی آب و همچنین سریال زیر آسمان شهر از کارهای شاخص پرستوصالحی است. پرستوصالحی در بخشهایی از مجموعه شوخی کردم مهران مدیری نیز ایفای مقش می کند.

 

عکس قدیمی پرستو صالحی

 

زندگی نامه پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

بابای پرستو صالحی

پدر مرحوم پرستو صالحی

در زیر عکس حدود بیست سال پیش پرستو صالحی یعنی نوجوانی او را نیز می توانید مشاهده نمایید : 

پرستو صالحی

پرستو صالحی در نوجوانی

 

ازدواج پرستو صالحی

پرستو صالحی در دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد.

ازدواج پرستو صالحی

ازدواج پرستو صالحی بازیگر سینما

 

حواشی بهم خوردن عقد پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

علاقه مندی های پرستو صالحی

اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش زنده یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است .

پرستو صالحی

تصویر پرستو صالحی بازیگر سریال زیر آسمان شهر

 

شهرت پرستو صالحی از کدام فیلم بود ؟

او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

بیوگرافی پرستو صالحی

سلفی خانوادگی پرستو صالحی با مادر و بردار و همسرش برادرش

 

علت کم کاری پرستو صالحی

 پرستو صالحی” در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به شرح زیر بیان می کند:وی در صفحه فیس بوک خود نوشته :
«اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!! به قول مرحوم شکیبایی:وای...ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

هنرمند پرستو صالحی

علت کم کاری پرستو صالحی در سینما و تلویزیون

 

آشپزی پرستو صالحی

 پرستو صالحی:
قبلا با دوستانم عادت داشتیم که هر هفته غذا درست کنیم و شام در کنار یکدیگر باشیم ولی مدتی هستش که پروژهای زیادی دارم و نمی توانم زیاد به اینجور مسائل برسم.نمره آشپزی من در خانواده بیست هستش مخصوصا شیرینی ها و کیک های خانگی درست می کنم که خیلی از دوستان بازیگرم عاشق آنها هستند.ابتدا باید بگویم که انگیزه آشپزی و درست کردن غذا را مادرم به من یاد داد و واقعا آن روزهایی که هیچ انگیزه ای نداشتم و اصلا دوست نداشتم غذا درست کنم ,مادرم به سختی آشپزی را به من یاد داد.در بین غذاها ته چین مرغ را خیلی خوب درست می کنم چون اولین غذایی بود که مادرم پخت آن را به من یاد داد.

زندگینامه پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر زن ایرانی

 

پرستوصالحی در برنامه ماه عسل

پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال 1395 از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت:

«دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من 8 سالم بود».برادر وی امیر نیز افزود:«از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت ها این کار را انجام می دادند و اسمش را می گذاشتند تفریح».صالحی خطاب به خانواده و مخاطبان این برنامه گفت:«نیومدم که بگم پدرم بد است، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت».

حسرت همیشگی پرستو از نبخشیدن پدر

عکس پرستو صالحی

خانم صالحی بازیگر سینما و سریال های تلویزیونی

زندگینامه پرستو صالحی

زندگینامه پرستو صالحی

 

حدیث فولادوند و پرستو صالحی

حدیث فولادوند و پرستو صالحی در کنار آتیلا پسیانی و رامبد شکرابی

پرستو صالحی و احسان علیخانی

پرستو صالحی و برادرش در برنامه احسان علیخانی(ماه عسل )

پرستو صالحی

عکس قدیمی پرستو صالحی

پرستو صالحی و نرگس محمدی

نیما شاهرخ شاهی و پرستو صالحی و نرگس محمدی در پشت صحنه فیلم مسلخ

پرستو صالحی

عکس قدیمی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی و پرستوصالحی

پرستو صالحی

پرستو صالحی در کنار مهران مدیری و جمعی از هنرمندان

پرستو صالحی در کنسرت

پرستو صالحی در کنسرت بابک جهانبخش

سلفی پرستو صالحی

شیلا خداداد و سلفی با پرستو صالحی

عکس پرستو صالحی

پرستو صالحی و هادی کاظمی در کنار حدیث فولادوند و کمند امیر سلیمانی

پرستو صالحی

پرستو صالحی در برنامه کتاب باز امیرحسین صدیق

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه