حجت‌الاسلام موسوی در گفتگو با رصد اقتصادی:

مشکلات اقتصادی باید اولویت دولت بعدی باشد/ فولاد و پتروشیمی از مزیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود

مشکلات اقتصادی باید اولویت دولت بعدی باشد/ فولاد و پتروشیمی از مزیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود
کدخبر : 18568

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از دولت سیزدهم انتظار می‌رود که بیشتر مشکلات معیشتی و اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی رصد اقتصادی اظهار داشت: مسائل اقتصادی باید اولویت دولت آینده باشد و از دولت سیزدهم انتظار می‌رود که بیشتر مشکلات معیشتی و اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود:  رهبر انقلاب تمام ویژگی‌های یک دولت جوان انقلابی را مطرح کرده‌اند؛ لذا اقتصاد و پویایی اقتصادی و نیز کم‌اثر ساختن تحریم‌ها باید از اولویت‌های دولت آینده باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایران از ظرفیت‎‌های بالایی در حوزه اقتصادی برخوردار است که به عنوان مثال صنایع فولاد و پتروشیمی جزء مزیت‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود و می‌توان بر اساس این مزیت، هم تحریم‌ها را کم‌اثر ساخت و هم رشد و شکوفایی اقتصادی برای کشور به همراه آورد.

موسوی معتقد است؛ همچنین دولت بعد باید شرکت‌های خصوصی را تقویت کند؛ زیرا اقتصادی که توسط بخش خصوصی تحرک داشته باشد، از شفافیت و پویایی بالایی برخوردار خواهد و از سوی دیگر می‌تواند اشتغالزایی را به چندین برابر افزایش دهد.

 

خبرنگار : الهام اسمعیلی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه