یارانه ۱۴۰۰ چقدر است؟

یارانه ۱۴۰۰ چقدر است؟
کدخبر : 19963

یارانه کمک مالی است که در دولت احمدی نژاد برقرار شد.

به گزارش شمانیوز: یارانه کمک مالی است که در دولت احمدی نژاد برقرار شد یارانه به عبارت دیگر اعطای کمک مالی به مردم در جهت رفع نیاز است به تازگی خبری مبنی بر حذف یارانه بگیران در تیر ماه منتشر شده است اما تا چقدر این موضوع جدی است؟ سرپرستان خانوار موظفند تا روز ۱۹ خرداد وضعیت ملک خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.در غیر این صورت یارانه آنها در تیرماه حذف می شود.

 

 

یارانه ۱۴۰۰ چقدر است؟

 

 

مهدی طغیانی در مورد نحوه پرداخت یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: مبحث پرداخت یارانه در بودجه ۱۴۰۰ بر اساس ردیف‌های بودجه‌ای هدفمندی یارانه‌ها، یارانه‌های معیشتی و مبحث کمک‌های حمایتی پیش بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد نمایندگان قرار بود مبحث پرداخت یارانه در بودجه ۱۴۰۰ سازماندهی شود و برخی دهک‌های بالای جامعه طبق قانون حذف شده و دهک‌های پایین اضافه شود، اما به دلیل این که دولت در سال آخر دوره‌اش قرار دارد با این پیشنهاد مخالفت کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس ردیف‌های یارانه‌ای در بودجه ۱۴۰۰، نحوه پرداخت یارانه‌ها در سال جدید با روال قبلی اجرا می‌شود (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) تا دولت بعدی مواضع و تصمیمات خود را برای پرداخت یارانه‌ها مشخص کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه