بررسی و بهبود شرایط رفاهی ساکنان مجموعه سحر

بررسی و بهبود شرایط رفاهی ساکنان مجموعه سحر
کدخبر : 21044

امام جمعه کیش و سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات، با هدف بررسی شرایط رفاهی و اقامتی ساکنان "شهرک سحر " از این مجموعه مسکونی بازدید کردند.

 

به گزارش رصداقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، عبدالنبی شرفی سرپرست و جمعی از معاونان این شرکت به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه کیش، عصر روز سه شنبه 15 تیر در بازدید از شهرک سحر با بررسی وضعیت و شرایط موجود در جهت بهبود امکانات رفاهی و اقامتی ساکنان این مجموعه بزرگ مسکونی دستوراتی صادر کرد.

با توجه به اینکه در شهرک سحر بیش از 740 نفر از کارگران فضای سبز، خدمات شهری، حفاظت فیزیکی و کارگران برخی بازارهای جزیره کیش و خانواده هایشان سکونت دارند ، شرکت عمران، آب و خدمات کیش در راستای ارتقاء ارائه خدمات شهری در نظر دارد با رنگ آمیزی دیوار ها، توسعه فضای سبز، پاکسازی و  زیبا سازی محیطی، شرایط رفاهی و اقامتی مطلوب تری را برای ساکنان این مجموعه فراهم کند.

همچنین شرکت عمران، آب و خدمات با هدف  بهینه سازی امکانات موجود و افزایش فضاهای مسکونی در این مجموعه تمهیداتی اندیشیده است که با هماهنگی و پس از اخذ مجوزهای لازم از معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش اجرایی می شود.   

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه