رپورتاژ آگهی/

هتل‌های پنج ستاره برای چه کسانی مناسب است؟

هتل‌های پنج ستاره برای چه کسانی مناسب است؟
کدخبر : 21712

در سال‌های اخیر، صنعت گردشگری در ایران گسترش قابل توجهی داشته است. نه تنها گردشگرها خیلی بیشتر به حقوق میهمان بودن خود در هتل‌ها آگاه شده‌اند، بلکه مدیریت یک هتل خوب نیز دقت بیشتری به شرایط رفاهی مسافران خود دارد. در این مطلب ویژگی‌های بهترین هتل‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

در سال‌های اخیر، صنعت گردشگری در ایران گسترش قابل توجهی داشته است. نه تنها گردشگرها خیلی بیشتر به حقوق میهمان بودن خود در هتل‌ها آگاه شده‌اند، بلکه مدیریت یک هتل خوب نیز دقت بیشتری به شرایط رفاهی مسافران خود دارد. در این مطلب ویژگی‌های بهترین هتل‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

چرا هتل ۵ ستاره؟

 

اگر اهل سفر و اقامت در هتل‌ باشید، حتما به این نکته توجه کرده‌اید که امکانات و خدمات یک هتل بخشی از کیفیت سفر شما محسوب می‌شوند. چرا که هتل‌های خوب دارای فضاهای تفریحی زیادی هستند که شما در زمان اسکان خود در یک شهر یا جزیره، می‌توانید وقت خود را به خوش‌ترین حالت‌های ممکن سپری کنید. تصور کنید بعد از دوچرخه سواری یا پیاده روی در جزیره کیش، خستگی خود را در یک جکوزی یا سالن ماساژ حرفه‌ای از تن بیرون کنید. در حین استراحت نوشیدنی طبیعی خنک بنوشید و عطر عودهای جنگلی را نفس بکشید. بعد از خوردن یک شام بی‌نقص و نوشیدن یک فنجان دمنوش مناسب قبل از خواب، به اتاق خوش منظره‌ای بروید و در رختخوابی با کیفیت عالی به خواب بروید. این‌ها همه امتیازات ظریفی هستند که حتی اگر به چشم مسافران نیایند، آرامش و صمیمیت را در طول زمان اقامت برای گردشگرها فراهم می‌کنند. در نتیجه این نوع امکانات در یک هتل، کیفیت سفر مسافرانش را به اندازه قابل توجهی بالا می‌برد.

منوی رستوران‌ در یک هتل‌ ۵ ستاره برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام تنوع زیادی دارد. رستوران‌ها اغلب در تمام طول روز و شب به مسافران خدمات می‌دهند. این ویژگی به خصوص برای جمع‌های دوستانه و یا خانواده‌هایی که به صورت دسته جمعی سفر می‌کنند، امتیاز مهمی محسوب می‌شود. چرا که برنامه افراد در سفر با بقیه روزهای معمولی زندگی‌شان فرق دارد. مسافران تا دیروقت از تفریحات محل سفر خود استفاده می‌کنند. از آنجا که رفتن به کافه و رستوران یکی از تفریحات جذابی است که جمع همه با آن موافقند، در دسترس بودن رستوران و کافه در هتل اهمیت پیدا می‌کند. مسافران باید این اطمینان خاطر را داشته باشند که در روزهای سفر می‌توانند آزادانه و در لحظه زندگی کنند.

از دیگر مزایای یک هتل ۵ ستاره این است که تمام اتاق‌ها به یک بالکن خوش منظره، میز تحریر، میز آرایش، کمد مناسب، سشوار، وان حمام، میز پاتختی، سیستم نورپردازی و تهویه بی‌نقص، دمای کاملا مناسب، سیستم صوتی و تصویری با کیفیت عالی، قهوه‌ساز و یک مینی‌بار پر از نوشیدنی و تنقلات مجهز هستند. تمام امکانات رفاهی که در یک خانه مجهز وجود دارد، در تمام اتاق‌های یک هتل ۵ ستاره دیده می‌شوند. این موضوع به مسافران این امکان را می‌دهد که بار سفر خود را سبک ببندند و هرچه ممکن است به آن نیاز پیدا کنند را در اتاق محل اقامتشان داشته باشند.

 

 

چشم‌انداز اتاق‌های هتل‌های ۵ ستاره هم از نکات مهمی است که برای اغلب مسافران اهمیت دارد. طوری که خیلی از گردشگرها ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری را برای محل اقامت در سفر در نظر بگیرند ولی هر صبح که بیدار می‌شوند با دیدن یک منظره زیبا از پنجره اتاقشان روز را شروع کنند. هتل‌های معروفی مانند هتل اسپیناس پالاس تهران محیطی در هوای آزاد را برای مسافران فراهم کرده که چشم انداز بی‌نظیری به جزیره شهر تهران دارد و شب را دلنشین می‌کند. اغلب هتل‌های ۵ ستاره در هنگام ساختن بنای هتل، اهمیت زیبایی چشم‌انداز را در روز و در شب، در نظر داشته‌اند.

 

یکی دیگر از امکاناتی که یک هتل ۵ ستاره به مسافران خود ارائه می‌دهد، سرویس اجاره اتومبیل است. این سرویس خیال مسافران را از لحاظ آزادی عمل در انتخاب زمان و محل گردش راحت می‌کنند. مسافران می‌توانند با کرایه کردن اتومبیلی مورد علاقه خود، همه چیز را در سفر ایده‌آل کنند. ممکن است شنیده باشید که خیلی از افراد تجربه‌های رویایی ذهن خود را در سفرهایشان عملی می‌کنند. همین تجربه‌های منحصر به فرد هستند که خاطرات یک سفر را برای همیشه در ذهن مسافرانش حک می‌کند.

امکانات تفریحی مانند سالن بیلیارد، سالن بازی‌های مهیج کامپیوتری، فضای بازی مخصوص کودکان، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه شبانه و تالار موسیقی زنده، باغ یا مهتابی عمومی، سالن‌های مجهز ورزشی، باجه کتاب، کافه تریا و ... از امتیازات مهم یک هتل خوب ۵ ستاره به شمار می‌آید.

یک هتل ۵ ستاره سرویس‌های ویژه خدماتی را نیز به مسافرانش عرضه می‌کند. خشکشویی با کیفیت و سریع، جای پارک و گاراژ مناسب برای نیاز مسافر، خدمات باربری، خدمات پست، خدمات ضروری پزشکی، خدمات صرافی، غرفه‌های فروش سوغاتی و صندوق‌های سپرده گذاری ایمن از جمله سرویس‌های خدماتی هتل های خوب هستند.

 

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کیش

 

جزیره زیبای کیش در تمام طول سال پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف ایران و جهان است. بین هتل‌های ۵ ستاره در کیش همیشه رقابت مفیدی برقرار است که توانسته به ارتقای کیفیت پذیرایی از گردشگرهای جزیره کیش کمک کند. هتل بین‌المللی کیش از هتل‌های معروف و پرطرفدار این جزیره جنوبی ایران است. مسافرانی که اقامت در یک هتل لوکس و بدون ایراد را در نظر دارند، حتما هتل بین‌المللی کیش را در گزینه‌های انتخاب هتل در کیش قرار می‌دهند. هتل داریوش، هتل کوروش، هتل پارمیدا و هتل ایران از هتل‌های ۵ ستاره در کیش هستند که ویژگی‌های مهم بهترین هتل‌های ایران را در ارائه امکانات و خدمات به مسافران کیش دارند.

البته شاید برخی از افراد ترجیح دهند هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنند و در هتل‌های اقامت داشته باشند که امکانات کمتر ولی مناسبی دارد. در صفحه www.jabama.com/hotels شما می‌توانید فهرستی از تمام هتل‌های ایران را مشاهده و بهترین گزینه را مناسب با بودجه و سلیقه‌تان به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه