اعتماد رهبر انقلاب به واکسن داخلی اعتماد به نفس جوانان را افزایش داد

اعتماد رهبر انقلاب به واکسن داخلی اعتماد به نفس جوانان را افزایش داد
کدخبر : 21810

سیدجلیل میرمحمدی میبدی گفت: اعتماد رهبر انقلاب به واکسن داخلی موجب افزایش اعتماد به نفس جوانان ایرانی شده و نیز برای میهن عزیزمان عزت نفس و افتخار به همراه دارد.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفتگو با خبرنگار رصد اقتصادی، در خصوص دریافت واکسن ایرانی کرونا توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این اقدام مقام معظم رهبری را می‌توان اینگونه تعبیرکرد که ایشان تا پای جان از تولید داخلی حمایت می‌کنند و این عمل از ویژگی‌های برجسته یک رهبر مقتدر، مومن و در جایگاه ولایت فقیه است که به توانمندی ذهنی و تخصص جوانان داخلی اعتماد دارد. همچنین با توجه به جایگاهی که رهبر انقلاب از آن برخورداند، برخلاف بسیاری از حکام کشورها، ایشان نه‌تنها واکسن خارجی تزریق نکردند، بلکه در انتظار تولید واکسن ایرانی نیز ماندند.

وی با بیان این مطلب که رهبر انقلاب اعتمادشان را نسبت به توانمندی‌های داخلی به اثبات رسانده‌اند، گفت: اعتقاد مقام معظم رهبری به کیفیت و اثرگذاری واکسن ایرانی در حد شعار نبوده و با کمی بررسی در شخصیت و رفتار ایشان می‌توان به این نکته پی برد که رهبر انقلاب از شخصیت و منش منحصر به فردی برخوردار هستند که این منش و شخصیت، ایشان را از دیگر رهبران دنیا متمایز کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب، رهبر الهی و دینی است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بارها اعلام کرده‌اند که اگر بخواهند واکسن ایرانی را نیز تزریق کنند در جایگاه و نوبت خودشان این کار را انجام می‌دهند تا حق تمام مردم حفظ شود؛ زیرا مرتبط با جان و ادامه حیات مردم است.

میرمحمدی میبدی ادامه داد: اعتماد رهبر انقلاب به واکسن داخلی موجب افزایش اعتماد به نفس جوانان ایرانی شده و نیز برای میهن عزیزمان عزت نفس و افتخار به همراه دارد.

وی عنوان کرد: با افتخار ایران تنها کشوری است که تمام پلتفرم‌ها و روش‌های تولید واکسن کرونا را در اختیار دارد و در حال تولید انبوه آن است. بسیاری از این واکسن‌ها مطالعات فاز سوم انسانی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته و می‌توانند بر روی اکثر ویروس‌های جهش‌یافته تأثیر مثبت بگذارند.

خبرنگار: زهرا قلباربند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه