رپورتاژ آگهی/

معرفی خدمات هوش تجاری ویترای

کدخبر : 22067

شرکت هوش تجاری ویترای نو با تمرکز بر شناخت دغدغه‌های اساسی مدیران کسب و کارها و با توجه به مطالعات موردی، تجربیات گذشته و همچنین شاخصه‌های مدیریتی، ارائه دهنده راهکارهای کلیدی به مدیران سازمان­ها می‌باشد.

شرکت هوش تجاری ویترای نو با تمرکز بر شناخت دغدغه‌های اساسی مدیران کسب و کارها و با توجه به مطالعات موردی، تجربیات گذشته و همچنین شاخصه‌های مدیریتی، ارائه دهنده راهکارهای کلیدی به مدیران سازمان­ها می‌باشد.

از این رو با بهره­گیری از مدیران مجرب حوزه کسب و کار و متخصصین علم داده تیمی را تشکیل داده­ایم تا بتوانیم در بکارگیری عملکرد هرچه بهتر سازمان­ها و اخذ تصمیمات مناسب در کنار آنان باشیم.

بسیاری از سازمان‎ها هزینه‌های زیادی جهت جمع‎آوری داده های خود می‌کنند، اما از این منابع با ارزش به نحو شایسته استفاده نمی‎کنند. تخصص ما کشف و نمایش معنا در داده‎های سازمان‎ها، کمک به مدیران از طریق سیستم های پشتیبان تصمیم­گیری (DDS) و مشاوره به آنها از طریق راهکارهای هوش تجاری (Business Intelligence) می‌باشد.

تمایز ما در ویترای

تیم متخصص:

مهمترین چالش در علم داده، بین رشته‎ای بودن این علم است. افرادی که در حوزه داده تخصص دارند از چالش‎ها و نیازهای مدیران اطلاعی نداشته و مدیران نیز معمولا از مزایای ابزارهای هوش تجاری شناخت کافی ندارند. تیم ما متشکل از متخصصین کسب و کار با سابقه اجرایی و مشاوره‎ای به همراه متخصصین علم داده است تا بهترین راهکارهای عملیاتی مناسب با نیاز کسب و کارها ارائه داده شود.

راهکار عملیاتی:

راهکارهای ما صرفا ساخت داشبوردهای مدیریتی و گزارش­گیری ساده نیست، ما همواره در کلیه مراحل از شناسایی عارضه‎ ها، ارائه راهکارها، اجرا در بهترین زمان ممکن و پشتیبانی همه جانبه هستیم.

هدف ما در ویترای، ترویج فرهنگ مدیریت داده محور (Data Driven Management) می‌باشد. به همین منظور در کنار اجرا، با آموزش گام به گام صنعت هوش تجاری (BI) به این مهم دست می­یابیم.

بهره گیری از بهترین ابزار:

براساس گزارش موسسه گارتنر، کمپانی Microsoft از سال 2017 تاکنون به عنوان کارآمدترین نرم افزار هوشمند سازی کسب وکار در دو بعد تکنیکال (Technical) و ویژوال (Vision) شناخته شده است. شرکت هوش تجاری ویترای ­نو با بهره­گیری از این ابزار، اطلاعات مفید را، در زمان مناسب، در اختیار مدیران قرار خواهد داد.

500 شرکت برتر دنیا مانند CocaCola, Rolls Royce, Aston Martin, Pepsi, Honeywell, Adobe, HP  از ابزار Power BI برای بعد بصری سازی داشبوردهای مدیریتی و منابع انسانی و ... خود استفاده کرده­اند. شما نیز می‌توانید از همین ابزار استفاده کنید!

ما نیز در ویترای در تمامی مراحل تشکیل Data-Warehouse, OLAP و Visualization از ابزارهای مایکروسافت استفاده می‌کنیم.

ویترای

ما در ویترای چه امکاناتی ارائه می‌کنیم؟

شرکت هوش تجاری ویترای ­ نو جهت ارائه راهکارهای هوش تجاری (Business Intelligence) به سازمان ها از تیم بسیار کارآمد و ماهری بهره می برد. طراحی، استقرار و پیاده سازی سیستم های هوش تجاری در سازمان­های مختلف نیازمند تیمی با تجربه و آشنا به علم روز و مهارت­های هوش تجاری است، ما در ویترای افتخار همکاری با بهترین های این صنعت را داریم.

صنایع مختلف شرایط کاری متفاوتی را تجربه می کنند، ما در ویترای برای شناسایی فضای کسب و کار شما زمان زیادی را صرف می­کنیم تا بهترین نتیجه­ای که درخور حوزه سازمان شماست در اختیارتان قرار گیرد. به علاوه شاخصه­های کلیدی عملکرد سازمان­ها متناسب با نوع صنعت ارائه خواهد شد تا راهکارهای ارائه شده هوش تجاری برای سازمان و صنعت شما کارآمد باشند.

به علاوه در سازمان­های مختلف ارزش پیاده سازی راهکارهای هوش تجاری زمانی افزایش می یابد که امکان استقرار سریع این راهکارها وجود داشته باشد. تلاش ما در ویترای همواره بر آن بوده است که پروژه­های محول شده در بهترین زمان ممکن و بالاترین دقت ممکن انجام شوند و نتیجه ای برای مشتریان خود رقم بزنیم که رضایت حداکثری ایشان را در پی داشته باشد.

ارائه یک پلتفرم هوش تجاری جامع در سازمان­ها، نیازمند آشنایی و تسلط کافی بر انواع پایگاه های داده و ساختار اطلاعاتی درون آنها است که مجموعه ویترای به دلیل بهره گیری از تیمی متخصص و خبره توانسته این نیاز را به خوبی فراهم کند. درکنار تسلط به انواع پایگاه­های داده (Data Base)، امکان تجمیع داده از تمامی منابع سازمان نیز وجود دارد تا از همه اطلاعات سازمان شما برای ارائه بهترین نتایج استفاده شود.

لازم به ذکر است که با در نظر داشتن میزان اهمیت داده­ها و اطلاعات، ویترای در کنار قرارداد اجرای خدمات هوش تجاری، وظیفه صیانت از اطلاعات سازمان­ها و همچنین لزوم حفاظت از آن را طی یک قرارداد مشخص تضمین خواهد کرد.

آمار

چرا هوش تجاری مهم است؟

وظیفه هوش تجاری (Business Intelligence) تجزیه و تحلیل داده­های کسب و کار، داده­کاوی (Data Mining)، استفاده از ابزارها و زیرساخت های داده و بهترین روش­ها برای کمک به سازمان­ها در فرآیند تصمیم­گیری مبتنی بر داده­ها می­باشد.

در واقع زمانی که اطمینان کافی از صحت داده­های سازمان خود دارید و از آنها برای ایجاد تغییرات، حذف ناکارآمدی­ها و سازگاری سریع با تحولات بازار استفاده می­کنید، در حال بهره­گیری از هوش تجاری مدرن هستید.

مهم است که بدانید هوش تجاری فراتر از یک راهکار است. عملا هوش تجاری چتری است که فرآیندها و روش­های جمع آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل داده­ها از عملیات یا فعالیت­های تجاری را برای بهینه سازی عملکردی پوشش می دهد. همه موارد فوق به وسیله هوش تجاری گردهم می­آیند تا یک دید جامع از کسب و کار شما ایجاد شود و افراد بتوانند در تصمیم­گیری بهتر عمل کنند.

در سال­های اخیر هوش تجاری تکامل یافته و شامل فرآیندها و فعالیت­های بیشتری شده که نهایتا منجر به بهبود عملکرد سازمان می­شود. فرآیندهای تکمیل شده هوش تجاری به شرح ذیل هستند:

امکان سنجی: بررسی ابعاد و زمان پروژه.

بررسی نیاز: برگزاری جلسه با مدیران سازمان­ها در خصوص الویت­ها و دغدغه­های آنها.

داده کاوی : استفاده از پایگاه­های داده، علم آمار و ماشین لرنینگ (Machine Learning) برای کشف روندها در مجموعه داده­های بزرگ.

آماده سازی داده­ها : گردآوری چندین منبع داده، شناسایی ابعاد و اندازه­گیری­ و آماده سازی آنها برای فرآیند تجزیه و تحلیل داده­ها.

گزارش دهی : به اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل داده­ها با مدیران سازمان برای اخذ نتیجه­ و تصمیم­گیری بهتر.

معیارهای عملکرد : مقایسه داده­های فعلی با داده­های گذشته برای بررسی روند عملکرد سازمان جهت برآوردن اهداف، که معمولا با استفاده از داشبوردهای سفارشی انجام می شود.

تجزیه و تحلیل آماری : به دست آوردن نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل توصیفی و کاوش بیشتر در داده ها با استفاده از علم آمار، مانند نحوه وقوع روندها و دلایل آن.

تجزیه و تحلیل بصری : تبدیل تجزیه و تحلیل داده­ها به نمایش­های بصری مانند نمودارها و هیستوگرام­ها برای سهولت در به­کارگیری داده­ها.

چرا هوش تجاری تا این حد تاثیرگذار است؟

هوش تجاری قادر است در هنگام تصمیم گیری برای کسب نتایج بهتر در زمان مناسب به سازمان­ها کمک کند و از داده­های فعلی و گذشته سازمان در این جهت کمک گیرد.

مواردی که سازمان­ها با استفاده از هوش تجاری می­توانند تصمیم­گیری­ هوشمندی داشته باشند به شرح ذیل است:

• مشخص کردن راهکارهای افزایش سود

• تجزیه و تحلیل رفتار مشتری

• مقایسه روندهای سازمان با رقبا

• پیگیری عملکرد

• بهینه سازی عملیات

• روندهای نقطه­ای بازار

• کشف مسائل و مشکلات

برای ارائه مشاوره در زمینه راه اندازی هوش تجاری (BI)، کارشناسان ما در شرکت هوش تجاری ویترای نو آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. می‌توانید با شماره ( 021-22865619 ) تماس حاصل فرمائید و یا اطلاعات تماس خود را برای ما در سایت www.Vitrayco.com ثبت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه