رپرتاژ اگهی//

تاثیر گذار ترین هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما

تاثیر گذار ترین هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما
کدخبر : 23921

تبلیغات از گذشته تا به امروز مورد توجه ویژه کسب و کار ها بوده است. تبلیغات برای رشد کسب و کار امری ضروریست آن هم در دنیای امروز که افراد شناخت چندانی از یکدیگر ندارند. برای دیده شدن و مطرح شدن کسب و کار و بیزنس، استفاده از تبلیغات امری لازم است. اما تمامی روش های تبلیغات برای کسب کار شما نیمتوانند موثرر واقع شوند. هدایای تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات است که پیشینه درازی ندارد و تنها از اواخر قرن 18 رایج شده است.

تبلیغات از گذشته تا به امروز مورد توجه ویژه کسب و کار ها بوده است. تبلیغات برای رشد کسب و کار امری ضروریست آن هم در دنیای امروز که افراد شناخت چندانی از یکدیگر ندارند. برای دیده شدن و مطرح شدن کسب و کار و بیزنس، استفاده از تبلیغات امری لازم است. اما تمامی روش های تبلیغات برای کسب کار شما نیمتوانند موثرر واقع شوند. هدایای تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات است که پیشینه درازی ندارد و تنها از اواخر قرن 18 رایج شده است.

این  نوع تبلیغات به طرز معجزه آسایی بر روی جامعه های آماری تاثیر گذار بوده و هست. در ادامه با هدایای تبلیغاتی، انواع آن و مناسب ترین هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما آشنا خواهیم شد.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی معمولاً  محصولاتی حاوی لوگو شرکت ها هستند. تقریباً نیمی از چنین اقلام تبلیغاتی، مربوط به لباس، کالاهای پوشیدنی، ابزارهای نوشتاری، خودکار و تقویم در موضوعات مختلف است. با این حال، اینکه چه اقلامی می توانند مورد استفاده قرار گیرند، واقعاً مربوط به کسب و کار شما و میزان بودجه است.

به عنوان مثال، سایر اقلام تبلیغاتی که معمولاً در دسترس هستند عبارتند از: لیوان، اسباب بازی های استرس، خودکار،  ظروف شیشه ای، اقلام چرمی، تشک ماوس، ساعت، دفترهای خاطرات، محصولات مرتبط با رایانه و موارد دیگر. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که با هدیه دادن آنها به مشتریان و کارمندان به دنبال ایجاد یک حس خوب در آنها هستیم و قصد در جلب اعتماد آنها داریم.

چرا از هدایای تبلیغاتی استفاده میکنیم؟

هزینه نسبی کم نسبت به سایر روش ها اولین نکته برای استفاده از هدایای تبلیغاتی به شمار میرود. سایر روش های تبلیغاتی می توانند بسیار گران تر باشند. کالاهای تبلیغاتی نیز دارای ارزش هستند. آنها پوشیده می شوند، استفاده می شوند یا گاهی اوقات به صورت روزانه دیده می شوند، به عنوان مثال. اقلام روی میز، و به همین ترتیب می توانند به دسترسی و تاثیر گذاری و تکرار قابل توجهی دست یابند. ارزش بالا از دیگر دلایل برای بهره گیری از این هدایاست. این اقلام هدیه هستند و رایگان در نظر گرفته می شوند.

این امر واضح است که اکثر مردم دوست دارند چیزی رایگان دریافت کنند و همچنین دوست دارند هدیه دریافت کنند. واکنش های احساسی و رفتاری به دریافت چنین هدایایی بسیار بیشتر از هزینه کم خود اقلام است. در واقع این واکنش های احساسی نسبت به هدایا میتواند مشتری را به سمت خرید از شرکت و کمپانی شما تحریک نماید. انعطاف پذیری و تنوع اجناس این حوزه میتواند دست شما را بسیار باز بگذارد. تنوع محصول و ظاهر محصول واقعاً فقط با بودجه محدود می شود. هدیه مناسب را می توان برای جذب بازار هدف شما تولید کرد و با جذب بی نظیر مشتریان روبرو شد.

نکات استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تاثیری بی نظیر بر مشتریان شما خواهند داشت. اما به شرطی که جامعه هدف را به صورت انتخاب کنید. هدایای تبلیغاتی باید در اختیار افرادی قرار گیرند که احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری وجود دارد. همچنین شما باید جامعه هدف خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین هدیه تبلیغاتی را برای ارائه پیدا کنید. همچنین بودجه تبلیغاتی خود را به صورت کامل بررسی نمایید.

نباید تمامی بودجه تبلیغات خود را صرف هدیه تبلیغاتی نمایید پس بر روی بودجه نیز مدیریت کافی ررا داشته باشید. در ادامه به محل سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی خود نیز توجه کنید چرا که علاوه بر قیمت مناسب، کالاها باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا مخاطب شما با یک محصول بی کیفیت روبرو نشود و احساس منفی نسبت به برند شما پیدا نکند.

تاثیر گذار ترین هدایای تبلیغاتی

همانطورر که پیشتر نیز گفتیم هدایای تبلیغاتی شامل طیف گسترده ای از کالا ها میشوند. اما برخی هدایا توسط شرکت ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند چرا که از تاثیر گذاری بییشتری بر روی مخاطبین برخوردار اند. در ادامه با برخی از این هدایا آشنا خواهیم شد.

·        خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی از محبوب ترین هدیه های سازمانی به شمار می آیند که این امر را میتوان به قیمت مناسب و قابلیت سفارش بالای آنها اشاره نمود. سازمان های متفاوت و بزرگ برای افزایش اعتبار خود علاوه بر در اختیار قرار دادن خودکار تبلیغاتی در دسترس مشتریان، خود نیز از خودکار تبلیغاتی استفاده نموده تا کیفیت این خودکار ها را ثابت نمایند. این شرکت ها علاوه بر خودکار تبلیغاتی مشتریان، ست های خودکار تبلیغاتی را در اختیار مدیران و کارمندان خود قرار میدهند.

علاوه کارمندان، مشتریان و مخاطبان نیز جذب این محصول خواهند شد چرا که این محصول برای اقشار مختلف جامعه کاربردی به شمار میرود. مهم نیست مخاطب شما کارمند است و یا آهنگر، هر فردی در طول شبانه روز ممکن است نیاز به نوشتن پیدا کند. آن هم در جامعه کرونایی که خودکار شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است.

·        لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان و ماگ های تبلیغاتی نیز میتوانند هدیه ای مناسب برای ارائه به مشتریان و البته کارمندان به شمار آیند. چرا که همه ما روزانه نوشیدنی های گرم و سردی را مینوشیم. حتی کسی که به نوشیدن نوشیدنی عادت ندارد حداقل روزی 1 فنجان چای را مینوشد. از این رو لیوان و ماگ تبلیغاتی میتوانند گزینه مناسبی باشند. چرا که فرد در محل کار خود میتواند از این لیوان ها استفاده کند و لوگو و برند شما در معرض دید همکاران و مراجعان خود قرار دهد و این خود به گونه ای تبلیغات به شمار می آید.

·        فلش مموری تبلیغاتی

شاید بتوانیم فلش مموری تبلیغاتی را یکی از انواع پر طرفدار ترین هدایای تبلغاتی به شمار آوریم که همانند لیوان و ماگ تبلیغاتی یک کالای مصرفی و همواره مورد استفاده است. گرچه این کالا شاید از قیمت بالاتری نسبت به خودکار تبلیغاتی و یا لیوان تبلیغاتی برخوردار باشد، اما میتواند در هزینه های شما نیز تا حد قابل توجهی صرفه جویی به عمل آورد.

با داشتن فضای ذخیره سازی مناسب، این امکان را فراهم می آورد که بتوانید پیشرفت های شرکت، محصولات جدید و خدمات شرکت و یا هر چیزی که میخواهید با مخاطب خود درمیان بگذارید، را به صورت فایل، ویدئو و عکس در داخل آنها قرار دهید و از هزینه های چاپ کاتالوگ و تراکت اجتناب نمایید.

سخن پایانی

هدیه تبلیغاتی مناسب با کسب و کار خود را میتوانید با دریافت مشاور از کارشناسان فاخرگیفت دریافت نمایید تا با در نظر گرفتن جنبه های روانشناسی اقدام به ارائه بهترین هدیه تبلیغات به مخاطبان و کارمندان خود تمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه