مدیرعامل بانک مسکن در دیدار اولین مدال آور تاریخ بوکس ایران:

دنیا با ورزش قدرت خود را نشان می دهد / بانک مسکن پیشتاز حمایت از قهرمانان ورزشی

دنیا با ورزش قدرت خود را نشان می دهد / بانک مسکن پیشتاز حمایت از قهرمانان ورزشی
کدخبر : 23952

مدیرعامل بانک مسکن در دیدار اولین مدال آور تاریخ بوکس ایران با تاکید بر اینکه دریافت این مدال موجب برانگیختن غرور ملی شده است، گفت: تمام دنیا با ورزش قدرت خود را نشان می دهد بنابراین مدیریت قهرمانی و حفظ آن می تواند برای جوانان الگوسازی شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن: دکتر «محمود شایان» عصر روز گذشته (چهارشنبه 17 آذرماه) در ساختمان مرکزی بانک مسکن پذیرای دانیال شه بخش جادوگر بوکس و اولین مدال آور تاریخ بوکس ایران در جهان بود.
در این دیدار، مدال آور تاریخ بوکس ایران در جهان را حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و محمود نهتانی مربی تیم ملی بوکس همراهی می کردند.
دکتر شایان با اشاره به اینکه بانک مسکن در راستای ارزش گذاری به قهرمان جهان بوکس پیشقدم شده اند گفت: این تقدیرها و توجهات در راستای اهداف فرهنگی و پیوست اجتماعی بانک مسکن در کشور، به رشد و امید در جوانان، توسعه فرهنگ ورزشی در ایران و ایجاد نشاط در جامعه کمک می کند.
مدیرعامل بانک مسکن در این دیدار صمیمانه با اشاره به اینکه باید این نگاه که از مناطق محروم نمی توان قهرمان تربیت کرد تغییر کند ادامه داد: در تمام دنیا قدرت و اعتبار از طریق ورزش نشان داده می شود بنابراین می توان این طور عنوان کرد که مدال آور بوکس ایران در جهان (دانیال شه بخش) باعث برانگیختن غرور ملی شده است و باید این قهرمانان به نوعی حفظ و برای جوانان کشور الگوسازی شوند.
وی موفقیت، افزایش دانش و آگاهی، حفظ موفقیت، فکر اقتصادی و فکر خلاق ورزشی را به جوانان و ورزشکاران توصیه و خاطر نشان کرد: ورزشکاران و به خصوص مدال آور ملی بوکس باید تنها به اراده ملی توجه کند چرا که حفظ مسوولیت قهرمانی و رعایت اخلاق ورزشی می تواند این جوان 21 ساله را تا 40 سالگی در سطح قهرمانی و قدرت آفرینی برای کشور حفظ کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه