جان دانا چیست و چه مزیت هایی دارد و چگونه بازار بیمه را متحول می کند؟

جان دانا چیست و چه مزیت هایی دارد و چگونه بازار بیمه را متحول می کند؟
کدخبر : 23972

یکی از نقاط ضعف بیمه های زندگی در کشور مبنای صرفاً Death benefit بودن آن ها است، بیمه نامه جان دانا علاوه بر مبنای Death benefit پوشش هایی را نیز بر مبنای Living benefit ارائه می نماید. به عبارت ساده تر، جان دانا یک بیمه نامه کامل است که پوشش های آن ترکیبی از مرگ و زندگی است در حالی که بیمه نامه های عمر کشور، همگی مرگ را بیمه می کنند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: «عزت اله حقیقتی» مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا در باره محصول جدید این شرکت می گوید: جان دانا طرحی نو در بیمه های زندگی و اولین بیمه نامه تمام دیجیتال در صنعت بیمه است که با تنوع پوشش های بیمه ای موجب برقراری امنیت روحی و روانی برای افراد جامعه در ایام حیات و همچنین در پایان زندگی بیمه شده را در بر خواهد داشت.
این بیمه نامه بصورت یکساله (با ضمانت تمدید توسط بیمه گر) و نیز قابلیت افزایش سرمایه فوت و پوشش های اضافی به صورت خودکار و متناسب با تورم را دارد.
پوشش های جان دانا شامل: فوت به هر علت بیمه شده و همسر وی، فوت و نقص عضو کلی و جزئی و هزینه پزشکی در اثر حادثه، پرداخت غرامت بستری بیمارستانی (بخش عمومی و مراقبت های ویژه) و همچنین معافیت ها شامل: معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی، پرداخت مستمری در صورت از کارافتادگی، پرداخت سرمایه یک جا در صورت از کارافتادگی، بیماری های سخت، بیماری های پاندمیک، پرداخت دو برابر سرمایه فوت ناشی از حوادث وسایل نقلیه عمومی (هواپیما، قطار، اتوبوس و...) است.
بیمه جان دانا برای اولین بار در صنعت بیمه کشور پوشش "تشخیص فوت تا شش ماه آینده" را ارئه می نماید، در این پوشش در صورت قطعی بودن فوت بیمه شده (به هر علت ظرف شش ماه آتی) معادل 50 درصد سرمایه فوت خریداری شده در بیمه نامه را پرداخت می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه