در آستانه هفته پژوهش

برنامه های پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اعلام شد

کدخبر : 24134

​در آستانه هفته پژوهش ویژه برنامه های پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با عنوان « اهمیت استانداردهای ملی و بین المللی از منظر تأثیرگذاری بر کیفیت مدیریت اسناد و آرشیو»،‌ «کارنامه نشر پژوهشکده اسناد» و نقد کتاب «بررسی ساختار ظاهری و محتوایی دفاتر توجیهات در عصر صفوی معرفی» اعلام شد.

به گزارش خبرنگار رصد اقتصادی، نشست علمی و پژوهشی « اهمیت استانداردهای ملی و بین المللی از منظر تأثیرگذاری بر کیفیت مدیریت اسناد و آرشیو» با حضور و سخنرانی غلامرضا عزیزی و زهرا ضرغامی فردا یکشنبه 21 آذرماه ساعت 10صبح برگزار می شود.

همچنین، معرفی و بررسی «کارنامه نشر پژوهشکده اسناد» با همکاری پژوهشکده اسناد و اداره کل پژوهش و آموزش روز سه شنبه 23 آذرماه ساعت 10 صبح اجرایی می شود.

معرفی و نقد کتاب «بررسی ساختار ظاهری و محتوایی دفاتر توجیهات در عصر صفوی» دیگر برنامه پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است که به مناسبت هفته پژوهش روز چهارشنبه 24آذرماه ساعت 10 صبح برگزارخواهد شد.

لازم به توضیح است، شرکت در این نشست ها برای عموم آزاد است، علاقه مندان برای حضور در مجموعه نشست ها به آدرس: https://vc.nlai.ir/pajohesh/  مراجعه کنند.

خبرنگار: دانیال بهرامی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه