رپرتاژ اگهی//

خرید بدون دغدغه و با ضمانت قطعات چانگان

خرید بدون دغدغه و با ضمانت قطعات چانگان
کدخبر : 24169

خودرو های چانگان از جمله خودرو هایی میباشند که در بازار ایران طرفدارانی را برای خود پیدا نموده اند. چند نمونه از خودرو های این شرکت وارد بازار ایران شده است و تامین قطعات چانگان برای این خودرو ها با رشد قیمت ارز از دغدغه های اصلی صاحبان این دست خودرو ها بدل شده است.

خودرو های چانگان از جمله خودرو هایی میباشند که در بازار ایران طرفدارانی را برای خود پیدا نموده اند. چند نمونه از خودرو های این شرکت وارد بازار ایران شده است و تامین قطعات چانگان برای این خودرو ها با رشد قیمت ارز از دغدغه های اصلی صاحبان این دست خودرو ها بدل شده است.

ممکن است قطعات این دسته خودرو ها در اثر تصادف و یا فرسودگی از کار کردن بایستند و در آن زمان باید به فکر جایگذینی آن قطعات با قطعات نو باشید. اما از مهم ترین دغدغه های صاحبان این دست خودرو ها خرید قطعات اصل و با کیفیت است. اگر قصد خرید قطعات چانگان را دارید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چانگان

گروه اتوموبیل سازی چانگان یک تولیدکننده خودرو دولتی چینی است که دفتر مرکزی آن در چونگ کینگ، چین است. فعالیت اصلی آن تولید خودروهای سواری، میکرو ون، وانت های تجاری و کامیون های سبک می باشد. شرکت اتوموبیل سازی چانگان، طراحی، توسعه، تولید و فروش خودروهای سواری با نام تجاری چانگان و خودروهای تجاری فروخته شده با نام تجاری چانا را انجام می دهد. این شرکت سرمایه گذاری مشترک با فورد (چانگان فورد) و مزدا (چانگان مزدا) که به ترتیب خودروهای سواری با برند فورد و مزدا را برای بازار چین تولید می کنند، انجام می دهد.

 چانگان به عنوان یکی از چهار خودروساز چینی بزرگ به همراه  SAIC، FAW و Dongfeng در نظر گرفته می شود، و با تولید 3 میلیون دستگاه در سال 2016، بر اساس میزان حجم تولید، این شرکت در رتبه چهارم در میان خودروسازان چینی قرار گرفت. این دومین برند محبوب خودرو در چین است، که 1.4 میلیون خودروی چانگان در سال 2016 فروخته است. یکی از شرکت های تابعه چانگان، شرکت خودروسازی چونگ کینگ چانگان ، در بورس اوراق بهادار شنژن فهرست شده است.

خودرو های چانگان محبوب در ایران

·         چانگان CS35

چانگان CS35 در نمایشگاه خودروی پکن 2012 با قیمت‌هایی از 68900 یوان تا 86900 یوان و عرضه رسمی به بازار در اکتبر 2012 عرضه شد CS35 قبلاً در مرحله توسعه به نام خودروی چانگان  S101 شناخته می شد، اما نام آن حذف شد و سیستم نامگذاری CS برای محصولات جدید CUV و چانگان SUV ایجاد شد. CS35 توسط مرکز طراحی چانگان در تورین، ایتالیا طراحی شد، و این اولین تلاش چانگان برای ساخت یک CUV/SUV بود که همچنین کوچکترین CUV در محدوده قبل از عرضه CS15 بود.

فیس لیفت 2017 CS35: فیس لیفت CS35 در سال 2017 با طراحی مجدد چراغ های جلو و عقب عرضه شد. گزینه های قابل تهیه موتور چانگان CS35 2017 یک موتور 1.5 لیتری توربو و یک موتور 1.6 لیتری است که به یک گیربکس 5 سرعته دستی یا گیربکس 4 سرعته اتوماتیک متصل شده و حداکثر قدرت موتور 115.0 کیلووات را تولید می کند که معادل حداکثر اسب بخار 156 اسب بخار میباشد.

·        چانگان ایدو

چانگان ایدو یک خودروی جمع و جور است که توسط خودروساز چینی چانگان تولید شده است. اولین نسل در سال 2012 با هاچ بک DT در سال 2013 و نوع الکتریکی آن در سال 2014 معرفی شد. در همان سال، یک هاچ بک پرفورمنس DT RS نیز ارائه شد. مدل نسل دوم به عنوان سدان و هاچ بک DT در سال 2018 و نوع الکتریکی تولید شده در سال 2019 با فیس لیفت برای مدل سال 2020 عرضه شد، با این حال این سدان تنها مدل فیس لیفت شده بود در حالی که هاچ بک به دلیل فروش پایین به توقف تولید منجر شد.

اولین نسل خودروی چانگان ایدو که نسل موجود در ایران نیز میباشد، فروش خود را از سال 2012 آغاز کرد. این خودرو توسط مرکز طراحی ایتالیایی این شرکت در تورین طراحی شد و به عنوان خودروی مفهومی C201 در نمایشگاه خودرو پکن 2010 معرفی شد، خودروی تولیدی در نمایشگاه بین المللی خودرو 2011 در فرانکفورت آم ماین نیز به نمایش درآمد.

تحویل این سدان در 27 مارس 2012 آغاز شد. کراس اوور بعدی چانگان CS35 نیز بر اساس Eado ساخته شده است. پیشرانه این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بنزینی با قدرت 83 کیلووات (113 اسب بخار) استفاده می کند. علاوه بر گیربکس 5 سرعته دستی، گیربکس 4 سرعته اتوماتیک نیز برای خرید در دسترس میباشد.

 

قطعات خودرو های چانگان موجود در ایران

در ادامه لیستی از قطعات خودرو های چانگان آماده کرده ایم که تقریبا در هر دو خودرو به صورت یکسان یافت میشوند.

قطعات بدنه چانگان

·        پوسته سپر عقب چانگان

·        پوسته سپر جلو چانگان

·        خطر عقب چانگان

·        درب موتور چانگان

·        چراغ جلو چانگان

·        درب صندوق چانگان

·        سینی چانگان

·        لولا چانگان

·        دستگیره چانگان

·        درب چانگان

 

جلو بندی چانگان

·        کمک فنر چانگان

·        طبق چانگان

·        رام چانگان

·        دیسک چرخ چانگان

·        سیلندر ترمز چانگان

·        سیبک چانگان

·        اکسل چانگان

 

موتوری چانگان

 

·        لنت ترمز چانگان

·        فیلتر روغن چانگان

·        پیستون سوپاپ رینگ چانگان

·        فیلتر هوا چانگان

 

قطعات چانگان را از کجا تهیه کنیم؟

با افزایش روزافزون واردات خودرو و پیشرفت صنعت واردات اتومبیل در ایران، شرکت بازرگانی برادران پارت با هدف بهبود ارتباط با مشتریان خود، مسیر ارتباطی آنلاین را راه اندازی نموده تا مسیری آسان تر و بهتر را برای ارتباط با مشتری مهیا نموده و بهترین خدمات را در زمینه فروش قطعات برلیانس، آریو، چانگان، دانگ فنگ و کوئیک ارائه می دهد. با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون فضای وب، خرید محصولات به ویژه خرید قطعات خودرو به صورت آنلاین میتواند تا حد زیادی بر روی زمان شما اثر گذار بوده و در آن صرفه جویی به عمل آورد.

شرکت بازرگانی برادران پارت در تلاش است تا شما عزیزان بتوانید قطعات اتومبیل خود را از معتبرترین نمایندگی ها در سر تا سر جهان خریداری کنید. شرکت بازرگانی برادران پارت همواره کوشیده تا با وجود مشکلات موجود در کشور، با کیفیت ترین قطعات خودرو را با کمترین سود و بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

لازم به ذکر است تمامی قطعاتی که در برادران پارت ارائه می شود دارای استاندارد بوده و به صورت مستقیم به کشور وارد می شود. براداران پارت در تلاش است تا رضایتمندی مشتریان خود را به بهترین نحو جلب کند. از این پس میتوانید قطعات خودروی خود را به صورت غیر حضوری با اطمینان خاطر از برادران پارت تهیه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه