قدردانی رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور از بانک رفاه کارگران

قدردانی رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور از بانک رفاه کارگران
کدخبر : 24171

رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور و عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، از حمایت‌های ویژه‌ بانک رفاه کارگران از مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، قدردانی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از بانک رفاه کارگران: «علی اصغر بیات» طی سخنانی در مراسم افتتاح شعبه مرکزی بانک رفاه کارگران شهرستان اسلام‌شهر با بیان اینکه بانک رفاه در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی داشته است، تصریح کرد: اقدامات بانک در راستای حمایت مالی و تسهیلاتی از ذی‌نفعان به ویژه مستمری‌بگیران و بازنشستگان به شکل روزافزونی در حال گسترش و توسعه بوده است.
وی از اعطای 312.251  فقره تسهیلات قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال 1399، به عنوان یکی از شواهد و مصادیق حمایت‌های ویژه بانک رفاه کارگران از این قشر نام برد و گفت: این تسهیلات در سال جاری به 7 میلیون تومان افزایش یافت و تاکنون نیز 233.819 نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات با جدیت تمام در جریان است.
بیات در پایان تصریح کرد: به نمایندگی از مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از حمایت‌های بی‌دریغ بانک رفاه کارگران از این قشر معزز و شریف قدردانی می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها در آینده نیز بیش از پیش تداوم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه